جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 58128

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان

نحوه دریافت کارنامه از سید

آموزش نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان برای فرهنگیان

در این مقاله نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سیدا را شرح داده ایم. این مقاله آموزشی مناسب معلمان و فرهنگیان عزیز برای دریافت کارنامه است. یکی از دغدغه های معلمان و فرهنگیان ثبت و دریافت کارنامه از سامانه سیدا است؛ که در پایه ابتدایی با توجه به توصیفی بودن کارنامه، این کار زمان و انرژی زیادی از فرهنگیان و کادر آموزشی مدارس می گیرد. به همین دلیل در این مقاله نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان را که روش جدید دریافت کارنامه از سیدا است آموزش داده ایم.

با مطالعه این مقاله می توانید در کمترین زمان و به سادگی دریافت کارنامه دانش آموزان را انجام دهید. از مزایای این روش آن است که برای هر دو نوبت اول و دوم بصورت یکسان استفاده می شود؛ علاوه براین، قابل استفاده برای تمام کادر آموزشی مدارس از جمله معلمان، معاونان اجرایی و مدیران مدارس است. این روش برای صرفه جویی در زمان مناسب است و می توانید در بازه زمانی بسیار کوتاه، این کار را انجام دهید.


روش جدید دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا 

سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir از سامانه های کاربردی مدارس است که با هدف دسترسی سازمان آموزش و پرورش به پرونده تحصیلی و کارنامه دانش آموزان ، راه اندازی شده است. در این قسمت، روش جدید دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا را شرح داده ایم.

توجهتوجه داشته باشید که دسترسی های سامانه سیدا فقط برای معلمان و مدیران مدارس باز است و دانش آموزان امکان ورود به این سامانه را ندارند بنابراین چاپ کارنامه در سایت سیدا را دانش آموزان نمی توانند انجام دهند.



بیشتر بدانید: راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سیدا به ترتیب زیر است:

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان 1برای دریافت کارنامه از سامانه سیدا توسط فرهنگیان، لازم است به سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir مراجعه نمایید و نام کاربری و کلمه عبور خود را درج کنید. پس از وارد کردن نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی، دکمه ورود کاربران را بزنید تا وارد پنل شخصی خود سایت سیدا شوید.

مراحل دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان 2از سمت راست منو گزینه ” عملیات ضمن خدمت” را انتخاب کنید. سپس  گزینه کارنامه را انتخاب می کنید  و بعد از آن دو کشو باز می شود گزینه مورد نظر را انتخاب می کنید.

مراحل دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا




نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان 3در صفحه بعدی مواردی که در زیر نمایش داده شده است مشاهده می کنید از منو بالا نوبت را انتخاب می کنید مثلا از قصد چاپ کارنامه نوبت دوم را دارید گزینه “نوبت دومگ را تیک بزنید. در سمت چپ پایه تحصیلی را انتخاب کنید.

مراحل دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان 4بعد از انتخاب پایه تحصیلی منو زیر نمایش داده می شود روی ردیف مورد نظر کلیک می کنید و سپس گزینه ” انتخاب” در قسمت پایین صفحه را کلیک کنید.

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان 5صفحه که در زیر نمایش داده شده است مشاهده می کنید تیک بالا را علامت می زنید که تمام ستون در حالت انتخاب قرار بگیرد  و سپس گزینه پرینت را می توانید انتخاب کنید که تمام کارنامه ها پرینت گرفته شود . توجه داشته باشید که باید از زمان ثبت نمرات حداقل 24 ساعت گذشته باشد که بتوان چاپ کارنامه را انجام داد .

برای پرینت و دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا بصورت تکی می توانید دانش آموزان مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه پرینت را بزنید.

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا


تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا برای فرهنگیان 6

دریافت تلفنی کارنامه از سیدا 

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارنامه دانش آموزی از سیدا می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنما و پاسخگوی تمامی سوالات فرهنگیان عزیز هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان در سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی