کد خبر : 9808

شرایط امریه سربازی در جهاد دانشگاهی استان البرز

در این مقاله و مطلب میخواهیم توضیح مختصری را در مورد امریه سربازی در جهاد دانشگاهی استان البرز بدهیم و همچنین معرفی این سازمان و رشته مود نیاز امریه این جهاد دانشگاهی کدام هستند.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


معرفی جهاد دانشگاهی: همزمان با تاسيس جهاد دانشگاهی در سال 1359 و در  جهاد دانشگاهي واحد خوارزمي (تربيت معلم) نيز به عنوان يكي از باسابقه ترين واحدهای اين نهاد انقلابی  فعاليت خود را در تهران آغاز كرد و با رويكردي فرهنگي و علمي و  تلاش های  جدی ای  را در راستاي تحقق بخشيدن به اهداف انقلاب فرهنگي در دانشگاهها بنيان نهاد. جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم از سال 1359 تاكنون فعاليت هاي خود را در عرصه هاي فرهنگي و  آموزشی  و  پژوهشي و كارآفريني تداوم و توسعه داده است . پس از تشكيل جهاددانشگاهی  واحد استان البرز كه واحد خوارزمي هسته اوليه آن را تشكيل مي داد فعاليت هاي واحد در چهار  حوزه معاونت پژوهشی و فرهنگی و  آموزشی  و پشتيبانی و در  دفتر نمايندگی  بانک  خون بند ناف در استان البرز و يك مركز آموزش عالی  علمی  كاربردی  و همچنين شعبه سازمان همياری  اشتغال دانش آموختگان گسترش يافته است . هم اكنون فعاليت های  واحد استان البرز در شعب تهران و كرج متمركز گرديده و بعضا طرح هايي در سطح ملی  نيز طراحي و اجرا مي شود

توانمندی ها:

جهاددانشگاهي واحد استان البرز با دارا بودن سه گروه داراي موافقت اصولي و قطعي در حوزه علوم انساني با عناوين مطالعات محيط شهری  علوم شناختي و آسيب شناسي اجتماعي كه در كنار يكديگر قادر هستند بسياري از مسائل و مشكلات سكونت گاههای  استان البرز را حل نمايند از توانمندي های اين واحد در حوزه گروه های  پژوهشی  و اعضاي هيئت علمی  است .به همين سبب اين واحد درصدد است تا پژوهشكده علوم انسانی را در استان تاسيس نمايد . همچنين ويژگي هاي استان البرز با مزيت های  موجود در آن مي تواند زمينه ساز مناسبی براي بروز خلاقيت ها و توانمندی های پژوهشگران واحد باشد.


بیشتر بدانید:

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


.

جذب  امریه سربازی  در جهاد دانشگاهی استان البرز

در ادامه مطلب میخواهیم بپردازیم و توضیح بدهیم برای آن دسته از مشمولان و سربازانی که می خواهند در این واحد جهاد دانشگاهی به دنبال امریه سربازی هستند. و رشته های مورد نیاز این سازمان برای امریه کدام رشته ها می باشد.

جهاد دانشگاهی واحد استان البرز  از بین فارغ التحصیلان رشته های ارتباطات اجتماعی و علوم اجتماعی با گرایش‌های پژوهش علوم اجتماعی و جامعه شناسی و مردم شناسی بومی استان البرز سرباز امریه می پذیرد.

طبق  گزارش های منتشر شده از سوی  روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز همچنین  این واحد درنظر دارد جهت تامین نیروی انسانی متخصص خود برای مرکز افکارسنجی دانشجویان ((ایسپا)) از میان دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد رشته های ارتباطات اجتماعی و علوم اجتماعی با گرایش های پژوهش علوم اجتماعی و  جامعه شناسی و مردم شناسی بومی استان البرز امریه سربازی جذب کند.

متقاضیان  و مشولان خدمت سربازی در  تاریخ اعزام که  1 شهریور 99 می باشد  که برگه اعزام به خدمت سربازی دریافت نموده اند  می توانند حداکثر تا پایان خرداد ماه سال جاری مستندات لازم شامل گواهی مدرک تحصیلی و سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی خود را به پست الکترونیکی جهاددانشگاهی واحد استان البرز به نشانی  سایت cul.alborz@acecr.ac.ir ارسال کرده باشند.


بیشتر بدانید:

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی


.


سامانه صدای مشاور



بیشتر بدانید:

نحوه مشخص شدن محل آموزش سربازی 


.


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی