جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها 1400-1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26729

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها 1400-1401

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها 99-1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های دارای پذیرش دانشجو بدون کنکور در سال 1400-1401 ، به اطلاع متقاضیان می رسد. سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام بدون کنکور را اعلام کرد.

زمان ثبت نام در رشته و دانشگاه های بدون کنکور 1400-1401

زمان ثبت نام در رشته و دانشگاه های بدون کنکور از 14 آذر ماه آغاز می شود. جزئیات خبر به شرح زیر اعلام شد:

اطلاعيه تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اعلام رشته‌هاي جديد و اصلاحات سري دوم دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي سراسري سال 1400

پیرو اطلاعيه و انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي  سراسري سال 1400  ضمن اعلام اصلاحات جديد (سري دوم) دفترچه راهنماي مذکور (به شرح زير)، به اطلاع متقاضيان این مرحله از پذيرش مي‌رساند افرادی كه براي ثبت‌نام و انتخاب رشته اين مرحله از پذيرش سراسري اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پايان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. لذا متقاضيان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقيق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعيه و اطلاعيه فوق الذکر به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از متقاضياني كه قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند. لازم به تاكيد است مهلت اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد مجدد نمي‌باشد.

دریافت فایل اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری1400 در قالب PDF

براساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو  مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری  تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد

  • دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور 

برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور در دانشگاه های پذیرنده می توانید در زمان اعلام شده برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید. علاوه براین امکان ثبت نام بدون کنکور در تمامی دانشگاه های پذیرنده کل کشور، به صورت تلفنی فراهم شده است. متقاضیان می توانند به سادگی از طریق تماس تلفنی از مشاوره انتخاب رشته استفاده کنند. کافیست با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت نام اینترنتی و بدون کنکور 1400-1401 را برای متقاضیان انجام میدهند:

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی