جهت مشاوره در زمینه ثبت نام سهمیه خودرو جانبازان بانک دی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 1754

ثبت نام سهمیه خودرو جانبازان بانک دی

شرایط دریافت وام خودرو جانبازان - خبرینو

شرایط ثبت نام وام خودرو جانبازان 5 و 15 درصد

شرایط جدید اعطای وام خودرو به جانبازان 25درصد و بالای 50درصد

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شرایط جدید اعطای وام خودرو به جانبازان 25 درصد و بالای 50 درصد را به شرح زیر اعلام کرد:

  •  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از اختصاص تسهیلات برای خرید 20 هزار خودرو به جانبازان بالای 50 درصد و جانبازان بالای 25 درصد دارای محدودیت جسمی حرکتی، با اقساط پنجساله در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مکلف است از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به اختصاص تعداد ۲۰.۰۰۰ خودرو برای تحویل به جانبازان بالای ۲۵% دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط ۵ ساله اقدام و گزارش عملکرد را هر سه ماه یک بار به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و کمیسیون صنایع و معدن مجلس ارایه نماید. کارمزد ۴% به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف ۱۳۱۶۰۰ تأمین می گردد.
  • مطابق ماده ۴۵ قانون جامع ایثارگران، دولت مکلف است سالانه اعتبار و تسهیلات لازم را برای تهیه خودرو مناسب برای کلیه جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر و آن تعداد از جانبازان ۲۵% الی ۴۹درصد که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد از نظر جسمی محدودیت حرکتی دارند هستند ، پیش‌بینی نماید.

✔️تبصره:آن تعداد از همسر و فرزندان شهید که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد معلول جسمی حرکتی شناخته می شوند می توانند از تسهیلات موضوع این ماده استفاده نمایند. / آخرین اخبار شرایط وام خودرو 

شرایط فروش اقساطی خودرو به جانبازان:

نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف به فروش قسطی خودرو به جانبازان کردند.

 نمایندگان در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه، با بند الحاقی 2 تبصره 7 ماده واحده موافقت کردند.
در این بندالحاقی تاکید شده که ­وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است از طریق شرکت­های خودروسازی ایران خودرو و سایپا از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به فروش خودرو به جانبازان بالای بیست و پنج درصد(25% ) دارای محدودیت های جسمی و حرکتی و جانبازان پنجاه درصد (50%) تا هفتاد درصد (70%) با معرفی بنیاد شهید و امورایثارگران با تقسیط پنج ساله اقدام کند و گزارش عملکرد را هر سه ماه یک بار به کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارائه کند


شرایط دریافت وام خودرو جانبازان تسهیلاتی که به همه گروههای ایثارگر داده می شود با توجه به نوع جانبازی و نیاز افراد است، اکنون 2 تا 3 طرح ویژه برای این افراد وجود دارد تا بتوانیم خدمات بهتری به ایثارگران ارائه دهیم.در حوزه تسهیلات رفاهی موضوع قرارداد بیمه های اجتماعی برای ایثارگران وجود دارد که در دو قالب بیمه عمر و حادثه و حوادث غیرمترقبه با شرکت های بیمه منعقد می شود تا ایثارگران بتوانند از این خدمات بهره مند شوند به طوری که اکنون یک میلیون و 656 هزار و 664 نفر از ایثارگران از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند هستند.
وی درباره واگذاری خودرو برابر قانون برای جانبازان بالای 70 درصد نیز گفت:به همین منظور بنیاد شهید نیز به جانبازان 50 درصد و بالاتر خودروی داخلی واگذار می کند و 40 درصد آن به صورت بلاعوض از طریق بنیادشهید پرداخت می شود و 60 درصد آن تسهیلات بانکی است که سود آن را نیز بنیاد شهید پرداخت می کند.

سوالات پرتکرار در زمینه شرایط دریافت وام خودرو:

+ مدارک مورد نیاز برای دریافت وام چیست؟

+طرح های ویژه با توجه به نوع جانبازی دارای چه شرایطی می باشند؟

+ آیا جانبازان فارغ التحصیل از دانشگاه هایی نظیر دانشگاه امام حسین، دانشگاه امام صادق و دانشگاه بقیه الله برای دریافت وام خودرو جانبازان از شرایط خاصی برخوردار می باشند؟ یا دریافت وام برای عموم جانبازان یکسان است؟


مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور برای مشاوره در زمینه این اخبار :

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


اخبار اخیر:

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیادشهید اضافه کرد:در سال جاری حدود 800 خودرو به جانبازان واگذار شد که یک هزار و 100 نفر از جانبازان که اخیرا ارتقای درصد جانبازی گرفته اند نیز در نوبت دریافت خودرو هستند و در صورت تامین اعتبار ممکن است به این افراد خودرو واگذار شود.علاوه بر این طرح معافیت سود بازرگانی برای جانبازان 70 درصد را داریم که همه جانبازان 70 درصد می توانند تا 30 میلیون تومان از معافیت سود بازرگانی نسبت به واردات خودرو اقدام کنند و از پرداخت موضوع تبصره 13 که بحث خودروی اسقاطی است و از 10 درصد مالیات و عوارض شماره گذاری معاف هستند.

علاوه بر این طرح معافیت سود بازرگانی برای جانبازان 70 درصد را داریم که همه جانبازان 70 درصد می توانند تا 30 میلیون تومان از معافیت سود بازرگانی نسبت به واردات خودرو اقدام کنند و از پرداخت موضوع تبصره 13 که بحث خودروی اسقاطی است و از 10 درصد مالیات و عوارض شماره گذاری معاف هستند.وی به بحث معافیت سربازی نیز اشاره کرد و گفت: همه فرزندان شهدا از انجام سربازی معاف هستند، همچنین جانبازان به ازای هر 25 درصد جانبازی یکی از فرزندشان معاف می شود و علاوه بر آن بحث تلفیق را داریم که اگر جانبازی مجموع مدت حضور در جبهه و جانبازیش به 30 درصد برسد یکی از فرزندانش از خدمت مقدس سربازی معاف می شود.

تبریزی ادامه داد: به عنوان مثال اگر جانبازی 40 درصد باشد فرزند اولش از 25 درصد معاف شده و 15 درصد از جانبازیش باقی مانده و اگر این جانباز 15 ماه هم حضور در جبهه داشته باشد فرزند دومش نیز از خدمت سربازی معاف می شود.
وی اضافه کرد: موضوع کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگران نیز به عنوان یک قانون دیگر در بنیادشهید است که جانبازان و ایثارگرانی که در جبهه حضور داشتند براساس مفاد آیین نامه ها تا چند ماهی می توانند از کسر خدمت بهره مند شوند.

تسهیلات و شرایط دریافت وام خودرو جانبازان زیر 50 درصد با مشکل حرکتی

ایزدی با بیان اینکه بر اساس قانون سال 76، جانبازان بیش از 25 درصد می توانند از تسهیلات خودرو استفاده کنند ادامه داد: بر اساس این قانون، 60 درصد قیمت خودرو به صورت اقساط 10 ساله از حقوق جانبازان کسر و 40 درصد باقی نیز توسط بنیاد شهید پرداخت می شود.

وی گفت: برخی جانبازان زیر 50 درصد که اکنون افزایش درصد پیدا کرده اند نیز طبق قانون مشمول برخورداری از این تسهیلات می شوند.

تسهیلات خرید خودرو برای جانبازان زیر 70

جانبازان زیر 70درصد نیز از تسهیلات خرید خودرو های داخلی بهره مند می گردند.بنا به گزارش های موثق ، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه ای به دبیر کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیکهیئت دولت مصوبه های کارگروه “تأمین خودرو جانبازان”را برای تصویب در هیئت دولت به وی ابلاغ کرده است.


اختصاص 25 درصد سهمیه استخدام دستگاه ها به فرزندان شاهد

ایزدی با بیان اینکه طبق قوانین بالا دستی دستگاه ها موظفند 25 درصد از سهمیه استخدام خود را به فرزندان شاهد و جانبازان بییش از 25 درصد اختصاص دهند، گفت: طبق همین قانون پنج درصد این سهمیه نیز به سایر ایثارگران تعلق دارد.معاون بنیاد شهید با بیان اینکه از سال 92 به بعد استخدام در دستگاه ها متوقف شده، ادامه داد: از آنجا که دولت معتقد است دستگاه ها سهمیه استخدامی خود را پیشخور کرده اند، تا اطلاع ثانوی استخدامی وجود نخواهد داشت اما هر زمان نیاز به استخدام باشد مجددا این قانون قابل اجراست.

وام خودرو جانبازان امسال

وام خودرو جانبازان سال برابر قانون بدین صورت است که بنیاد شهید به جانبازانی که درصد جانبازی آنها بالای 50 درصد باشد ، خودروی داخلی واگذار می نماید. قیمت خودرو برای این قسم از جانبازان بدین گونه محاسبه خواهد شد که 40 درصد از مبلغ کل خودرو به صورت بلاعوض برای وی محاسبه خواهد شد و 60 درصد مابقی توسط وام خودرو جانبازان که توسط بانک به وی پرداخت میگردد جنباز باید تسویه نماید. در ضمن سود وام بانکی توسط بنیاد شهید پرداخت خواهد شد.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیادشهید اضافه کرد:در سال جاری حدود 800 خودرو به جانبازان واگذار شد که یک هزار و 100 نفر از جانبازان که اخیرا ارتقای درصد جانبازی گرفته اند نیز در نوبت دریافت خودرو هستند و در صورت تامین اعتبار امسال ممکن است به این افراد خودرو واگذار شود.

تسهیلات خرید خودرو جانبازان

وام خودرو جانبازان که توسط بانک به وی پرداخت میگردد جنباز باید تسویه نماید. در ضمن سود وام بانکی توسط بنیاد شهید پرداخت خواهد شد.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیادشهید اضافه کرد:در سال جاری حدود 800 خودرو به جانبازان واگذار شد که یک هزار و 100 نفر از جانبازان که اخیرا ارتقای درصد جانبازی گرفته اند نیز در نوبت دریافت خودرو هستند و در صورت تامین اعتبار ممکن است به این افراد خودرو واگذار شود.

جزئیات مربوط به ارائه این وام ارتباطی به سایت خبری نو ندارد و ارائه وام و اعلام شرایط دریافت وام در هر سال از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

3.8/5 - (6 امتیاز)
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام سهمیه خودرو جانبازان بانک دی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 101 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , 28 دسامبر 2022 - 14:31

سلام خسته نباشین من فرزند جانباز ۲۵درصد هستم ماشین برای من تعلق می‌گیرد

پاسخ مشاور شنبه , 7 ژانویه 2023 - 12:17

سلام خیر

امیر یکشنبه , 13 نوامبر 2022 - 21:22

سلام برای وام خودرو بنیاد شهید به برادر تعلق میگیره ؟
تاریخ وام ها از کیی شرو میشه؟
العان رفتیم پرسیدم مسخره کردن ما رو جلو همه

پاسخ مشاور یکشنبه , 20 نوامبر 2022 - 9:56

سلام خیر

سیروس.علیپور یکشنبه , 12 سپتامبر 2021 - 3:38

سلام.وعرص.ادب.من.دیگر.خسته.شدم.صد.قدم.راه.نمیتوانم.راه.برم.تورا.خدا.خودرود.به.من.تعلق.مبگیرد.جانباز.۳۰درصد.حآلت.اشتقال.هستم.قلب.باطری.چشم.لیزر.شمای.اعصاب.روان.تا.کی.عم.وخوصه.تا.کی.بریدم

پاسخ مشاور دوشنبه , 13 سپتامبر 2021 - 16:19

سلام دوست محترم اگر مشکل جسمی حرکتی دارید

حمید بخت آور پنج‌شنبه , 2 سپتامبر 2021 - 19:33

۱۰درصد ایثارگر هستم آیا بنده هم مشمول طرح میشود و کجا مراجعه کنم

پاسخ مشاور شنبه , 4 سپتامبر 2021 - 13:22

سلام دوست محترم جانباز زیر25درصد باید معلولیت جسمی حرکتی داشته باشد

ذبی یکشنبه , 25 جولای 2021 - 0:15

سلام آیا جانبازان 65درصد دارای فرزند پسر هستن برای داماد معافیت میشود یا خیر

پاسخ مشاور یکشنبه , 25 جولای 2021 - 11:55

سلام دوست محترم خیر

پیمان شنبه , 1 می 2021 - 15:21

پران ما جانبازان زیر ۲۵درصد جنگ نبودن خونه نشسته بودن براشون جانبازی زدن ک بالای ۲۵درصدا جانباز حساب میشن ۲۰درصدا حساب نمیشن

حسن سه‌شنبه , 18 می 2021 - 6:04

من یک ایثارگرم حدود دوسال پروند تشکیل دادیم از یگان به اداره ایثارگران ارسال شد ولی در تهران هیچ اقدامی صورت نگرفته وبارها مراجعه کردیم هیچ جوابی ندادن خواهشمندم تکلیف ما رو روشن کنید چیزی به ما تعلق می گیرد یا نه اینقد مردم در انتظار نگه ندارید سال های ۶۱ تا ۶۳ تو مناطق جنگی تو بدترین شرایت خدمت کردیم حالا نوبت شماست

عبدالرضا محمدی جمعه , 9 آوریل 2021 - 1:37

سلام یکسال است که به این سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران ایمیل میدم دریغ ازیک جواب

عبدالرضا محمدی جمعه , 9 آوریل 2021 - 1:20

سلام جانباز انقلاب هستم لطفا مشکلات زیادی دارم بدهکارم به مبلغ پانصد میلیون نزارید به زندان بروم

عبدالرضا محمدی جمعه , 9 آوریل 2021 - 1:18

سلام جناب اوحدی لطفاً ببینید من جانباز 35درصد خودرو بهم تعلق می‌گیرد یانه به ستوح آمدم برادردلسوزم

عبدالرضا محمدی جمعه , 9 آوریل 2021 - 1:16

باسلام جانباز 35درصدم که یک چشم و یک پا ندارم اجاره نشینم تاکنون از هیچ امتیازی از بنیاد شهید استفاده نکردم ده سال است گواهینامه گرفتم سه سر عائله دارم خواهشاً برای خودرو معرفیم بفرمایید ممنونم.khahesh mikonam komakam konid

عبدالرضا محمدی جمعه , 9 آوریل 2021 - 1:14

باسلام جانباز 35درصدم که یک چشم و یک پا ندارم اجاره نشینم تاکنون از هیچ امتیازی از بنیاد شهید استفاده نکردم ده سال است گواهینامه گرفتم سه سر عائله دارم خواهشاً برای خودرو معرفیم بفرمایید ممنونم

عبدالرضا محمدی جمعه , 9 آوریل 2021 - 1:35

سلام جناب آقای اوحدی مدیر دلسوز وپیگیر و کابلد بنیاد شهید و امور ایثارگران تنهاجانباز هنرمند استان ایلام هستم که تونستم باتوکل برخدا سه باردیپلم افتخار بازیگر نقش اول را کسب کنم ودر سال 1399یک سریال برای شبکه های ایلام کرمانشاه وشبکه الااشراق بسازم پانصد میلیون بدهی بالا آوردم اما ساختم اما دریغ از کوچکترین تقدیری ازطرف بنیاد شهید من ازشما برادرعزیزترازجانم انتظار همیاری و همکاری دارم با سپاس فراوان عبدالرضا محمدی جانباز 35درصدانقلاب

مراد پنج‌شنبه , 11 مارس 2021 - 23:51

من پسر جانباز ۲۵ درصدم که از جهتی ناتوانی جسمی و ریه و قلب ناسالم داره ولی واسه اینکه نیاز‌های بچه‌هاشو تامین کنه هر روز با یه ماشینه اوراق داره کار میکنه واقعا این درسته؟

Abolfazl چهارشنبه , 3 مارس 2021 - 22:43

با سلام چرا برای جانبازان درصد پایین تر یکم فکر نمیکنید مام خون دادیم پای این مملکت بنده جانباز پنج درصد بنیاد هستم ۲۴سالم هس ولی در مدت این چهار سال جانبازی تا الان کوچکترین مزایای برای جانبازان پنج درصد داده نشده یکم انصاف داشته باشین

ابراهیم رجبی پنج‌شنبه , 11 فوریه 2021 - 22:46

باسلام وعرض ادب،آیا برای جانبازان زیر ۲۵ درصدهم وام خریدخودرو تعلق میگیره یانه؟

امید پنج‌شنبه , 28 ژانویه 2021 - 4:36

سلام من خودم بیکارم پدرم ب علت واریس شدید پا دکتر کار افتادگی واسش نوشته ولی هیچ توع ببمه و حقوقی نداره مادرم جانباز ۲۵ درصده شرایط زندگیمون سخته ماشینم ندارم ماشین واسم شده ارزو با این گرانیم نمیشه خرید

محمد عیسی شیرشکن یکشنبه , 3 ژانویه 2021 - 12:29

سلام جانباز ۴۵ درصد هستم یا وام خودرو یا خودرو به ما تعلق نمیگیرد باید بالای پنجاه درصد باشی چه مسخره بازی است ۰۹۱۰۲۶۷۲۸۹۴

بهرام قیطاسی چهارشنبه , 9 دسامبر 2020 - 1:07

سلام سنوات رزمندگان بالای یکسال استان مرکزی کی واریز میشود

alireza پنج‌شنبه , 12 آگوست 2021 - 1:45

ایا به خانواده جانباز 60درصد(پسریادختر ویا همسر جانباز )متوفی هم وام خودرو تعلق میگیردیانه لطفا یک نفر جواب بده ممنون

پاسخ مشاور یکشنبه , 15 آگوست 2021 - 13:04

سلام دوست محترم خیر

عزیزالله حسین پور سه‌شنبه , 1 دسامبر 2020 - 18:22

من جانباز ۱۵درصد میباشم چون بازنشسته تامین اجتماعی هستم از بنیاد حقوقی نمیگیرم ولی حقوق تامین اجتماعی کفاف زندگی مارو نمیدهد مخصوصا طرح همسان سازی برای لشکری و کشوری اجرا شد برای ما اجرا نشد کاش میشد به ماهم حقوق از طرف بنیاد تعلق میگرفت با سه پسر بیکار زندگی سختی دارم ممنون

رحت الله حسنوند سه‌شنبه , 17 نوامبر 2020 - 23:13

من جانباز 10% هستم با 36ماه جبهه از آقای مهندس اوحدی تقاضا دارم بخاطر رضای خدا ایا نمیشود دوران جبهه را با جانبازی که حق خوری شده است و چون پارتی نداشتیم که جانباز 25% شویم نمیشود با این درصد و 36ماه جبهه طوری قانونی تصویب کنید که این جبهه بتواند تاثیری بر بالا رفتن درصد جانبازی و ماهم بتوانیم از مزایای افرادی که فقط یک ماه در جبهه بوده اند و موفق شده اند 25%جانبازی را با واسطه گرفته اند ماهم خود از این مزایای 25%استفاده کنیم

ذبیح الله دالوند یکشنبه , 15 نوامبر 2020 - 2:38

باسلام ایا کسانی که درسال هفتاد نو خودرو دریافت کرده اند میتوانن ازسهمیه خودر استفاده کنن

تقی زینت بخش دوشنبه , 26 اکتبر 2020 - 22:14

سلام چرا وام خودرو برای جانبازان ۲۵ درصد نمی دهید

صفرعلی پارساپور پنج‌شنبه , 22 اکتبر 2020 - 16:39

جانباز ۲۵درصد بازنشسته فرهنگی هستم .مستاجر.آیابه من وام خودرو تعلق میگیرد؟هرچند کسی پیدا نمیشود که جواب مرا بدهد

پاسخ مشاور شنبه , 24 اکتبر 2020 - 11:56

لطفا تماس بگیرید کارشناسان پاسخگوی شما میباشند

ارسلان دولتخواه دوشنبه , 5 اکتبر 2020 - 15:00

با سلام شمارا به خدا برای جانبازان 20 درصد هم وام خودرو باشرایطی در نظر بگیزید انصافا به خاطر 5 درصد زیر 25 درصد از خیلی از تسهیلات وامکانات محروم هستند بویژه جانبازان شیمیایی زیر 25 درصد کد ملی 2294488717

dadabbas سه‌شنبه , 22 سپتامبر 2020 - 5:55

سلام خسته نباشید بنده جانباز 25درصد حالت اشتغال ازناحیه چشم و صورت وبرداشتن کلیه سمت راست بعلت اصابت ترکش درعملیات مرصاد آسیب دیدم مستآجرم و دخترم 4ساله که توی عقداست بخاطریکه نتونستم جهازش تآمین کنم میتونم درخواست بدم 50درصد حقوقم کسرکنند هم مشکلاتم حل کنم وهم کارآفرینی کنم چندهکتارزمین اجاره کنم برای کشاورزی که چندنفرهم نون بخورند

پرویز حسنی دوشنبه , 14 سپتامبر 2020 - 21:44

بنیاد رفتم گفت این خبرها نیست بکجا باید رفت آزاده عصاب روان بیکار از۸۵ وظیفه بگیر ارتش شودم معوق پاداش فوق العاده من ندادن کمکم کنید ۰۹۳۵۹۱۸۶۲۷۰ +ملی ۰۵۶۹۴۹۵۶۴۶

زهرا پنج‌شنبه , 10 سپتامبر 2020 - 18:34

ایا به خانواده جانباز متوفی هم وام خودرو تعلق میگیرد ؟

عباس همایی فر سه‌شنبه , 25 آگوست 2020 - 0:42

سلام خسته نباشید بنده از جانبازان ۲۵ درصدی ولی شبمیای ونارحتی اعصاب روان هم خودم را نابود کرده و هم روی بچه هایم اثر گذاشته است.در ضمن ۳۰ سال از جنگ میگذرد.اما جانباز ان باید .همه انها از بک دستگاه ماشین داخلی بهرمند شوند نه چونکه تعداد جانبازان ۷۰درصدی کمتر هست؟ تابحال هر کدام ۳بار ماشبن تحویل گرفتن ولی ما هنوز یک پیکان قرازه سوار شوبم.این عدالت نیست من ۳سال جهبه بودم در ۱۷ ساگلی داوطلب رفتم جنگ..امروز هم از زندگی عقب افتادم بخاطر .نابودی مغزی که دچار ان شدم..من از یک هوش بلقوی بر خردار بودم الان مغزم معیویب شده.حقوق مابه دهم برج هم نمی رسه فکری بکنید بهتر از این .حدعقل وام خودرو بدین تا کسری عمرمان یک پژو۴۰۵بتوانیم بگیریم استفاده کنیم .باتشکر از سیرجان

علیرضا صابری جمعه , 14 آگوست 2020 - 5:32

آیا به جانبازان زیر بیست وپنج درصد هم وام خودرو تعلق میگیرد یانه یک کلمه اگر تعلق میگیرد شرایط ومبلغ ان چقدر هستش باسپاس

سیده سکینه ی میرابراهیمی دوشنبه , 3 آگوست 2020 - 17:20

شوهرم حجت کریمی چایجانی جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی . به ایشون تا حالا نه خونه و نه خودرو دادن .‌ما با سه تا دختر بچه مستاجر هستیم و خودرو نیز به ما ندادن . من چندین بار برای آقای شهیدی ریاست سابق بنیاد نامه نوشتم ولی هیچ پاسخی ندادن . از آقای اوحدی تقاضا دارم یه فکری واسه مسکن و خودروی جانبازان بکنن . با این شرایط جسمی همسرم نقل مکان کردن و از اینجا به اونجا رفتن و نداشتن خودرو واقعا سخته . تفاضا دارم استدعا میکنم آقای اوحدی شخصا به داد ما برسن و رسیدگی کنن

نصب اپ دانش آموزی