جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه از سامانه سیدا ابتدایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 30185

ورود به سامانه سیدا ابتدایی – سایت سیدا برای دریافت کارنامه ابتدایی

سایت دریافت کارنامه ابتدایی

سایت سیدا برای دریافت کارنامه ابتدایی در حال فعالیت است. با ورود به سامانه سیدا ابتدایی می توانید برای دریافت و چاپ کارنامه به صورت اینترنتی اقدام کنید. سایت دریافت کارنامه سیدا ابتدایی، در اختیار مسئولین محترم مدارس ابتدایی در کل کشور قرار گرفته است. معلمان و مسئولین محترم تمامی پایه های ابتدایی اول تا ششم می توانند برای دریافت کارنامه دانش آموزی به سامانه سیدا که سایت رسمی آموزش و پرورش است مراجعه کنند.

آدرس سامانه دریافت کارنامه ابتدایی

آدرس سامانه دریافت کارنامه ابتدایی از پایه اول تا ششم، نشانی sida.medu.ir است. سامانه دانش آموزی سیدا برای مدارس کشور در تمامی مقاطع از ابتدایی تا متوسطه در کل کشور یکسان است. کلیه کارنامه ها در کلیه مقاطع با نام کاربری که کد ملی است و رمز عبور که توسط مسئولین مدرسه ارسال می شود، در سامانه sida.medu.ir قابل چاپ است.

باتوجه به اینکه سامانه دریافت کارنامه سیدا برای مدارس کل کشور یکسان است و تعداد بسیار زیادی از جمعیت معلمان و مسئولین مدارس در حال ورود به این سامانه هستند، احتمال کند بودن یا قطع شدن موقت وجود دارد. این مشکلات موقت است و از طریق کارشناسان مجرب در حال بررسی و رفع مشکل می باشد. لطفا در صورت وجود قطعی موقت صبور باشید و مجددا تلاش کنید. سیدا تنها سامانه رسمی دریافت کارنامه آموزش و پرورش برای مدارس سراسر کشور است.

ورود به سامانه سیدا ابتدایی - سایت سیدا برای دریافت کارنامه ابتدایی 1 سیدا سیدا


نحوه دریافت کارنامه ابتدایی پایه اول تا ششم با تماس تلفنی

معلمان گرامی و مدیران عزیز می توانند از طریق مراجعه به سامانه سیدا برای دریافت کارنامه ابتدایی پایه اول تا ششم اقدام کنند. اگر برای ورود به سامانه با مشکل روبرو شده اید و یا هنوز موفق به دریافت کارنامه خود نشده اید، نگران نباشید. جهت رفاه حال شما عزیزان امکان دریافت کارنامه ابتدایی تکی و گروهی، به صورت تلفنی فراهم شده است.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از ساده ترین روش برای دریافت کارنامه دانش آموزان، با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور هستند کارنامه خود را از کارشناسان این سامانه بخواهید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه از سامانه سیدا ابتدایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 5 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رامتین دوشنبه , 4 جولای 2022 - 0:33

کلاس پنجم

نصب اپ دانش آموزی