جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 66834

ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان 1402

ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان 1402

در این مقاله، نحوه ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس (تربیت دبیر شهید رجایی) و دانشگاه فرهنگیان را برای داوطلبان کنکور سراسری 1402 که قرار است در مصاحبه شرکت کنند، شرح داده ایم. داوطلبان با داشتن مدارک مورد نیاز می توانند برای ثبت نام در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری، اقدام کنند. مراحل ثبت نام مصاحبه در سامانه ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش انجام می شود.


ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان از طریق کنکور 

داوطلبان کنکور سراسری که از سوی سازمان سنجش و از طریق کنکور به مرحله مصاحبه معرفی شده اند، لازم است به صورت اینترنتی ثبت نام در مصاحبه تربیت مدرس (تربیت دبیر شهید رجایی) و دانشگاه فرهنگیان را انجام دهند. داوطلبان برای انجام ثبت نام اینترنتی مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان، نیاز به مدارک دارند. در ادامه همه چیز درمورد مراحل و مدارک ثبت نام را شرح داده ایم:

امسال سایت ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان همان سامانه ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش است. برای ورود به سایت مصاحبه فرهنگیان به نشانی

psd.cfu.ac.ir مراجعه کنید. داوطلبان گرامی معرفی شده از طریق کنکور سازمان سنجش، برای ثبت نام  و شرکت در ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان لازم است با ورود به سامانه ، مراحل زیر را دنبال نمایند:

1- از منوی بالای صفحه روی سربرگ ( ورود داوطلبان ) کلیک نمایید. (چنانچه شما از سوی پرتال سازمان سنجش به عنوان داوطلب مجاز جهت شرکت در ارزیابی تخصصی دانشگاه فرهنگیان معرفی شده باشید، می توانید با کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد بخش کاربری داوطلبان این سامانه شده و نسبت به تکمیل پرونده و ثبت درخواست اقدام نمایید.)

2-  برای ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان لازم است پس از ورود به به بخش کاربری، اطلاعات و مدارک زیر را که از قبل آماده کرده اید، ثبت و یا بارگذاری نمایید. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • تکمیل اطلاعات شناسایی: ثبت اطلاعات شناسایی و شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی مقطع متوسطه و آدرس و شماره تلفن
  • ارسال مدارک شناسایی: در این بخش از پرونده لازم است فایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه را با فرمت jpg و حداکثر 2 مگابایت بارگذاری نمایید.
  • ارسال مدارک تحصیلی: در این بخش از پرونده لازم است مدارک تحصیلی شامل تصویر کارنامه آزمون سراسری 1402 سازمان سنجش، تصویر ریز نمرات دوره متوسط دوم و تصویر مدرک دیپلم یا گواهی موقت را با فرمت jpg یا pdf و حداکثر 2 مگابایت بارگذاری نمایید.
  • پرداخت هزینه: پرداخت اینترنتی هزینه شرکت در مصاحبه ارزیابی تکمیلی به مبلغ 2.140.000 ریال است که با ورود به پنل کاربری داوطلبان به صورت اینترنتی پرداخت می شود.

3- اگر در زمینه کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی  و  در شاخص های تعیین شده مدارک و سوابقی دارید، اطلاعات و مدارک آن را در زمان ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، در این بخش از سایت، ثبت نمایید.

4- برای ثبت نام در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، لازم است در صورتی که گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری) و  در شاخص های تعیین شده مدارک و سوابقی دارید، اطلاعات و مدارک آن را در این بخش ثبت نمایید.


توجه : 

1- پرونده تکمیل شده داوطلبان جهت ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس (تربیت دبیر شهید رجایی) و دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری پس تأیید و ثبت درخواست داوطلب، توسط کارشناسان دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می گیرد.

2- مدارک و اطلاعات مشخص شده در بند شماره 2 توضیحات بالا الزامی است و هر گونه نقص در مدارک و اطلاعات ، به منزله نقص در پرونده می باشد. ولی مدارک و اطلاعات مندرج در بندهای شماره 3 و شماره 4 الزامی نیست، و فقط کسانی که در شاخص های تعیین شده مدارک معتبر دارند، لازم است اطلاعات را ثبت و مدارک مرتبط را بارگذاری نمایند.


زمانبندی ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان

برنامه زمانبندی ثبت نام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان در سامانه ثبت نام و مصاحبه به شرح زیر پیرو اطلاعیه ای از سوی دانشگاه فرهنگیان، اعلام شد:

زمانبندی بررسی صلاحیت عمومی و اختصاصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان یکی از اولویت‌ها توسط داوطلبان عزیز به اطلاع می‌رساند؛

ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان 1402 1

باعنایت به شروع فرآیند ارزیابی تکمیلی از روز یکشنبه مورخ ۱۹/شهریور/۱۴۰۲، داوطلبان گرامی جهت بارگزاری مدارک، پرداخت هزینه ارزیابی و دریافت کارت ورود به فرآیند ارزیابی تکمیلی از ساعت 14 روز شنبه مورخ 18/شهریور /1402 به سامانه  www.psd.cfu.ac.ir  مراجعه نموده و اصل مدارک بارگزاری شده را، در روز ارزیابی که در فایل پیوست مشخص شده، به همراه داشته باشند.

 


  • فرآیند ارزیابی تکمیلی  با ایجاد تغییراتی نسبت به گذشته و با شیوه های جدید توسط گروه‌های ارزیابی و با حضور ارزیابان حرفه‌ای مورد تایید سازمان اداری و استخدامی برگزار خواهد شد.
  • لازم به ذکر است موعد ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان (تربیت دبیر شهید رجایی) از طریق کنکور 1402 و ثبت اطلاعات مربوط به مصاحبه عمومی، توسط هسته گزینش استان اطلاع رسانی خواهد شد. بدیهی است مسئولیت عدم حضور داوطلب در هر یک از مراحل ارزیابی بر عهده داوطلب بوده و داوطلب می بایست در طول مدت ارزیابی در دسترس باشد.
  • گفتنی است معاینات پزشکی در اغلب استان‌ها در روز ارزیابی تکمیلی انجام خواهد شد اما در برخی از استان‌ها انجام معاینات پزشکی خارج از فرآیند ارزیابی تکمیلی خواهد بود که متعاقبا از طریق پورتال هر استان به داوطلبین اعلام می‌گردد.
  • تذکر) داوطلبان محترم لازم است بر اساس فایل پیوست در زمان و محل معین شده حاضر شده و در فرایند ارزیابی شرکت کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی و شناسنامه، اصل مدارک بارگزاری شده در سامانه، رسید پرداخت وجه و گواهی دیپلم ضروری است.
  • ضمن آرزوی موفقیت و سرافرازی تمام شرکت کنندگان در این مرحله، حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های تعیین شده مورد تأکید است./ نحوه ثبت نام مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان (تربیت دبیر شهید رجایی)از طریق کنکور 1402
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس و فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی