کد خبر : 8763

مشکلات مشمولین سربازی با تغییر تاریخ کنکور

در این مقاله و عنوان می خواهیم توضیح دهیم در مورد  مشکلات مشمولین سربازی با تغییر تاریخ کنکور را ارائه دهیم.



مطالب سایت ما را دنبال کنید…             


‌قانون خدمت وظیفه عمومی چیست؟؟ دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و جان و مالو ناموس مردم وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی است و در‌اجرای این وظیفه کلیه اتباع ذکور دولت جمهوری اسلامی ایران مکلف به انجام خدمت وظیفه عمومی برابر مقررات این  قانون می‌باشند و هیچ فرد ‌مشمول خدمت وظیفه عمومی را جز در موارد مصرحه در این قانون نمی‌توان از خدمت معاف کرد.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی  معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا و سردار ((تقی مهری))  عنوان کرد:  کلیه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند، می توانند در آزمون های سراسری شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط لازم در دانشگاه تحصیل کنند.


مشمولین  خدمت وظیفه عمومی مشکلی برای شرکت در کنکور سراسری  ندارند

مشکلات مشمولین سربازی با تغییر تاریخ کنکور : سردارمهری عنوان  کرد: با توجه به اینکه آزمون های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است ،مشمولان و خانواده های آنان هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند زیرا در صورت قبولی این عزیزان و پذیرفته شدن آنان در دانشگاه ها با احراز شرایط قانونی لازم و  ادامه تحصیل آنان بلامانع است.این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت نیز برابر ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت وتحصیل می باشند.

وی در ادامه صحبت های خود چنین  گفت: سربازان وظیفه غیر غایب نیزکه هم اکنون در حال خدمت هستند می توانند در آزمون های سراسری شرکت نموده و درصورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام نمایند.



مشکلات مشمولین سربازی با تغییر تاریخ کنکور 1



بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


.


 


                            

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی