کد خبر : 2329

تغییر تاریخ اعزام به سربازی از اسفند 98 به اردیبهشت 99

تغییر تاریخ اعزام به سربازی از اسفند 98 به اردیبهشت 99 اعلام شد. علت تغییر تاریخ اعزام به خدمت اسفند 98 بیماری کرونا است که برای دومین بار بعد از تعویق اعزام، به دلیل انتخابات مجلس اتفاق افتاد.

اطلاعیه تغییر تاریخ اعزام به سربازی از اسفند 98 به اردیبهشت 99

مطابق با این اطلاعیه تغییر تاریخ اعزام به سربازی از اسفند ماه به اردیهشت سال جدید ، کرونا زمان اعزام به خدمت سربازی را تغییر داد. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تغییر در تاریخ اعزام سربازان و اعزام سربازان در اردیبهشت ماه خبر داد.

تغییر تاریخ اعزام به سربازی از اسفند

زمان اعزام به خدمت سربازی در اردیبهشت 99

به گزارش سایت خبری نو، زمان اعزام به خدمت سربازی در اردیهشت 99 اعلام شد. سردار تقی مهری درباره تعویق در اعزام به دوره آموزشی سربازان در اسفند ماه اعلام نمود، با توجه به ابلاغ ستاد کل نیرو های مسلح و با هدف پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونای جدید2019 تمامی مشمولان سربازی که قرار بود در اسفند ماه به دوره آموزشی اعزام شوند، اعزامشان لغو شده و به تاریخ های 99/02/01 و 99/02/03 موکول گردید.
افرادی که اعزامشان به تعویق افتاده است، لازم است در هفته آخر فروردین ماه 99 و یک هفته پیش از اعزام ، به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس بگیرید و از محل مرکز آموزش سربازی خود مطلع شوید.

سردار مهری در مورد زمان اعزام به خدمت سربازی فروردین ماه سال 99 اعلام کرد، اعزام سرباز عادی در فروردین نخواهیم داشت. اگر دارای برگه اعزام به تاریخ 99/01/19 هستید، زمان اعزام به تاریخ یکم و سوم اردیبهشت ماه موکول شده است. این تغییر تاریخ اعزام به خدمت سربازی در فروردین ماه به دلیل مصوبه قبلی ستاد کل نیروهای مسلح است.

این تصمیم با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است. امید است به لطف خداوند و با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم هر چه زودتر این ویروس از کل کشور ریشه کن شود.

بریا اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به اعزام به سربازی میتوانید با سامانه صدای مشاور (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه) تماس بگیرید.

زمان اعزام کادر پزشکی و پیراپزشکی به خدمت سربازی:

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد با شیوع ویروس کرونا، طبق تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، اعزام مشمولان در 19 اسفند هیچ اعزامی صورت نگرفت. اما اعزام تمام مشمولان که از کادر پزشکی و پیراپزشکی می باشند، تعجیل شد. رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی متذکر شد، که این نوع مشمولان بدون آموزش نظامی، مستقیما به مراکز بیمارستان، نقاهتگاهی و درمانگاه‌ ها برای مقابله با کرونا اعزام می شوند. آموزش نظامی کادر پزشکی و پیراپزشکی به بعد موکول می‌شود. نیروهای مسلح امتیازاتی نیز برای این سربازان که برای خدمات درمانی مقابله با کرونا اعزام می شوند، در نظر گرفته است.

این دسته از مشمولان که قرار بود اول اردیبهشت 99 به خدمت اعزام شوند، 6 فروردین امسال فرخوان شدند.

این دسته از مشمولان باید 6 فروردین در تمام استانهای سراسر کشور در مقر سازمان وظیفه عمومی حضور پیدا کنند و این مشمولان به ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع اعزام خواهند شد.

زمان اعزام سربازان عادی به خدمت سربازی:

مابقی سربازان به غیر از کادر پزشکی و پیراپزشکی، در روز اعزام که در اردیهشت خواهد بود، مورد معاینه قرار می‌گیرند و هر سربازی که سلامت کامل داشت به سربازی اعزام می شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی