کد خبر : 12648

سربازی در نیروی انتظامی چگونه است

در این مطلب و مقاله میخواهیم توضیح بدهیم برای آن دسته از مشولانی که به سن رفتن خدمت سربازی رسیده اند و همچنین علاقه مند به این هستند که دوران سربازی خود را در نیروی انتظامی بگذارند که ما در ادامه توضیح خواهیم داد که شرایط رفتن مشمولین برای خدمت سربازی به سازمان نیروی انتظامی چگونه می باشد.


سامانه صدای مشاور


نیروی انتظامی یکی از مقدس ترین ارگان های نظامی کشور عزیزمان ایران می باشند که سربازان پس از انجام وظیفه می توانند به استخدام سرباز در ناجا در آیند.

پذیرش ارگان های نظامی با شرایط خاص خود برای افرادی که مایل به استخدام می باشند امکان پذیر خواهد بود. همچنین قوانین پادگانی و نظامی هر یک از آنان با یکدیگر متفاوت می باشد. همین امر موجب تفاوت شرایط استخدام سرباز در نیروی انتظامی با سایر ارگان های دیگر می گردد.

همچنین پس از آن که مشمول خدمت سربازی با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ برای اعزام به خدمت خود اقدام می نماید  یکی از اولین سوالاتی که ذهن او را به خود مشغول می کند آن است که در کدام یگان به کار گرفته خواهد شد.


بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی



شرایط خدمت در نیروی انتظامی

در ادامه مطلب های گفته شده میخواهیم توضیح مختصری را ارائه بدهیم در مورد شرایط خدمت سربازی در سازمان نیروی اتظامی چگونه است.

حضور تمامی کارکنان نیروی انتظامی اعم از سرباز وظیفه یا نیروی رسمی، در جهت ایجاد نظم در جامعه بوده و تمامی فعالیت های سربازان نیروی انتظامی در همین راستا طبقه بندی می شوند.

درواقع سربازی که یگان خدمتی او نیروی انتظامی تعیین می شود باید بداند که بایستی تمام تلاش خود را برای حفظ و ایجاد امنیت در جامعه داشته باشد و درواقع میان او و کارکنان رسمی نیروی انتظامی، تفاوتی به لحاظ نوع کار وجود ندارد.

همچنین دقت کنید که سربازان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تا حد ممکن براساس نوع مدرک تحصیلی خود به کار گرفته می شوند و براساس مقطع تحصیلی به ایشان درجه و همچنین حقوق تعلق می گیرد.



بیشتر بدانید:

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است


.


5/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی