کد خبر : 11063

لیست مدارس غیرانتفاعی متوسطه دوم دخترانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان  و والدین دانش آموزان این می باشد که لیست مدارس غیرانتفاعی متوسطه دوم  دخترانه در هر منطقه تهران کجا می باشد. آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟ لیست مدارس ابتدایی به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدرسه خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین مدارس متوسطه  دوره دوم تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدارس غیرانتفاعی برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم  یا همان دوران دبیرستان  چگونه باشد؟؟  فرق بین  دبیرستان  مدرسه های عادی با دبیرستان غیرانتفاعی در  چیست؟؟

 همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند  انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی  و حتی  نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

 همراهان و والدین  د انش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با مشاورهای ما در سامانه تلفنی تحصیلی  صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست مدارس متوسطه اول  خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه  در مناطق مختلف تهران   از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی  بگیرید.

مدارس غیرانتفاعی چیست؟؟ مدارس غیرانتفاعی جزو مدارس غیردولتی کشور است که با مشارکت مردم و به یاری وزارت آموزش و پرورش تاسیس شده است ولی با همان قوانین مدارس دولتی اداره می شود. معمولا خانواده هایی با سطح درآمد بیشتر تمایل دارند فرزندانشان در مدارسی به تحصیل بپردازند که از امکانات بیشتری برخوردار است به همین دلیل همواره به دنبال مدارسی با امکانات رفاهی بیشتر هستند که مدارس غیرانتفاعی می تواند برای این افراد گزینه مناسبی باشد.



 مجوز مدارس غیرانتفاعی



مراحل مورد نیاز برای اخذ مجوز مدارس غیرانتفاعی

در اامه قصد داریم توضیح بدهیم برای اینکه بتوانیم یک مدرسه غیراتفاعی تاسیس و دایر شود چه مجوزهایی لازم می باشد.

1. دریافت مجوز رسمی از وزارت آموزش‌ و پرورش جهت تأسیس مدرسه غیر انتفاعی یا مرکز

2.تضمین منابع مالی لازم جهت تامین هزینه‌ های مدرسه غیرانتفاعی یا مرکز  حداقل برای یک ‌سال

3. تأمین منابع انسانی، فضاها و همچنین امکانات مورد نیاز طبق ضوابط وزارت آموزش‌ و پرورش

4. تنظیم بودجه و اداره امور مالی مدرسه غیرانتفاعی یا مرکز

5. پیشنهاد دو فرد واجد شرایط جهت مدیریت مدرسه یا مرکز به آموزش‌ و پرورش

6. نظارت بر امور آموزشی و  پرورشی، اداری و همچنین مالی مدارس و مراکز تحت پوشش




دانش آموزان  میتوانید  برای داشتن هرگونه سوال  در مورد  لیست مدارس غیرانتفاعی متوسطه دوم  دخترانه  با مشاورهای ما در سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. 



     

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی