کد خبر : 10729

لیست مدارس ابتدایی دوره دوم دخترانه تهران – آدرس

سوال های بسیار زیادی در ذهن والدین دانش آموزانی که می خواهند و یا در در مقطع ابتدایی هستند تحصیل کنند این می باشد که بهترین مدرسه ابتدایی در سطح تهران کجا میباشد؟؟ سطح علمی  کدام مدرسه ابتدایی در تهران بهتر است؟؟ یکی دیگر از این سوال از نظر نحوه مدیریت کردن آن مدرسه و مجموعه تحصیلی نیز می باشد؟؟ و همچنین از نظر کوتاه بودن مسافت با منازل آنها است؟؟ برای پاسخ همه این سوالات والدین عزیز و محترم میتوانند با مشاورهای مجرب ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید و سوال های خود را در زمینه لیست مدارس ابتدایی دوره دوم در سطح تهران عنوان و بیان کنند.




سامانه مشاوره  تلفنی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

    تماس از  صبح تا 12 شب 

                حتی ایام تعطیل                 



مطالب خبرینو را دنبال کنید….



شرایط ثبت نام مدارس هیئت امنایی

در ادامه مقاله و مطلب های گفته شده میپردازیم به موضوع اینکه شرایط ثبت نام مدارس هیئت امنایی نیز به چه صورت می باشد و آیا این مدرسه دارای شهریه می باشد.

مدارس هیئت امنایی چیست؟؟

مدارس هیئت امنایی  جزو مدارس غیر دولتی نیز  به حساب می‌آیند که هدف از تاسیس آن‌ها، استفاده از مشارکت‌های مردمی جهت خودگردان کردن مدرسه است. اکثر افراد زمانی که نام هیئت امنایی را اول نام یک مدرسه می‌شنوند به یاد هزینه و شهریه‌های گزاف در مقایسه با برخی مدارس می‌افتند. درحالی که به  همچنین گفته ((رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش)) مدرسه هیئت امنایی یک مدرسه عادی و کاملا معمولی است و  با شیوه مدیریتی متفاوت. به این صورت که مسئولیت مدیریت به جای یک فرد بر عهده هیئت امنا  نیز می‌باشد.


 نحوه ثبت نام در مدارس هیئت امنایی

 نحوه  ثبت نام در مدارس در دوره های مختلف تحصیلی  دارای برخی شرایط می باشد. که شرایط مدارس هئیت امنایی به صورت زیر می باشد:

• در ابتدای ورود به مدارس  و  فرآیند ثبت نام در ((سامانه های سناد)) و  ((سنجش)) صورت می گیرد.

• هرگونه پیش ثبت نام قبل از تاریخی که در آیین نامه ذکر شود ممنوع است.

• مشخصات مربوط به پدر و مادر دانش آموز ، مانند نام و نام خانوداگی و  کد ملی و شماره تلفن آن ها حتما باید در سامانه ثبت شود.

• دریافت وجه در زمینه های مختلف مانند هزینه ایاب و ذهاب ، هزینه های مربوط به کمک های مردمی  و لباس فرم مدرسه و از این قبیل هزینه ها ، همگی بعد از شروع سال تحصیلی ، درصورت موافقت انجمن اولیا و مربیان و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه  و  امکان پذیر خواهد بود.

• طبق ماده 31 آیین نامه اجرایی  ثبت نام دانش آموزانی که محل سکونت آن ها به مدرسه مورد نظر نزدیک تر باشد در اولویت است. هم چنین ثبت نام دانش آموزی که پدر و مادرش شاغل هستند و  در نزدیکی محل کار والدین مشکلی نخواهد داشت.

• برگزاری آزمون ورودی  و  دریافت وجه  و همچنین  شرط معدل و یا مصاحبه و هنگام ثبت نام مدرسه مجاز نمی باشد و با استناد بر ماده 32 آیین نامه اجرایی  و  ارائه گواهی تحصیلی دوره های قبل بیان کننده وضعیت تحصیلی دانش آموز خواهد بود.

• درصورتی که دانش آموزی فاقد مدرک تحصیلی و یا شناسنامه باشد مدیر مدرسه می تواند حداکثر یک ماه به صورت مشروط  او را ثبت نام نماید. پس از آن دانش آموز موظف است حداقل تا قبل از امتحان های نوبت اول  و  مدارک هویتی خود را تکمیل کرده تا مجاز به ادامه تحصیل باشد.

• اما برخی شرایط فقط برای ثبت نام در مدارس هیئت امنایی درنظر گرفته شده اند.

• پوستر میزان شهریه و مبالغی که برای فعالیت های مختلف در نظر گرفته شده است  باید در معرض دید اولیا و دانش آموزان قرار گیرد.

• مدارس هیئت امنایی در زمان ثبت نام ، فقط مجاز به دریافت هزینه مصوب ((برنامه هفتگی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و فوق برنامه درسی)) می باشند و دریافت هزینه های دیگر مانند هزینه های تغذیه ، فعالیت های غیر درسی  و  ایاب و ذهاب و مانند این ها ، در زمان مقرر و در صورت موافقت انجمن های مربوطه و در صورت می گیرد.

• استفاده از تمامی خدمات فوق برنامه کاملا اختیاری بوده و دریافت وجه آن ها در زمان ثبت نام ممنوع می باشد.


والدین و دانش آموزان می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست مدارس ابتدایی دوره دوم و همچنین سوال های خود با سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی