جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1401-1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26728

زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1401-1402

زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99-1400

زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1401-1402 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. داوطلبان می توانند برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد در مهلت ثبت نام به سامانه این دانشگاه مراجعه کنند.


زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401-1402

زمان ثبت نام بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد برای داوطلبان بدون کنکور، آغاز شد.

زمان پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

  • 💠 مهلت ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد:

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی نا پیوسته مهر ماه ۱۴۰۱دانشگاه آزاد اسلامی

  • بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است.
  • آغاز ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی نا پیوسته مهر ماه ۱۴۰۱دانشگاه آزاد اسلامی
  • داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.
  •  🔹ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیم‌سال اول، پذیرش آن‌ها صرفا براساس سوابق تحصیلی است.
  • 🔹داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401-1402

امکان ثبت نام بدون کنکور با شرط معدل و صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد به صورت تلفنی برای داوطلبان عزیز فراهم شده است. کافیست با سامانه زیر تماس بگیرید، کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را به همراه مشاوره انتخاب رشته ، انجام می دهند:

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جمشید رضایی کهخا ژاله پنج‌شنبه , 24 دسامبر 2020 - 1:42

با سلام تغییرات ایجاد شده در چگونکی ورود باعث دگرکونی در زندگی افراد میشود چرا هر واحد در هر رشته حداقل چند دانشجوی بدون کنکور نمی گیرد ساکن زابل هستم زاهدان 200کیلومتر رشته من را دارد اما مجبورم بیرجند را انتخاب کنم چرا زاهدان نه

نصب اپ دانش آموزی