جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32164

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400

تعویق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

آخرین اخبار تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر تعویق کنکور کارشناسی ارشد را اعلام کرد. زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد:

تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1400

پس از اعلام تعویق کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ گروه پزشکی از ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه، موضوع کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ وابسته به وزارت علوم نیز بحث برانگیز شده است:


تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره موضوع تعویق یا برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که در فضای مجازی مطرح شده است، شرح داد:

خبر فوری

آزمون کارشناسی ارشد خرداد ماه لغو شد!

🔸سخنگوی ستاد ملی کرونا: در جلسات کارشناسی مقرر شد هیچ آزمونی از قبیل کارشناسی ارشد در خرداد ماه برگزار نشود که این موضوع باید شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شود و اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

  • 🔹 ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این باره تصمیم بگیرد و هرگونه تصمیم برای برگزاری یا تعویق منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.
  • 🔹 بر اساس زمان بندی که سازمان سنجش آموزش کشور از سال گذشته اعلام کرده قرار براین بوده است که آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، در روزهای چهارشنبه ۵ خرداد، پنجشنبه ۶ خرداد و جمعه ۷ خرداد برگزار شود.
  • بنابراین تاریخ برگزاری زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در خردادماه منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.
🔸سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از به تعویق افتادن آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت:، این آزمون در تاریخ ۶ تا ۸ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره موضوع برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ اظهار داشت:

  1. ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این باره تصمیم گرفته است و این تصمیم برای برگزاری یا تعویق منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.
  2. این در حالی است که در روزهای اخیر گروهی از داوطلبان با تشکیل کمپین‌هایی خواستار تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تا بهتر شدن شرایط کرونایی در کشور شده‌اند.
  3. در مقابل نیز برخی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد معتقد هستند تعویق زمان آزمون راهکار مطلوبی نیست و بهتر است آزمون در زمان مقرر برگزار شود.
  4. بر اساس زمان بندی که سازمان سنجش آموزش کشور از سال گذشته اعلام کرده قرار است آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای چهارشنبه ۵ خرداد، پنجشنبه ۶ خرداد و جمعه ۷ خرداد برگزار شود.
  5. این آزمون با توجه به شرایط کرونا در سه روز برگزار می‌شود و تاکنون تعداد ۵۲۴ هزار و ۲۹۲ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی