کد خبر : 11638

لیست مدارس تیزهوشان دوره اول دخترانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان و والدین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا گرفته مقاطع متوسطه یا همان دبیرستان این می باشند که لیست مدارس تیزهوشان دوره اول دخترانه در هر منطقه تهران کجا می باشد؟ آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟ لیست هیات امنایی به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدارس هیات امنایی خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین مدرسه تیزهوشان  در دوره اول  متوسطه در تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم یا همان دوران دبیرستان چگونه باشد؟؟ فرق بین مدرسه های عادی با دبیرستان تیزهوشان  در چیست؟؟ مزایای تحصیل در مدرسه های تیزهوشان  چیست؟؟

تفاوت مدارس در امکانات آموزشی میزان شهریه و  امکانات رفاهی و همچنین  کلاس های فوق برنامه و  داشتن آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان در مدارس برتر و رشته های برتر کنکور و غیره  می باشد.

همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی و حتی نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

برای ثبت نام تیزهوشان 1401 اینجا کلیک کنید. 

لیست مدارس تیزهوشان دوره اول دخترانه تهران - آدرس 1

همراهان و والدین د انش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با  سامانه تلفنی تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست تیزهوشان  دخترانه  خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه در مناطق مختلف تهران از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی بگیرید.



سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل   



آشنایی با مدارس  تیزهوشان

مدارس تیزهوشان در حقیقت مدارسی هستند که زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، یا همان چیزی که به صورت عامیانه مرکز سمپاد خوانده می شود، فعالیت می کنند. این مراکز تربیتی در تمام مقاطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی فعال بوده و در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ دارای نمایندگی هستند. این مدارس سطح علمی و عملی بالاتری داشته و نسبت به مدارس عادی و حتی مدارس غیر انتفاعی خدمات بیشتری را به دانش آموزان ارائه می کنند

در گذشته مراکز تیزهوشان دانش آموختگان خود را با استفاده از آزمون های سراسری انتخاب کرده و طی چند آزمون میزان سطح سواد و استعداد دانش آموزان را مورد سنجش قرار می داد. این کار به منظور یافتن استعدادهای برتر انجام می گرفت. هدف اصلی از راه اندازی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان، حمایت از استعدادهای برتر و کشف آن ها بود. به همین خاطر است که اغلب دانش آموزان این مدارس پس از طی کردن دوران مدرسه در دانشگاه های برتر ایران پذیرفته شده و سپس در هر دانشگاه نیز جزء افراد برتر قرار می گیرند.




علاقه مندان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس تیزهوشان دوره اول دخترانه در سطح تهران با  سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی