جهت مشاوره در زمینه نحوه تکمیل سریع فرمهای خوداظهاری رتبه بندی برای ارسال به مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46689

تکمیل فرم خود اظهاری فرهنگیان در احکام رتبه بندی 1402

تکمیل فرم خود اظهاری فرهنگیان در احکام رتبه بندی 1401

در این مقاله از جزئیات تکمیل فرم خود اظهاری فرهنگیان در احکام رتبه بندی 1402، مطلع می شوید و می توانید از طریق تماس با شماره تلفن مندرج در این صفحه، در زمینه احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان راهنمایی کسب کنید:

قانون رتبه بندی فرهنگیان چیست؟

قانون رتبه‌ بندی فرهنگیان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی است که در جهت بهبود سطح معیشتی معلمان و هم در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان بسیار مهم است. همچنین، این قانون متضمن بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان نیز می‌باشد.


تکمیل فرم خود اظهاری فرهنگیان در احکام رتبه بندی سال 1402

در تکمیل فرم خود اظهاری فرهنگیان در احکام رتبه بندی سال 1402، لازم است به چند نکته درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان و لزوم ارسال سریع فرمهای خوداظهاری به مدارس توجه داشته باشید:

 لازم است که وزارت آموزش و پرورش خیلی سریع اقدامات لازم برای تعیین رتبه ها و صدور احکام رتبه بندی رتبه بندی را انجام دهد اما توجه به چند نکته ضروری است.
  • نماینده فرهنگیان در یادداشتی نوشت تصویب آیین نامه رتبه لندی معلمان پایان کار نیست و تا زمان مشخص شدن رتبه ها و صدور احکام به تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ مطالبه اجرای رتبه بندی ادامه دارد، اما چند نکته بسیار ضروری است:
  • در متن قانون آمده است که کلیه معلمان مشمول رتبه بندی می شوند و در آیین نامه تدوین شده برای ارزشیابی چهار شایستگی (عمومی، حرفه ای، تخصصی و تجربه) تعریف شده است که نحوه کسب امتیاز هر آیتم مشخص و اشاره ای به آزمون و موارد اینچنینی اشاره نشده بود.
  • لازم است که وزارت آموزش و پرورش خیلی سریع اقدامات لازم برای تعیین رتبه ها و صدور احکام رتبه بندی را انجام دهد.
  • برای اجرا و تعیین رتبه ها لازم است تا طبق خروجی جلساتی که اواخر فروردین ماه ۱۴۰۱ مدیران کل استانها به صورت منطقه ای در کل کشور برگزار کردند و بعد از آن در جلسات جداگانه به تمام مدیران مدارس اعلام شد “تعیین رتبه ها با خوداظهاری معلمان است و تایید آن بر عهده مدیران خواهد بود” عمل شود.
  • همچنین انتظار است جهت جلوگیری از طولانی شدن پروسه تعیین رتبه معلمان و کاغذ بازی بیهوده و بدون فوت وقت سریعا فرم خود اظهاری در اختیار معلمان قرار گیرد تا امتیاز دهی طبق شاخص های آیین نامه و اظهارات معلمان شروع و رتبه های هر یک از معلمان مشخص شود و در ادامه هیات ممیزه هر منطقه فرم خود اظهاری و مستندات را تایید نهایی کنند تا مقدمات صدور احکام سریعا” فراهم شود.
  • تعریف سامانه بارگذاری مستندات، جمع آوری مستندات غیر ضروری و موارد اینچنینی صرفا بیانگر اتلاف وقت است تا مدتی هم اینچنین اجرای رتبه بندی به تعویق بیفتد‌. /کانال مطالبه و قوانین
  • رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: مسوولین، اجرای رتبه بندی معلمان را به تاخیر نیندازند چراکه طبق قانون این رتبه بندی باید از ۳۱ شهریور ماه اجرایی شود.
  • به نقل از شفقنا؛ محمدرضا حاجی بابایی در خصوص علل تعلل در ارائه آیین نامه رتبه بندی معلمان، گفت: در حال حاضر مسوولین ذی ربط اعلام کردند که مشغول تدوین آیین نامه این طرح هستند اما توقع ما این بود که تدوین این آیین نامه زودتر انجام شود؛ نظام رتبه بندی معلمان، مصوبه مجلس است و با اینکه ممکن است از نظر کارشناسی نقدهایی به آن داشته باشیم، اما باید از مصوبه دفاع کنیم.
به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه نحوه تکمیل سریع فرمهای خوداظهاری رتبه بندی برای ارسال به مدارس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجیدگیلانی یکشنبه , 26 ژوئن 2022 - 20:05

معلمان خیلی خوب کار میکنند،با توجه به مشکلات بسیاری ک دارند همیشه در مراسمات و برنامه‌ها و اهداف دولت پیشگام بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرکاری میکنند تا خدا نکرده مردم ب انقلاب وارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین نشده و همیشه پشت دولت هستند،جانم فدای رهبر

نصب اپ دانش آموزی