کد خبر : 10909

لیست مدارس غیرانتفاعی ابتدایی دخترانه تهران – آدرس

یکی از درگیری های ذهن خانواده  ها و والدین داشن آموزان این می باشد که وقتی پسر یا دختر انها به سن مقطع ابتدایی   رسیدند  این است که بهترین مدرسه مقطع ابتدایی  باید چگونه باشد؟؟ شیوه تدریس کلاس اول ابتدایی   در مدرسه های غیر انتفاعی ابتدایی  برای دخترها   چگونه باشد بهتر است؟؟ مدارس ابتدایی دولتی بهتر است یا مدرسه های ابتدایی دولتی یا  غیرانتفاعی؟؟ فرق بین  مدرسه های عادی با مدارس هوشمند ابتدایی در  چیست؟؟ مدارس هوشمند چگونه مدارسی هستند؟؟ شیوه تدریس  در مدارس هوشمند برای کلاس اول ابتدایی  چگونه می باشد؟؟ برای دریافت همه این سوال ها میتوانید با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها راهنمایی های لازم و کمک را در مورد لیست مدارس غیرانتفاعی ابتدایی دخترانه در سطح  مختلف تهران را دریافت کنید.



سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور

 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

    تماس از 8 صبح تا 12 شب

                 حتی ایام تعطیل                 


تعریف مدرسه غیرانتفاعی در مقطع ابتدایی


در ادامه مقاله میخواهیم توضیح تکوتاهی را به آن اشاره کنیم در مورد معرفی مدارس غیرانتفاعی وو همچنین مزایای این مدراس برای مقطع ابتدایی نیز چگونه می باشد.

مدرسه یا مکتب مکان آموزشی نیز می باشد که برای آموزش دانش آموزان تحت رهبری معلمان طراحی شده‌ است. در زبان امروزی به مکان‌های آموزشی پائین‌تر از سطح آموزش عالی که و  آموزش عمومی در آن‌ها صورت می گیرد  گفته می شود. بیشتر کشورها سیستم آموزشی ویژه‌ای را دارند  که بنابراین سیستم شرکت در مدارس اجباری میباشد. نام مدارس در کشورهای مختلف متفاوت است که عموماً شامل مدارس ابتدایی برای کودکان و راهنمایی برای نوجوانانی که تحصیلات ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و  می شود. مدارس غیرانتفاعی مدارسی هستند که از طریق مشارکت مردم و  مطابق اهداف و ضوابط و برنامه‌ها و دستورالعمل های عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش تحت نظارت آن وزارتخانه تأسیس و اداره می شود. منظور از غیرانتفاعی بودن آن است که درآمد حاصله صرفاً صرف هزینه‌ های جاری و توسعه آتی مدارس گردد.


مزایای  مدارس غیر انتفاعی


1- این مدارس در شرایط فعلی کشور ما و در زمان تصویب قانون تاسیس مدارس غیر انتفاعی یعنی سال 67 به علت محدودیت منابع مالی آموزش و پرورش که ناشی از افزایش جمعیت دانش آموزان، تورم ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی و کاهش درآمد دولت، بر پا شده راهی برای جلب مابع مالی از جانب مردم می باشد و  گرچه جلب منابع مالی برای آموزش و پرورش می تواند راه های دیگری هم داشته باشد ولی در مدارس غیر انتفاعی نیز خود یک راه حل علمی و ممکن است.

2- مدارس غیر انتفاعی با پذیرش مسوولیت آموزش و پرورش فرزندان خانواده های مرفه به هزینه خود آنان، منابع مالی جامعه را در جهت رسیدگی و توجه هر چه بیشتر به فرزندان خانواده های غیر مرفه آزاد می کنند بنا بر این به موازات فراهم آوردن امکانات بهتر برای فرزندان خانواده های مرفه به هزینه خود آنان و  دولت می تواند امکانات مالی آزاد شده را در خذمت آموزش و پرورش دانش آموزان غیر مرفه بکارگیرد و از این طریق سطح آموزش و پرورش کل فرزندان کشور را در شرایط ناگوار بالا ببرد.

3 -مدارس غیر انتفاعی به خاطر کسب منابع مالی مورد نیاز فعالیتهای آموزش و پرورش طبق تقاضای والدین .و دانش آموزان می توانند خدمات متنوعی ارائه دهند. به عبارت دیگر این مدارس می توانند در صورت درخواست والدین و دانش آموزان و تامین مالی لازم، خدمات مورد نیاز مراحل مختلف رشد دانش آموزان را اعم از حدمات آموزشی و پرورشی ارائه نمایند.

4- از مدارس غیر انتفاعی می توان جهت بنای الگوی تغییرات مناسب برای شکستن روال عادی وسنتی نا مطلوب موجود در مدارس مطابق اهداف تعلیم و تربیت جدید، اعمال مدیریت آموزشی مناسب برای ارزشیابی و سنجش رشد دانش آموزان و اجرای روش های جدید مناسب تدریس و همیاری  جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش آموزان و هدایت تحصیلی و شغلی مناسب استفاده کرد.



دانش آموزان  والدین میتوانند برای داشتن هرگونه سوال  در مورد لیست مدارس غیرانتفاعی ابتدایی دخترانه با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی