جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 20456

ثبت نام در مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس

راه اندازی مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام در مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس سال 99-1400 با توجه به راه اندازی مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس انجام خواهد شد. رئیس تربیت مدرس از راه اندازی مدرسه مجازی آموزش زبان فارسی در این دانشگاه خبر داد و اعلام نمود این مدرسه مجازی می‌تواند ارتباطات ما با ملل مختلف را گسترش داده و با استفاده از نوآوری و خلق روش های مدرن و استاندارد، ما را به اهداف نزدیک تر و افق های دور را دست یافتنی کند.

راه اندازی مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس 99-1400

مدرسه مجازی دانشگاه تربیت مدرس با رشته زبان فارسی راه اندازی شد. رئیس تربیت مدرس از راه اندازی مدرسه مجازی آموزش زبان فارسی در این دانشگاه خبر داد .این مدرسه مجازی می‌تواند ارتباطات ما با ملل مختلف را گسترش داده و با استفاده از نوآوری و خلق روش های مدرن و استاندارد، ما را به اهداف نزدیک تر و افق های دور را دست یافتنی کند.

 دانشگاه تربیت مدرس دارای گروه زبان و ادبیات فارسی قوی، مرکز آموزش زبان فارسی، مرکز تحقیقات و توسعه زبان و ادبیات فارسی، مدرسه مجازی آموزش زبان فارسی (در حال راه اندازی)، قطب مطالعات زبان و ادبیات فارسی، ۷ مجله و ۳ انجمن علمی در حوزه زبان و ادبیات فارسی، رشته ها و گرایش های ویژه، متنوع و کامل در حوزه زبان و ادبیات فارسی است که نشان دهنده تأثیرگذاری این گروه در سطح دانشگاه و کشور است.

 بهترین راه ارتباط با ملل مختلف جهان، آموزش زبان فارسی، اشاعه تفکر و فرهنگ اصیل ایرانی و گسترش دوستی و محبت است. رییس دانشگاه تربیت مدرس در این خصوص اعلام کرد، در حال حاضر آموزش مجازی در دنیا، میلیون ها نفر را در برگرفته و افراد بسیار زیاد با صرف هزینه کمتر، در نقاط مختلف از آموزش به صورت مجازی بهره مند می شوند.  زنجیره ارتباط این مرکز با معاونت آموزشی دانشگاه، گروه های آموزشی دانشکده ها و نحوه تعامل، مدیریت و راهنمایی متقاضیان خارجی تحصیل در دانشگاه، نمونه ای موفق از کار تیمی، با همدلی کامل برای رفع مشکلات بود.

معاون بین الملل دانشگاه تربیت اعلام نمود دوره های گوناگون و ده ها کلاس در هفته به صورت مجازی، با نظم و تلاش ۱۹ مدرس این مرکز برگزار شده است. این مرکز به منظور پاسخگویی به نیاز دانشجویان غیرایرانی دانشگاه و واحد بین الملل و با توجه ویژه رییس دانشگاه و حمایت بی دریغ معاون پشتیبانی تأسیس شد و هم اکنون از دیگر دانشگاه های کشور نیز، زبان آموز می پذیرد. با تاسیس این مرکز ظرفیت نهفته دانشگاه، شکوفا شد و در کنار آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، این مرکز به پشتوانه علمی گروه زبان فارسی و مرکز تحقیقات و توسعه زبان فارسی دانشگاه، برنامه های بسیاری در حوزه منابع درسی، آزمون ها و گسترش فعالیت های خود دارد.

در حال حاضر ۲۰۰ مرکز در دانشگاههای سراسر جهان دوره آموزش زبان و ادبیات فارسی را برگزار می کنند و ما از اغلب کشورها درخواست برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی را داریم. اعزام اساتید به خارج از کشور نه تنها به گسترش زبان و زبان آموزی کمک می کند بلکه راهی برای توسعه فرهنگ ایرانی ست و امیدوارم از اساتید دانشگاه تربیت مدرس نیز در این راستا بهره مند شویم. البته ما به جز بحث اعزام اساتید، در زمینه توسعه آموزش های مجازی، روزآمد کردن سرفصل های درسی زبان فارسی و ایران شناسی و همچنین در خصوص راه اندازی بانک اطلاعاتی از تمامی کرسی ها و مجامع زبان فارسی در دنیا نیز فعالیت می کنیم.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی