جهت مشاوره در زمینه نحوه نمره دهی دانشگاه ها در امتحانات پایان ترم 99-1400

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 26733

نحوه نمره دهی دانشگاه ها در امتحانات پایان ترم 99-1400

نحوه نمره دهی دانشگاه ها

نحوه نمره دهی دانشگاه ها در امتحانات پایان ترم 99-1400 از سویمعاون آموزشی وزیر علوم اعلام شد. امتحانات پایان نیمسال دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و الکترنیکی برگزار شده و آزمون دروس عملی برگزار نمی شود.


امتحانات پایان نیمسال دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و الکترنیکی برگزار شده و آزمون دروس عملی برگزار نمی شود.

نحوه نمره دهی تمام دانشگاه ها در امتحانات پایان ترم سال 99

نحوه نمره دهی تمام دانشگاه ها در امتحانات پایان ترم سال 99 با توجه به اینکه در ابتدای ترم دستور العملی به کل دانشگاه ‌ها و مؤسسات آموزشی داده شده است به طور یکسان انجام می شود. در ادامه از توضیحات تکمیلی مطلع می شوید…

  • براساس این دستورالعمل ، در سیستم آموزش الکترونیکی نباید یک آزمون پایان ترم داشته باشیم و این به تنهایی عملکرد دانشجویان را ارزیابی و سنجش کند!
  • درباره نحوه برگزاری دروس عملی و اینکه آیا برای دانشجویان جدید الورد تسهیلاتی در امتحانات در نظر گرفته شده است اعلام شد، امتحانات دروس عملی برگزار نمی‌شود و تسهیلاتی برای امتحانات نداریم!
  • معاون آموزشی وزیر علوم گفت، حفظ سلامت دانشجویان اولویت اول وزارت علوم است، بنابراین در این ترم نیز آزمون‌ ها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار می‌شود، برنامه وزارت علوم برگزاری آزمون‌ها به صورت الکترونیکی و با کیفیت بالا است.
  • در حال حاضر براساس گزارش ‌هایی که ارائه شده، در اکثر دانشگاه‌ ها و مؤسسات از همان ابتدای ترم ارزیابی دانشجویان به صورت آزمون ‌های هفتگی، دو هفته یک بار یا سه هفته یک بار و همچنین براساس پروژه‌های درسی، تمرین ‌ها، ارتباطات چهره به چهره الکترونیکی و میان ترم شروع شده است.
  • این ارزیابی در کنار یک آزمون پایان ترم مبنای نمره آنها قرار می‌گیرد.
  • امتحان پایان ترم امتحان اصلی صرفاً ارزیابی دانشجویان محسوب نمی‌شود بلکه مجموعه‌ای از ارزیابی‌ها نمره دانشجو را تعیین می‌کند.
  • درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه نحوه برگزاری امتحانات میتوایند با شماره تلفن های مندرج در انتهای این مقاله تماس بگیرید.

مشاوره برنامه ریزی و قبولی امتحانات پایان ترم برای دانشجویان

دانشجویان سراسر کشور میتوانند برای مشاوره برنامه ریزی و قبولی در امتحانات پایان ترم و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی و پیش امتحان، دریافت نمونه سوالات امتحانی و … با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان در سراسر کشور هستند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی