کد خبر : 10755

لیست مدارس ابتدایی دوره اول پسرانه تهران – آدرس

یکی از درگیری های ذهن خانواده و والدین داشن آموزان این میباشد که وقتی پسر یا دختر انها به سن رفتن مدرسه رسید این است که بهترین مدرسه ابتدایی باید چگونه باشد؟؟ شیوه تدریس کلاس اول ابتدایی در مدرسه های ابتدایی دوره اول پسرانه برای پسرها چگونه باشد بهتر است؟؟ مدارس ابتدایی دولتی بهتر است یا مدرسه های ابتدایی غیرانتفاعی؟؟ فرق بیا مدرسه های عادی با مدارس شاهد چیست؟؟ برای دریافت همه این سوال ها میتوانید با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید و از انها راهنمایی های لازم و کمک را در مورد لیست مدارس ابتدایی دوره اول پسرانه در سطح تهران را دریافت کنید.



سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

   حتی ایام تعطیل



مهم ترين دورهٔ تحصيلى در تمام نظام‌هاى آموزش و پرورش جهان در  دوره  ابتدايى است زيرا شکل‌گيرى شخصيت و رشد همه جانبه فرد در اين دوره، بيشتر انجام مى‌گيرد.
دورهٔ ابتدايي  در رشد مفاهيم و معانى امورى که کودک در زندگى روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمى برعهده دارد. اين دوره تداوم ‌بخش تکوين‌‌شناختي، زيستى و اجتماعى کودک – که در خانواده پى‌ريزى شده است. همچنين دوره‌اى است که در آن فرصت و موقعيت مناسبى براى تحصيل، تربيت و يادگيرى شيوهٔ ارتباط صحيح با ديگران براى کودک فراهم مى‌گردد و استعدادهاى هر کودک بتدريج شکوفا مى‌شود.


اصول آموزش و پرورش دوره ابتدایی


در ادامه این مطلب میخواهیم توضیح کوتاهی را ارائه دهیم در مورد اصول آموزش پرورش  و اولیه در دوره ابتدایی نیز چگونه می باشد

اصول آموزش و پرورش هفت تا ده ساله‌ها:

1. بايد به علاقه کودک به يادگيرى توجه کرد و راه ياد گرفتن را به وى آموخت.
2. بايد به تقويت کنجکاوى در کودک پرداخت.
3. بايد مقدمات شناخت علمى محيط (طبيعى و اجتماعي) را فراهم کرد.
4. بايد آموزش مفاهيم اساسى (مکان عدد و  زمان و علت) مورد توجه قرار گرفته و از اين طريق به پرورش تفکر کودک پرداخت. (منظور تفکرى که بر واقعيت‌هاى عينى و محسوس استوار باشد و طفل مشخصاً آنها را تجربه کرده باشد).
5. بايد زمينه را براى شکوفايى علايق و استعدادهاى کودک فراهم ساخت.
6. بايد به پرورش استعداد و ذوق هنرى کودکان توجه نمود.
7. بايد کودک را با مقدمات زبان و ادبيات فارسى آشنا کرد و متونى را انتخاب نمود که براى کودک قابل فهم و جاذب باشد.
8. نظر به اينکه در اين دوره کودک به تقليد آگاهانه مى‌پردازد و مربيان خود را الگوى خويش قرار مى‌دهد، بايد مربيان واجد فضايل اخلاقى باشند.



همراهان و والدین عزیز میتوانند برای پاسخ همه سوالات خود در مورد لیست مدارس ابتدایی دوره اول پسرانه با مشاورهای تلفنی صدای مشاور تماس بگیرند.

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی