کد خبر : 4765

امریه جهاد دانشگاهی 1401-1402

هدفمان از گذاشتن این مقاله و عنوان توضیح مختصری در مورد امریه جهاد دانشگاهی 1401-1402 و مدارک مورد نیاز آن نیز می باشد.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


امریه جهاد دانشگاهی 1401-1402: در اساسنامه جهاد دانشگاهی  این نهاد این گونه تعریف شده ‌است: جهاد دانشگاهی نهادی عمومی و غیردولتی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین   از لحاظ اداری و  استخدامی و مالی تابع مقرراتی است که به تصویب هیئت امنای جهاد دانشگاهی برسد.

جهاد دانشگاهی نهاد بسیار فعالی در زمینه پرورش استعداد و توانایی افراد در زمینه های مختلف آموزشی از جمله پرورش نیروی فنی و کارامد در رشته های مختلف تحصیلی، زبان، هنر، موسیقی، کامپیوتر وغیره نیز  می باشد. این نهاد در پرورش نیروی فنی سابقه دیرینه داشته و مبنای آن در ارائه مدارک به هنرجویان و کارآموزان سطح یادگیری افراد می باشد. دوره های آموزشی موجود در جهاد دانشگاهی به دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی تقسیم می شوند

از آنجایی که دریافت امریه می تواند یکی از روش های تسهیل خدمت سربازی و برای مشمولان خدمت وظیفه ی عمومی باشد،افراد زیادی تمایل به دریافت امریه ی مراکز مختلف دانشگاهی را دارند.

جهاد دانشگاهی یکی از مراکز فرهنگی و پژوهشی است که بسیاری از افراد و خصوصا افرادی که،تحصیلات دانشگاهی دارند تمایل به دریافت امریه در این نهاد را دارند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت امریه جهاد دانشگاهی1401-1402

مشمولان بایستی مدارک مورد نیاز همچون رزومه، گواهی بسیج ، استعدادهای درخشان بنیاد نخبگان یا معاف از رزم را در قالب فایل پی دی اف آماده کرده  است و به گونه ای که هر فایل بیشتر از 20 مگابایت حجم نداشته باشد.

متقاضیان پس از تهیه ی مدارک مورد نیاز به انضمام ایمیل و شماره تلفن و می توانند از طریق سامانه ی جهاد دانشگاهی نسبت به ثبت نام برای دریافت شرایط امریه سربازی در جهاد دانشگاهی اقدام نمایند.

همچنین باید توجه کنید که پس از ارسال مدارک امکان ویرایش اطلاعات وجود نخواهد داشت بنابراین دقت لازم را برای این امر مبذول فرمایید.



بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


امریه جهاد دانشگاهی 1401-1402 1


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی