کد خبر : 11730

لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول دخترانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان و والدین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا گرفته مقاطع متوسطه یا همان دبیرستان این می باشند که لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول دخترانه در هر منطقه تهران کجا می باشد؟ آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟؟ لیست مدرسه های تیزهوشان به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدارس هیات امنایی خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین مدرسه نمونه دولتی  در دوره اول متوسطه در تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم یا همان دوران دبیرستان چگونه باشد؟؟ فرق بین مدرسه های عادی با دبیرستان نمونه ولتی  در چیست؟؟ مزایای تحصیل در مدرسه های نمونه دولتی در چیست؟؟

تفاوت مدارس در امکانات آموزشی میزان شهریه و امکانات رفاهی و همچنین کلاس های فوق برنامه و داشتن آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان در مدارس برتر و رشته های برتر کنکور و غیره می باشد.

همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی و حتی نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین د انش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با مشاورهای ما در سامانه تلفنی تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست مدارس نمونه دولتی  دوره اول دخترانه خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه در مناطق مختلف تهران از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی بگیرید.




سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل




آشنایی و معرفی مدارس نمونه دولتی

در ادامه مقاله و عنوان میخواهیم توضیح دهیم در مورد معرفی مدارس نمونه دولتی چگونه مدارسی نیز هستند.

مدارس نمونه دولتی مدرسه‌هایی ازدهه 1370 هستند که وزارت آموزش و پرورش به آنها مجوز (( نمونه)) (از نظر کیفیت برتر آموزشی) می‌دهد. این مدرسه‌ها دانش آموزان خود را از طریق آزمون ورودی پذیرش می‌کنند. این مدرسه‌ها دولتی هستند.مدارس نمونه دولتی امروزه در دوره دوم متوسطه در تمامی رشته‌ها از طریق آزمون ورودی هماهنگ دانش آموز می‌پذیرند.از مزایای مدارس نمونه دولتی می‌توان توجه به استعدادهای دانش آموزان دانست و همچنین کشف استعداد و همچنین رسیدن به نقطه‌ای که دانش آموزان بتوانند به وسیله آن این استعدادها را شکوفا نمایند، از مهم‌ترین مزایای این مدارس می‌تواند باشد.مدارس نمونه دولتی با وجود تمام مزایایی که از آن برخوردارند، قطعا معایبی را نیز خواهند داشت.بنابراین می توان به مزایا و معایب مدارس نمونه دولتی به صورت توامان اشاره نمود.مدارس نمونه دولتی یکی از بهترین مدارس با پایین‌ترین شهریه نسبت به سایر مدارس غیر انتفاعی و همچنین بالاترین امکانات آموزشی با اساتید و معلمین مجرب می‌باشند.دبیران این دبیرستان ها بهترین دبیران هر استان هستند.




علاقه مندان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول دخترانه در سطح تهران با مشاورهای ما در سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی