کد خبر : 11461

لیست مدارس هیات امنایی دخترانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان  و والدین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا گرفته مقاطع متوسطه یا همان دبیرستان   این می باشند که لیست مدارس هیات امنایی دخترانه  در هر منطقه تهران کجا می باشد؟ آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟ لیست هیات امنایی  به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟  مدارس هیات امنایی خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین هیات امنایی در   دوره دوم متوسطه در  تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات هیات امنایی  برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم  یا همان دوران دبیرستان  چگونه باشد؟؟  فرق بین  مدرسه های عادی با دبیرستان هیات امنایی در  چیست؟؟ مزایای تحصیل در  مدرسه های هیات امنایی  چیست؟؟

همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند  انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی  و حتی  نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین  د انش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با مشاورهای ما در سامانه تلفنی تحصیلی  صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست هنرستان دخترانه  خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه  در مناطق مختلف تهران   از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی  بگیرید.





سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

 تماس از 8 صبح تا 12 شب

     حتی ایام تعطیل      




شاخص های کلی مورد انتظار برای هیأت امنایی شدن مدارس


مدارس هیئت امنایی چیست؟؟

جزو مدارس غیر دولتی محصوب می شوند که هدف از تاسیس آنها استفاده از مشارکت‌های مردمی جهت خودگردان کردن مدرسه است. اکثر افراد زمانی که نام هیئت امنایی را اول نام یک مدرسه می‌شنوند به یاد هزینه و شهریه‌های گزاف در مقایسه با برخی مدارس می‌افتند. درحالی که به گفته ((رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش)) مدرسه هیئت امنایی یک مدرسه عادی و کاملا معمولی است همچنین  با شیوه مدیریتی متفاوت. به این صورت که مسئولیت مدیریت به جای یک فرد بر عهده هیئت امنا می‌باشد. مسئولین این مدارس می‌بایست در راستای تربیت صحیح و تقویت تحصیلی دانش آموزان تلاش کنند.

برای هیات امنایی شدن  یک مدرسه و یا مدرسه ها به شرح و به صورت زیر می باشد:

1- مدارس به صورت مستقل و یک نوبته دایر باشند.

2- مدرسه در فعالیت های تربیتی و آموزشی فعال باشد.
• اجرای طرح های نو آموزشی
•  برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی و کسب رتبه های برتر در منطقه
•  برگزاری اردوهای علمی و تربیتی
•  فعالیت های شاخص قرآنی  و  فرهنگی هنری و ورزشی

3- امکان تأمین نیروی انسانی متخصص  مجرب و واجد شرایط مطابق با ضوابط و مقرارت آموزش و پرورش برای اجرای فعالیت های رسمی و فوق برنامه آموزشی و پرورشی در مدرسه وجود داشته باشد.

4- مدیر مدرسه  در  انجمن اولیا و مربیان و شورای مدرسه از روحیه و باور مشارکت پذیری برخوردار باشند.

5- ساکنان منطقه از نظر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پذیرای راه اندازی مدرسه ی هیأت امنایی باشند.
6-مدرسه دارای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در حد مناسب ( مشتمل بر تجهیزات رایانه ای   وسایل سمعی و بصری  لوازم ورزشی و بهداشتی و  لوازم آزمایشگاهی و  غیره  ) برای اجرای برنامه ها ی آموزشی و تربیتی باشد.

7- مدرسه دارای فضای فیزیکی مناسب ( مشتمل بر کلاس های درس و  نمازخانه  آزمایشگاه، فضای ورزشی  و  کارگاه رایانه و غیره ) باشد.


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس هیئت امنایی


کارت سلامت و کارت واکسن برای برای ثبت نام پایه اول ابتدایی و همچنین  شناسنامه دانش آموز به همراه کپی از تمام صفحات آن و کپی و اصل کارت ملی دانش آموز، کپی از شناسنامه و کارت ملی والدین و  پرونده تحصیلی سال قبل  کارنامه تحصیلی سال گذشته، 6 الی12 قطعه عکس 4*3

حضور دانش آموزان به همراه والدین در زمان ثبت نام حضوری الزامی است و مدیر مدرسه با استفاده از مدارک فوق  پرونده تحصیلی دانش آموز را تشکیل می‌دهد. چنانچه در سال گذشته در مدرسه‌ای دیگر تحصیل کرده اید بایستی تمام مدارک و پرونده تحصیلی خود را از مدرسه قدیم دریافت نموده و به مدرسه جدید ارائه دهید.




دانش آموزان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس هیات امنایی دخترانه در سطح تهران با مشاورهای ما در سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.


   

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی