جهت مشاوره در زمینه اعتراض به کارنامه سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 33928

اعتراض به کارنامه سیدا

اعتراض به کارنامه سیدا- اعتراض به امتحانات

امکان اعتراض به کارنامه سیدا بعد از دریافت کارنامه ابتدایی، متوسطه اول و دوم فراهم شده است. با توجه به اعتراضات دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، خصوصا اعتراض به امتحانات نهایی پایه دوازدهم ، امکان ثبت اعتراض اینترنتی وجود دارد.


زمان اعتراض به کارنامه سیدا 

زمان اعتراض به کارنامه سیدا بعد از دریافت کارنامه دانش آموزی می باشد. دانش آموزانی که از نتایج اعلام شده رضایت ندارند و نسبت به نحوه تصحیح و نمره دهی برگه های امتحانات اعتراض دارند، می توانند درمهلت زمانی اعلام شده اعتراض خود به نتایج امتحانات و کارنامه سیدا ثبت نمایند. مهلت اعتراض به کارنامه سیدا و نتایج امتحانات مدارس، احتمالا تا 5 روز الی یک هفته پس از دریافت کارنامه است و مهلتی 14 روزه برای آن در نظر گرفته شود.

با توجه به این که در حال حاضر زمان دقیق برای اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است، مهلت زمان اعتراض به کارنامه سیدا نامشخص است. ولی به محض اعلام تاریخ دقیق، در سایت خبرینو اطلاع رسانی می شود.


ورود به سیدا کارنامه دانش آموزی sida.medu.ir:

ورود به سیدااعتراض به کارنامه سیدا 1

اعلام نتایج اعتراض به کارنامه سیدا 

بعد از دریافت کارنامه کارنامه از سیدا و ثبت اعتراض به نتایج امتحانات در کارنامه دانش آموزی، اعتراضات در مرحله رسیدگی قرار می گیرد. به این ترتیب، برگه های امتحان حضوری و آنلاین دانش آموزان، مجددا بررسی و بازبینی می شود. درصورتی که اشکالی به وجود آمده باشد برطرف می شود.

بعد از پایان مهلت اعتراض به کارنامه سیدا و بررسی اعتراضات، نتایج نهایی امتحانات در سایت کارنامه دانش آموزی سیدا اعلام می شود. بررسی اعتراضات به کارنامه امتحانات ابتدایی و متوسطه اول و دوم ، امتحانات نهایی به دستور وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

** دانش آموزان عزیز ابتدایی، متوسطه اول و دوم و دانش آموزان پایه دوازدهم می توانند برای ثبت اعتراض به کارنامه سیدا و نتایج امتحانات غیرحضوری و امتحانات نهایی حضوری ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه علاوه براینکه اعتراض دانش آموزان به کارنامه سیدا را ثبت می کنند، نتایج اعتراض به کارنامه و امتحانات نهایی را نیز برای متقاضیان بررسی و اعلام می کنند. میتوانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به کارنامه سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی