جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52890

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی 1401-1402

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی 1401-1402

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی 1401-1402 در دی ماه به اطلاع داوطلبان دانشگاه آزاد و پیام نور بدون کنکور می رسد. این تمدید ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، مربوط به مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی است.

تمدید ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته با سوابق تحصیلی کاردانی ناپیوسته به اطلاع متقاضیان می رسد:

برای ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مهلت زمان اعلام شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور، لازم است در کنکور دوره قبل شرکت کرده باشید. فرقی ندارد که در کنکور قبول شده اید و یا قبول نشده اید، می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و پیام نور براساس سوابق تحصلیی شرکت کنید. 

تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی 1401-1402

تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی 1401-1402 دانشگاه های آزاد و پیام نور و سراسری، اعلام شد. داوطلبان می توانند تا پایان روز دوشنبه 12 دی ماه 1401، برای ثبت نام اقدام کنند.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد با کنکور 1401

تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تا پایان تاریخ 12 دی ماه 1401 است. ثبت نام براساس سوابق تحصیلی 1401-1402 و انتخاب رشته بدون کنکور از طریق ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می رساند مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا پایان روز دوشنبه ۱۲ دی تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

به اطلاع داوطلبان می رساند که می توانند مراحل ثبت نام و انتخاب رشته، را تا پایان روز دوشنبه ۱۲ دی انجام دهند. تمدید ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت  پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیز، تا  پایان روز دوشنبه 12 دی تمدید شده است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی    www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

راهنمای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور 1401-1402

تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور و دولتی

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور تمدید شد. تمدید مهلت زمان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور نیز تا 12 دی ماه 1401 است. مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام رشته‌ محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۱ این دانشگاه خبر داد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور که تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.


بیشتر بدانید:

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، می توانید وارد مقاله زیر شوید:

ثبت نام بدون کنکور + دفترچه ثبت نام



نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت

برای ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور در دانشگاه هایی که بعد از اعلام نتایج کنکور ظرفیت خالی و مازاد را اعلام کرده اند، نیاز به کد سوابق تحصیلی دارید.

برای اینکه بدانید نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی چگونه است، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید. علاوه براین می توانید برای دریافت کد سوابق تحصیلی به صورت تلفنی با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مشاوره تحصیلی، تمام مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت با کد سوابق تحصیلی را برای شما عزیزان در سراسر کشور انجام می دهند.


بیشتر بدانید:

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور با سوابق تحصیلی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی