جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه سکوی نشر دانش (سایت سند)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 76095

سامانه سکوی نشر دانش سند آزاد اسلامی 1403 (جدید)

ورود به سکوی نشر دانش دانشگاه آزاد

در این مقاله لینک مستقیم ورود به سامانه سکوی نشر دانش دانشگاه آزاد یا همان سامانه سند دانشگاه آزاد به آدرس https://sanad.iau.ir را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. فعالیت این سایت از اسفند 1402 شروع شده است. بعد از خاموش کردن فیتلر شکن می توانید روی دکمه هدایت به سامانه کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت سکوی نشر دانش دانشگاه آزاد شوید:

سامانه سکوی نشر دانش سند آزاد اسلامی 1403 (جدید) 1


لینک ورود به سایت

 

سامانه نشر سکو دانش دانشگاه آزاد



معرفی سامانه سکوی نشر دانش دانشگاه آزاد (سایت سند)

سایت سند یا همان سامانه سکوی نشر دانش، سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد و کل فرآیندهای درونی دانشگاه را بیش از پیش شفاف خواهد کرد. دانشجویان در چاپ مقالات علمی پژوهشی مشکلاتی داشتند اما با افتتاح این سامانه یکپارچه، تحت عنوان سامانه «سکوی نشر دانش» با آدرس sanad.iau.ir مشکل دانشجویان حل می شود.
سامانه یکپارچه علمی تحت عنوان «سکوی نشر دانش» یک پلتفرم جامع براساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.در این سامانه، نشریات و مجلات دانشگاه به صورت یکپارچه قرار خواهد گرفت و باعث یکپارچه‌سازی تمامی مجلات دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقای جایگاه علمی دانشگاه و نشریات در رنکینگ جهانی، شفافیت و حمایت مالی برای نشریات، تقسیم عادلانه مقالات در تمامی مجلات دانشگاه و افزایش عدالت با یکپارچه‌سازی داوران برای کل مجلات خواهد شد.سامانه «سکوی نشر دانش» باعث ارتقای سرعت رشد مجلات علمی می شود و قرار است در گام های بعدی، کتاب ها و رساله های دکتری نیز به صورت یکپارچه در این سامانه بارگذاری شود.

هدف از راه‌اندازی سامانه سکوی نشر دانش در دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد هدف راه اندازی سامانه سکوی نشر دانش دانشگاه آزاد گفت سامانه سکوی نشر دانش به منظور بهبود شرایط چاپ مقالات دانشجویان راه اندازی شده و به زودی از فضاهای کار مشترک و سراهای نوآوری جدید رونمایی خواهیم کرد.

  • با توجه به اینکه دانشگاه ها و مراکز علمی در زمینه امید آفرینی به دانشجویان موفق نبوده اند، از این رو ما یک بازنگری جدی در این حوزه انجام دادیم که منجر به پیاده سازی ساختار نوین در آموزش عالی می شود.
  • گفت: در ایام دهه فجر دو پروژه در دانشگاه آزاد افتتاح می کنیم. یکی از این پروژه ها سامانه نشریات ملی دانشگاه آزاد اسلامی (سامانه سکوی نشر دانش دانشگاه آزاد) است. دانشجویان در چاپ مقالات علمی پژوهشی مشکلاتی داشتند اما با افتتاح این سامانه یکپارچه، تحت عنوان سامانه «سکوی نشر دانش» با آدرس sanad.iau.ir به دانشجویان در این زمینه کمک می کند.
  • وی افزود: افتتاح سامانه سکوی نشر دانش کمک می کند تا هم نشریات دانشگاه آزاد اسلامی مدیریت شود و هم شفافیت در حوزه نشر علم و نظارت پذیری در این حوزه افزایش پیدا کند. با رونمایی از سامانه سکوی نشر دانش جامعه علمی آثار خوبی را مشاهده خواهد کرد.
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امیدوارم سایر نهادهای علمی کشور نیز این کار را انجام دهند زیرا اعتراضاتی که دانشجویان نسبت به برخی مجلاتی که در این زمینه تخلف می کنند و برای چاپ مقالات از دانشجو هزینه زیادی را می گیرند، به جز با سامانه سپاری یکپارچه حل نمی شود.
  • با اشاره به پروژه مهم دیگر دانشگاه آزاد اسلامی که قرار است در دهه فجر انقلاب اسلامی از آن رونمایی شود، گفت: پروژه دیگر دانشگاه، رونمایی از سامانه قراردادهای دانشگاه است. این سامانه به صورت یکپارچه و ملی افتتاح می شود و کل فرآیندهای درونی دانشگاه را بیش از پیش شفاف خواهد کرد.
  • وی همچنین از ایجاد سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: در زمینه فناوری و ایجاد سرای نوآوری هم فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی به ثمر رسیده است که دانشجویان شاهد نتایج آن خواهند بود. در چند روز آینده از فضاهای جدیدی در دانشگاه به عنوان فضاهای کار مشترک و سراهای نوآوری رونمایی خواهیم کرد.
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره تاثیر این دانشگاه در ارتقای جایگاه علم فناوری کشور خاطرنشان کرد: از میزان ۱۲ میلیون فارغ التحصیل ایرانی، ۷ میلیون نفر آن متعلق به دانشگاه آزاد است. همچنین وقتی بحث کمیت مطرح می شود کیفیت زیر سوال می رود در حالی که ما در دانشگاه آزاد اسلامی خدا را شاکریم در چند سال گذشته با جدیت در حوزه کارآمدی و کیفیت دانشگاه کار کرده ایم که نتایج آن را در نسل جدید فارغ التحصیلان مشاهده خواهیم کرد.


بیشتر بدانید:  سامانه پایش سلامت دانشگاه آزاد



مشاوره تلفنی سامانه سکوی نشر دانش

سامانه سکوی نشر دانش در حال حاضر فعال است و به زودی امکانات بیشتری در این سامانه مشاهده خواهید کرد. با توجه به اینکه سامانه نشر دانش دانشگاه آزاد یک سایت جدید با خدمات نوین است، دانشجویان، اساتید و سایر کاربران این سامانه می توانند سوالات خود را در زمینه نحوه استفاده از خدمات الکترونیک نشر دانش، از طریق تماس تلفنی مطرح نمایند.

جهت تماس با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. مشاوران این سامانه از طریق سیستم مشاور تلفنی راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند، این سامانه مشاوره وابستگی به دانشگاه آزاد ندارد و صرفا خدمات سامانه سکوی نشر دانش را برای متقاضیان انجام می دهد. به این ترتیب نیازی به مراجعه به بخش آموزش دانشگاه و یا کافی نت نخوهید داشت.

امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد. می توانید پیگیری امور و درخواست های خود در سامانه سکوی نشر دانش به مشاوران این سامانه بسپارید.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه سکوی نشر دانش (سایت سند)

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی