جهت مشاوره در زمینه زمان کنکور کارشناسی ارشد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 35724

زمان کنکور کارشناسی ارشد

زمان کنکور کارشناسی ارشد

اخیرا عده ای از از داوطلبان درخواست تغییر زمان کنکور کارشناسی ارشد 1401 را داشتند. سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص شرایط و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ توضیحات کامل را اعلام نمود:


تغییر زمان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ 

سازمان سنجش شرح داد، زمان کنکور کارشناسی ارشد 1401 تغییر نخواهد کرد. قطع به یقین بدون تغییر و طبق روال همیشه برگزار می شود.

  • سازمان سنجش درباره برگزاری جلسه شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی و بررسی مرتبط شدن رشته های کارشناسی برای کنکور کارشناسی ارشد، اظهار داشت، گزارش مرتبط بودن رشته تحصلیی در کنکور کارشناسی ارشد در شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی مطرح شد. این شورا طرح یاد شده را از گذشته داشت و تاکنون در سه جلسه شورا درباره ارتباط رشته تحصیلی کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد مباحثی مطرح شد.
  • کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ قطع به یقین هیچ تغییری از نظر رشته های مرتبط نخواهد داشت. اگر قرار بر انجام کار کارشناسی خوب و مورد قبول شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی باشد، این مصوبه از سال های ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ به بعد اجرا می شود.
  • شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی پذیرفته است که به صورت کلان در یک سری رشته ها، رشته تحصیلی با رشته مورد تقاضا در کنکور کارشناسی ارشد ارتباط داشته باشد؛ به خصوص در شرایط فعلی که در یک سری رشته ها رقابت وجود ندارد یا کمرنگ شده است.
  • هدف شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مباحث رشته های بین رشته ای نیست. از نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو، معاونت آموزشی وزارت علوم باید در این زمینه کار کارشناسی بیشتری انجام دهد و برای تصویب به این شورا ارایه دهد.
  • مباحثی که تصویب می شود، برای اجرا در زمان مناسب به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

** داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می توانند برای مشاوره برنامه ریزی قبولی در آزمون، اطلاع از بهترین منابع کنکور ارشد دانشگاه آزاد و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد با شماره تلفن های زیر تماس بگیرند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان کنکور کارشناسی ارشد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی