کد خبر : 11623

لیست مدارس متوسطه دوم هیات امنایی پسرانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان و والدین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا گرفته مقاطع متوسطه یا همان دبیرستان این می باشند که لیست مدارس متوسطه دوم هیات امنایی پسرانه  در هر منطقه تهران کجا می باشد؟ آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟ لیست هیات امنایی به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدارس هیات امنایی خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین هیات امنایی در دوره دوم متوسطه در تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات هیات امنایی برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم یا همان دوران دبیرستان چگونه باشد؟؟ فرق بین مدرسه های عادی با دبیرستان هیات امنایی در چیست؟؟ مزایای تحصیل در مدرسه های هیات امنایی چیست؟؟

همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی و حتی نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین د انش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با  سامانه تلفنی تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست هنرستان پسرانه خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه در مناطق مختلف تهران از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی بگیرید.




سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل



شرایط ثبت نام مدارس هیئت امنایی


در ادامه این این مقاله توضیح میخواهیم بدهیم در مورد در مورد نحوه ثبت نام و شرایط مدرسه های هیات امنایی و همچنین مدارک مورد نظر برای تحصیل کردن در این گونه مدارس چگونه است.

همچنین ثبت نام مدارس هیئت امنایی همانند مدارس دولتی و عادی  و  بدون شرکت در آزمون ورودی و از طریق مراجعه حضوری به مدرسه مورد نظر می باشد.

مدارس مجاز به برگزاری مصاحبه یا آزمون و تعیین شرط معدل برای ثبت نام دانش آموزان نیستند و نباید دانش آموزی به دلایل مذکور از ثبت نام محروم شود.

ثبت نام دانش آموزانی که محل سکونت آن ها به مدرسه نزدیک تر است و  در اولویت می باشد.

مدیر مدرسه می تواند با اخذ تعهد کتبی از ولی دانش آموزان فاقد شناسنامه و مدرک تحصیلی به صورت مشروط آن ها را ثبت نام نماید و ولی دانش آموز حداکثر به مدت 1 ماه فرصت خواهد داشت مدارک فوق را به مدرسه تحویل دهد.

حداکثر تعداد سال های مردودی مجاز در دوره های ابتدایی   اول و دوم متوسطه دوبار در هر پایه تحصیلی است.

دانش آموزانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در مدرسه نمی شوند همچنین می توانند با اخذ مجوز از اداره آموزش و پرورش منطقه سکونت شان  ثبت نام خود را در مدرسه انجام دهند.

ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی فقط بر اساس مدارک اقامتی و هویتی معتبر انجام می گیرد.




دانش آموزان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس متوسطه دوم هیات امنایی پسرانه در سطح تهران با  سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی