کد خبر : 12882

فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیر ۹۹

در این مقاله و عنوان میخواهیم بپردازیم و توضیح دهیم برای آن  دسته از مشولان و سربازان معلمی که به دنبال طرح فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیرماه 99 هستند  را ارائه دهیم .

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: تمام مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال ۹۹ دریافت کرده‌اند، باید در تاریخ تعیین‌شده خود را معرفی کنند.

فراخوان جذب مشمولان سرباز معلم 99

در ادامه مطالب های گفت شده توضیح خواهیم داد که نحوه فراخوان جذب مشمولان برای سرباز معلم ها چگونه می باشد.

سرهنگ  نجف حمیدزاده اظهار داشت: در راستای تقویت نیروی انسانی آموزش و پرورش کشور و اجرای ماده 66 قانون خدمت وظیفه عمومی با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تعداد کثیری از مشمولان به عنوان سرباز معلم در تیرماه 1399 برای طی دوره آموزش رزم مقدماتی به مراکز آموزش سپاه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان طرح سرباز معلم موظف هستند روز یکشنبه یکم تیر ماه 1399 در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش اعلام شده، حضور یابند.

سرهنگ حمیدزاده با بیان اینکه مدت خدمت مشمولان طرح سرباز معلم 24 ماه است افزود و گفت : این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را به مدت یک ماه در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری و بلافاصله پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می شوند.

وی خاطرنشان و یاد آوری  کرد: این دسته از مشمولان برای دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح می توانند به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور و همچنین  براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

طبق گزارش های ممتشر شده از سوی معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی تصریح کرد: مشمولانی که امریه سرباز معلم برای آنان صادر نشده است می بایست برای پیگیری درخواست خود به آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند.


سامانه صدای مشاور

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی