جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52864

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 1401-1402

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 1401-1402

مهلت زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی برای پذیرش دانشجو در بهمن 1401، آغاز شد. دی ماه مهلت زمان انتخاب رشته بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای است و واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت فنی و حرفه ای اقدام نمایند:

ثبت‌نام و انتخاب رشته تکميل ظرفيت مقطع کارداني اغاز شد

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای- کاردانی 

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيردولتي-غيرانتفاعي سال 1401 ، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش نوبت بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.


مهلت زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 

مهلت زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای، برای پذیرش دانشجو بدون کنکور در بهمن ماه 1401، از 7 دی ماه الی 17 دی ماه است. 

  • به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره مذکور از امروز چهارشنبه 7 دی ماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه 17 دی ماه ادامه دارد گفت: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو به دفترچه‌ ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته حداکثر ۳۰ کدرشته محل در مقطع کارداني ، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.
  • معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در مورد تجانس رشته تحصیلی و کدرشته انتخابی گفت: هر داوطلب منحصراً مجاز است با توجه به رشته تحصيلي، يكي از كدرشته‌هاي امتحاني متناسب با ديپلم خود را كه در جدول شماره 5 دفترچه راهنماي ثبت‌نام مندرج در درگاه اطلاع رساني اين سازمان مشخص شده است، انتخاب نموده و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کند، لذا داوطلباني که به هر دلیل در رشته‌ای غیر از رشته متناسب با دیپلم خود در اين مرحله از پذيرش ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده و پذیرفته شوند قبولی آنان در هر مرحله‌ای از تحصیل که باشند لغو می شود .
  •  دکتر عبدالرسول پورعباس تأکید کرد: دانشجويان دوره روزانه و غيرروزانه ( ورودي 1401 و قبل ازآن) درصورت داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنما مي‌توانند بدون انصراف از تحصيل در اين مرحله از پذيرش ثبت‌نام کنند و در صورت قبولي در اين مرحله و قبل از ثبت‌نام در کدرشته قبولی جدید، لازم است از مؤسسه محل قبولي خود انصراف قطعي داده و گواهی مربوطه را به مؤسسه محل قبولي جديد ارائه دهند و  این دسته از داوطلبان پس از انصراف قطعی اجازه بازگشت و ادامه تحصیل در کدرشته قبولی قبلی را ندارند.
  • وی  در خصوص شرط پذیرش توضیح داد: با توجه به اينكه پذيرش دانشجو در اين مرحله بر اساس صرفا سوابق تحصیلی بر مبناي معدل کل ديپلم ، صورت مي‌پذيرد، لازم است داوطلبان در درج صحيح معدل کل ديپلم دقت لازم را داشته باشند چرا که در صورت عدم درج صحيح معدل در تقاضانامه ثبت‌نام ، مطابق ضوابط قبولي آنان لغو خواهد شد.

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای بهمن 1401

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی می توانند باری مشاوره تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور، از طریق شماره تلفن مندرج در این صفحه با سامانه مشاور تحصیلی تماس حاصل فرمایند.

کارشناسان این سامانه علاوه براینکه پاسخگوی سوالات و ابهامات شما عزیزان هستند، تمام مراحل ثبت نام اینترنتی تکمیل ظرفیت دانشگاه های فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی در کشور را برای متقاضیان، انجام می دهند. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی