کد خبر : 11923

لیست مدارس شاهد ابتدایی دوره دوم پسرانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان و والدین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا گرفته مقاطع متوسطه یا همان دبیرستان این می باشند که لیست مدارس شاهد ابتدایی دوره دوم پسرانه در هر منطقه تهران کجا می باشد؟ آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟؟ لیست مدرسه های نمونه دولتی به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدارس ابتدایی شاهد پسرانه خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین مدرسه شاهد ابتدایی در دوره دوم متوسطه در تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدارس شاهد ابتدایی برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم یا همان دوران ابتدایی چگونه باشد؟؟ فرق بین مدرسه های عادی ابتد ایی با مدارس شاهد ابتدایی در چیست؟؟ مزایای تحصیل در مدرسه های شاهد ابتدایی در چیست؟؟

تفاوت مدارس در امکانات آموزشی میزان شهریه و امکانات رفاهی و همچنین کلاس های فوق برنامه و داشتن آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان در مدارس برتر و رشته های برتر کنکور و غیره می باشد.




سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل




همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی و حتی نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین دانش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با  سامانه تلفنی تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول دخترانه خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه در مناطق مختلف تهران از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی بگیرید.


شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد

پایه اول ابتدایی: دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جدول زمانبندی

پایه هفتم متوسطه: کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس و یا داشتن مقیاس خوب برای حداکثر یک درس و خیلی خوب برای باقی دروس پایه ششم ابتدایی

پایه دهم متوسطه: قبولی نهایی خرداد ماه با حداقل معدل کل 17 در پایه نهم و حداقل نمره سالانه 15 در تمامی دروس


نکته: طبق آیین نامه جدید ثبت نام مدارس شاهد، اگر دانش آموزان دوره دوم متوسطه با اولویت ایثارگری (دانش آموزان جانباز و فرزندان جانبازان تا 25% درصد)  حداکثر در 2 درس و  نمره ای کمتر از حدنصاب لازم کسب نمایند همچنان می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.





علاقه مندان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس شاهد ابتدایی دوره اول پسرانه در سطح تهران با  سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی