جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته بدون كنكور سازمان سنجش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 36434

زمان انتخاب رشته بدون كنكور سازمان سنجش

انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش

زمان انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش برای سال 1401-1402 آغاز شد. در این مقاله لینک ورود مستقیم به صفحه انتخاب رشته و شرایط انتخاب رشته بدون کنکور سراسری را در اختیار متقاضیان سراسر کشور قرار داده ایم. این ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور با شرط معدل انجام می شود:


چه کسانی می توانند انتخاب رشته کنند

  • 1: داوطلبان بايد دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • 2: داوطلبان بايد حتما شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند
  • 3: كليه داوطلباني كه در يكي از گروههاي آزمايشي اصلي شامل علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني در آزمون سراسري سال 1401 شركت نموده اند لازم است در مرحله انتخاب رشته، كليه رشته هاي انتخابي خود را از گروه آزمايشي كه در جلسه کنکور آن شركت نمودند، انتخاب نمايند.
  • درصورتی که قبلا در کنکور سراسری 1401 ثبت نام از تاریخ 14 مرداد فرصت ثبت نام برای رشته های بدون آزمون را دارید.

زمان انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش 1401-1402

زمان انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش 1401-1402 از روز پنجشنبه 14 مرداد 1401 در سایت سنجش به نشانی SANJESH.ORG آغاز شد.

مهلت انتخاب رشته : مهلت انتخاب رشته  د مرداد ماه  1401 می باشد.

شرایط و نحوه ثبت نام در همین مقاله به اطلاع داوطلبان می رسد.

داوطلبان عزیز که تا کنون در کنکور سراسری سال 1401 ثبت نام ننموده اند می رساند،برای ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون کنکور سال 1401 به همین سایت مراجعه نمایند .

ورود به صفحه انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش

زمان انتخاب رشته بدون كنكور سازمان سنجش 1

انتخاب رشته بدون کنکور سازمان سنجش

شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری سازمان سنجش 1401

شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری سازمان سنجش به شرح زیر اعلام شد:

  • تذکر مهم(سوابق تحصیلی): باتوجه به ارسال آخرين فايل اطلاعات سوابق تحصيلي توسط وزارت آموزش و پرورش مبني بر سوابق (پيش دانشگاهي، ترميمي، اصلاحي و جامانده) به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلي مي رساند:
    1- اطلاعات مذكور در سيستم انتخاب رشته بارگزاري شده و به داوطلبان گرامي نمايش داده مي شود و داوطلباني كه فاقد كد سوابق تحصيلي بوده يا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود مي توانند نسبت به درج يا اصلاح كد سوابق تحصيلي (ديپلم يا پيش دانشگاهي) در سيستم انتخاب رشته اقدام نمايند.
    2- در صورت تغيير نمرات دروس سوابق تحصيلي يا درج يا اصلاح كد سوابق تحصيلي، نمرات سوابق تحصيلي جديد در مرحله گزينش نهايي در صورت داشتن تاثير مثبت اعمال و كارنامه جديدي براي مرحله اول صادر نخواهد شد.
  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل انتخاب رشته را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : انتخاب رشته  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده  7 رقمی و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : داوطلبانی که مجاز به انتخاب دوره های پیام نور و غیر انتفاعی می باشند اما علاقمندی خود را در زمان ثبت نام و یا مراحل قبلی اعلام ننموده اند، می توانند با خرید کارت علاقمندی، این کد رشته محل ها را نیز انتخاب نمایند
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح نمایید. در غیر اینصورت داوطلبان می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند. 
  • توجه ویژه : داوطلب گرامی حتما قبل از ثبت انتخاب رشته اصلاحیه اطلاعیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 را مطالعه فرمایید.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته بدون كنكور سازمان سنجش

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی