جهت مشاوره در زمینه ثبت نام با شرط معدل بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401-1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26114

ثبت نام با شرط معدل بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401-1402

ثبت نام با شرط معدل بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99-1400

در این مقاله از شرایط ثبت نام براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401-1402 مطلع می شوید. جزئیات پذیرش بر اساس شرط معدل برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ‌ارشد آزاد از سوی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شد:

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور با شرط معدل در دانشگاه آزاد 1401-1402

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور با شرط معدل و سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد از سوی ریاست این دانشگاه به شرح زیر اطلاع رسانی شد:

  1. ستاد ملی مقابله با کرونا پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای سال 1401-1402 را مجاز اعلام کرد.
  2. مقرر شد یک کارگروه فنی تشکیل شده تا ملاحظات فنی بررسی و در نهایت متقاضیان در دانشگاه جذب شوند.
  3. پس از تشکیل کمیته تخصصی در چند روز آینده ملاحظات فنی بررسی و هماهنگی ‌های لازم انجام خواهد شد تا عملیات جذب داوطلبان در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد انجام شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401-1402

زمان ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریور آغاز شد.

سنجش آموزش كشور درباره تاريخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذيرش صرفاًبر اساس سوابق تحصيلي مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته شرح داد:

براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین جلسات پانزدهم و شانزدهم شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي  مقرر گردید در رشته‌محل‌هايي که ظرفيت آنها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غيردولتي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي تكميل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود می باشند، پذيرش براساس سوابق تحصيلي (معدل تراز شده کارشناسی) بصورت متمرکز صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شرکت در این مرحله مي‌رساند که دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته  از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شد و ثبت نام از متقاضیان آغاز شده است.

اخبار ثبت نام بدون کنکور با شرط معدل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

شرایط جدید ثبت نام بدون کنکور با شرط معدل و براساس سوابق تحصیلی برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 1401-1402 به شرح زیر است:

  • موضوع پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد قبل از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد مطرح شد و با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد امکان ثبت نام داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی دوره کارشناسی ارشد فراهم شود.
  • این اقدام با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی داوطلبان انجام شد،
  • حضور نیافتن بیش از ۳۰ درصد داوطلبان در زمان برگزاری آزمون باعث شد شورای سنجش و پذیرش برای از دست نرفتن فرصت تحصیل برای داوطلبان، شرایطی را فراهم آورد تا ظرفیت های خالی در دوره های تحصیلات تکمیلی کامل شود.
  • شورای سنجش و پذیرش برای اجرای این موضوع از ستاد ملی مقابله با کرونا کسب تکلیف کرده است، پس از پیگیری های انجام شده، ستاد ملی مقابله با کرونا پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد را مجاز اعلام کرد.
  • مقرر شد از طریق مجلس شورای اسلامی تغییراتی در نحوه پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی صورت گیرد و با پیگیری و ساماندهی شرایطی فراهم شود تا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اختیارات واحدهای دانشگاهی بیشتر شود.
  • با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ، مقرر شد یک کارگروه فنی تشکیل شود تا ملاحظات فنی بررسی و در نهایت متقاضیان در دانشگاه جذب شوند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401-1402

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 1401-1402 میتوانید به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و یا برای ثبت نام سریع و آسان از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، علاوه بر مشاوره ثبت نام بدون کنکور آزاد، درخواست متقاضیان برای مراحل اینترنتی ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد را انجام می دهند:

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی