جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 37453

تمدید مهلت انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1401-1402

دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور

آغاز زمان تمدید مهلت انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1401-1402 از شهریور ماه می باشد. اطلاعيه تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته‌هاي جديد و اصلاحات سري دوم دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1401-1402 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود:

تمدید مهلت انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی ۱۴۰۰

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1401-1402

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1401-1402 در شهریور ماه آغاز شد. علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور سراسری و صرفا براساس شرط معدل و سوابق تحصیلی می توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته به سایت سنجش به نشانی sanjedh.org مراجعه نمایند.

  •  آن دسته از متقاضياني كه قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. لازم به تاكيد است مهلت اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد مجدد نمي‌باشد.

مهلت ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور سراسری تمدید شد/اصلاح دفترچه راهنما

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته،برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1401-1402 مجددا تمدید شد.

  1. لذا متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه فوق الذکر به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.
  2. بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیستند.
  3. متقاضیان برای پذیرش در رشته‌های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی یا کل دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید همزمان با ثبت‌نام، فرم انتخاب رشته(حداکثر ۱۵۰ کدرشته) را به روش اینترنتی تکمیل می کردند، اما متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 1401-1402 ثبت‌نام کرده و غایب جلسه آزمون بوده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد برای رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) است، نداشتند.
  4. این گروه از متقاضیان می‌توانستند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 1401-1402 که قبلاً در آن ثبت‌نام کرده‌اند و با مراجعه به لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، نسبت به انتخاب حداکثر تعداد ۱۵۰ کدرشته محل از رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی(تمامی گروه‌های آزمایشی) اقدام و در فرم انتخاب رشته درج کنند.
  5. طبق آخرین آمار سازمان سنجش آموزش کشور، تاکنون تعداد ۹۰ هزار و ۸۷۶ داوطلب در این رشته ها ثبت نام کردند.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته های بدون کنکور با سوابق تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی