کد خبر : 10964

لیست مدارس غیرانتفاعی ابتدایی پسرانه تهران – آدرس

یکی از درگیری های ذهن خانواده  ها و والدین داشن آموزان این می باشد که وقتی پسر یا دخترآنها به سن مقطع ابتدایی   رسیدند  این است که بهترین مدرسه مقطع ابتدایی  باید چگونه باشد؟؟ شیوه تدریس کلاس اول ابتدایی   در مدرسه های غیر انتفاعی ابتدایی  برای پسرها    چگونه باشد بهتر است؟؟ مدارس ابتدایی دولتی بهتر است یا مدرسه های ابتدایی دولتی یا  غیرانتفاعی؟؟ فرق بین  مدرسه های عادی با مدارس هوشمند ابتدایی در  چیست؟؟ مدارس هوشمند چگونه مدارسی هستند؟؟ شیوه تدریس  در مدارس هوشمند برای کلاس اول ابتدایی  چگونه می باشد؟؟ برای دریافت همه این سوال ها میتوانید با مشاورهای ما در سامانه تلفنی  تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها راهنمایی های لازم و کمک را در مورد لیست مدارس غیرانتفاعی ابتدایی پسرانه  در سطح  مختلف تهران را دریافت کنید.



سامانه مشاوره تحصیلی  صدای مشاور

 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

    تماس از 8 صبح تا 12 شب    

                        حتی ایام تعطیل                           




قانون و تاریخچه  تاسیس مدارس غیرانتفاعی 

 در ادامه این مطلب سعی داریم توضیح مختصر و کوتاهی را در مورد تاسیس شدن مدارس غیرانتفاعی در ایران و همچنین قانون تاسیس شد این مدارس را ارائه دهیم.

نخستین مدرسه ابتدایی و غیرانتفاعی  در تهران سال 1276 هجری شمسی تاسیس شد. این مدرسه چندین بار در اثر مخالفت ها باز و بسته شد تا صدراعظم مظفرالدین شاه و  موسس مدرسه را به تهران دعوت کرد و مورد حمایت قرار داد.

ساز و کار آموزش در جامعه ایرانی سال های سال بر محور مدل مکتب خانه مدرسه گشته است. در این باره چنین نوشته اند ((مکتب خانه جزء اماکن مقدس و محل روای حاجات به شمار می آمد و پس از آن مدارس طلاب دین که در آن دروس مذهبی می خواندند))

سیستم آموزش مکتب تا دوران قاجار تاب مقابله با جریان آموزش جدید را داشت اما پس از آن به ناچار تسلیم سیستم آموزشی جدید شد.

مدارس خصوصی که به مدارس ملی معروف بودند توسط مردمان خیّر و هیئت های نیکوکار برپا می شدند و دولت نیز به عده ای از آن ها اعانه می داد چون در دبیرستان ها مبلغ ناچیزی از شاگردان گرفته می شد. در آمد مدارس خصوصی معمولا کافی نبود و قادر به ادامه حیات نبودند و شعار آن ها در این دوره رو به کاهش رفت ولی هیچ گاه به کلی از بین نرفتند.


ضوابط تاسیس مدارس غیر انتفاعی:

مدارس غیر انتفاعی مدارسی است که از طریق مشارکت مردم و همچنین مطابق اهداف و ضوابط وبرنامه‌ها و دستورالعملهای عمومی وزارت آموزش و پرورش تحت نظارت آن وزارتخانه تاسیس و اداره می شود. منظور از غیر انتفاعی بودن آنست که درآمد حاصله صرفاً صرف هزینه‌های جاری وتوسعه آتی مدارس گردد.


ویژگی های یک مدرسه غیرانتفاعی


تعداد کلاس ها

معلمان

داشتن روند كاری و برنامه های مشخص

امكانات

مدیریت





دانش آموزان  والدین میتوانند برای داشتن هرگونه سوال  در مورد لیست مدارس غیرانتفاعی ابتدایی پسرانه با مشاورهای ما در سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی