جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 29597

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا

آموزش تصویری دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس

آموزش تصویری و دریافت کارنامه سیدا از سایت سیدا مدارس برای معلمان و مسئولین محترم مدارس، می توانید با مشاهده فیلم آموزش گام به گام دریافت کارنامه، به سادگی وارد سامانه سیدا دانش آموزی شده و کارنامه دانش آموز را دریافت کنید. توجه داشته باشید که دانش آموزان امکان دسترسی به پنل سایت کارنامه سیدا را ندارند؛ سیدا برای دریافت کارنامه به صورت تک و یا چندین کارنامه همزمان برای معلمان، مدیران و معاونان اجرایی طراحی شده است. ثبت نمرات دانش آموزان در سیدا انجام می شود و امکان دریافت کارنامه در سایت سیدا فراهم است.

دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا

در فیلم زیر مراحل دریافت کارنامه دانش آموزی را به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شده است. در صورت نیاز به کسب راهنمایی سیدا می توانید با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور می باشند:

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 1سایت سیدا


ورود به سامانه سیدا  -sida.medu.ir

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 2


در مقاله  آموزش تصویری دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس را بصورت گام به گام برای مسئولین شرح داده ایم بعد مطالعه این نوشته  و تماشا کردن فیلم مربوط به آن، می توانید در سامانه سیدا کارنامه دانش آموزان را مشاهده کنید و حتی اگر دستگاه شما به پرینتر وصل هست می توانید کارنامه ها را چاپ کنید. 


در مقاله آموزش تصویری دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس را بصورت گام به گام برای مسئولین شرح داده ایم بعد از مطالعه این مقاله و تماشا کردن فیلم مربوط به آن، می توانید در سامانه سیدا کارنامه دانش آموزان را مشاهده کنید و حتی اگر دستگاه شما به پرینتر متصل است می توانید کارنامه ها را چاپ کنید. برای دریافت کارنامه از سامانه سیدا  توسط مسئولین مدارس به روش زیر عمل کنید:

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 3 ابتدا وارد سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir می شوید. برای دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید.


دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 4 برای دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سیدا، “ورود کاربران” را کلیک می کنید تا وارد صفحه شخصی خودتان شوید. در پنل شخصی خود، ابتدا “عملیات ضمن سال” را انتخاب می کنید در این قسمت “کارنامه ” را انتخاب می کنید و سپس “کارنامه تحصیلی -تربیتی و کیفی ” را انتخاب می کنید:

دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 5 در مرحله بعد، تصویر زیر را مشاهده می کنید می توانید گزینه ” کارنامه” را کلیک کنید تا بتوانید کارنامه را مشاهده کنید.

دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس



نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 6 بعد از کلیک کردن روی “کارنامه” به صورت تصویر زیر کارنامه را مشاهده می کنید با کلیک کردن بر روی قسمت مشخص شده می توانید کارنامه دانش آموزان از سیدا را دریافت کنید.

دریافت کارنامه از سامانه سیدا مدارس

نمرات ابتدایی در کارنامه سیدا

ثبت نمرات ابتدایی در سیدا به صورت توصیفی و با عباراتی مانند خیلی خوب، خوب، قابل قبول، نیاز به تلاش بیشتر انجام می شود. در ادامه نحوه ثبت نمرات ابتدایی در سیدا را شرح داده ایم طبق مراحل زیر می توانید به راحتی اقدام به ثبت نمرات دانش آموزان خود کنید:

  1. پس از ورود به سامانه سیدا، برروی آیکون “سمت ها” در بالای صفحه کلیک کرده و از لیست نمایش داده شده، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. سپس از منوی سمت راست برروی گزینه “عملیات ضمن سال” کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد، گزینه “لیست کلاس و ورود نتایج” را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله برروی گزینه “ورود به نتایج از طریق کلاس توصیفی توسط معلم” کلیک کنید.
  5. سپس از قسمت “درس، معلم” لیست دورس را می توانید مشاهده کنید. پس از انتخاب درس مورد نظر نوبت تحصیلی را انتخاب نماید تا لیست دانش آموزان را مشاهده کنید.
  6. در این مرحله برروی گزینه “دروس” کلیک کرده و با استفاده از عداد 1 تا 4 نمرات دانش آموزان خود را ثبت کنید.
  7. در انتها گزینه “ثبت نتایج” را انتخاب کنید تا نمرات داش آموزان ثبت نهایی شود.

نمرات دبیرستان در کارنامه سیدا

نحوه ثبت نمرات دبیرستان در سیدا، نیز مانند مراحل ثبت نمرات ابتدایی می باشد با این تفاوت که در مقطع دبیرستان از اعداد بجای توصیفات استفاده می شود. 

لازم به ذکر است، نحوه ارزشیابی دروس کارگاهی و پودمانی متوسطه دوم در رشته های فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان متفاوت است. به این صورت که پس از ورود به سامانه سیدا، لازم است طبق مراحل زیر اقدام کنید. 

  1. پس از ورود به سامانه و انتخاب گزینه سمت ها، و انتخاب مدرسه مورد نظر، در قسمت “عملیات ضمن سال” برروی گزینه “دروس پودمانی” کلیک کنید. 
  2. سپس برروی گزینه “ورود نتایج از طریق کلاس” اقدام به ثبت نمرات دانش آموزان کنید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا مدارس برای راهنمایی در زمینه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا مدارس می توانید با شماره ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید. کارشناسان این سامانه هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، ازطریق سیستم مشاوره تلفنی، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

 


راهنمای تلفنی دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا مدارس

برای راهنمایی در زمینه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا مدارس می توانید با شماره ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید .

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه سیدا 7تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور


  سوالات متداول :

سایت دریافت کارنامه از سامانه پادا مدارس چیست؟

✔️سامانه پادا -pada.medu.ir نشانی رسمی سایت دریافت کارنامه از سامانه پادا مدارس کل کشور است.

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان توسط اولیا یا معلم چگونه است؟

✔️ در این مقاله فیلم آموزش نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از پادا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 4 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پریسارحمانی یکشنبه , 14 مارس 2021 - 9:06

Pada. medu. ir

نصب اپ دانش آموزی