کد خبر : 7954

تغییر رمز مای مدیو توسط والدین با درگاه دولت

تغییر رمز مای مدیو توسط والدین با درگاه دولت

بازیابی رمز عبور سامانه my.medu.ir - 1

تغییر رمز مای مدیو توسط والدین با درگاه دولت چگونه است؟ اگر رمز عبور سامانه my.medu.ir را گم کرده یا فراموش کرده اید، با مطالعه این راهنمای تصویری، می توانید برای بازیابی رمز سامانه my.medu.ir و دریافت کلمه عبور جدید مای مدو اقدام کنید.

اگر می خواهید مراحل دریافت رمز مجدد و کلمه عبور جدید سایت my.medu.ir را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. راهنمای بازیابی رمز سامانه my.medu.ir مناسب برای دانش آموزان (جهت مشاهده کارنامه دانش آموزی، ثبت نام جشنواره های دانش آموزی، ثبت نام مدارس، ثبت نام سنجش بدو ورود و …)، مناسب برای فرهنگیان ( جهت مشاهده فیش حقوقی، حکم کارگزینی، خلاصه سوابق و سایر خدمات الکترونیک فرهنگیان)، همچنین مناسب سایر افراد برای استعلام مدرک تحصیلی و … است.


تغییر رمز مای مدیو توسط والدین

تغییر رمز مای مدیو توسط والدین با درگاه دولت، my.medu.ir برای دانش آموزان، فرهنگیان، والدین و سایر افراد به ترتیب زیر امکانپذیر است:


بازیابی کلمه عبور سامانه مای مدیو برای والدین و سایر

اگر دانش آموز رمز عبور خود را فراموش کرده است، والدین نمی توانند با ورود به عنوان والدین، رمز دانش آموز را تغییر دهند. بازیابی کلمه عبور سامانه مای مدیو برای والدین و سایر افراد، نیز ضرورتی ندارد، زیرا برای هر بار ورود، می توانند روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنند تا رمز یکبار مصرف دریافت کنند. برای اینکار کافیست شماره موبایلی که به نام خودشان ثبت شده است، وارد کنند و منتظر پیامک حاوی رمز عبور باشند.



بازیابی کلمه عبور سامانه مای مدیو برای دانش آموزان

دانش آموزانی که کلمه عبور سامانه مای مدیو را فراموش کرده و یا گم کرده اند و اطلاعات شناسنامه خود دسترسی ندارند، برای دریافت مجدد رمز و کسب راهنمایی به صورت تلفنی، می توانند با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

نام کاربری و رمز پیش فرض دانش آموزان کل کشور:

✅کاربری : کدملی دانش آموز
✅رمز : شماره سریال 6 رقمی شناسنامه


بازیابی کلمه عبور سامانه مای مدیو برای فرهنگیان و معلمان

برای بازیابی کلمه عبور سامانه مای مدیو فرهنگیان و معلمان به ترتیب زیر اقدام کنید:

  • روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید، در صفحه جدید کد پرسنلی، کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنید.
  • لازم است حتما شماره موبایل، متعلق به خودتان باشد و به نام شما ثبت شده باشد.
  • حالا می توانید برای دریافت رمز مجدد و گرفتن کلمه عبور جدید سایت my.medu.ir، روی عبارت ورود از طریق درگاه دولت کلیک کنید.
  • یک رمز یک بار مصرف برای شما ارسال می شود، با استفاده از این رمز می توانید وارد پنل شخصی خود در مای مدیو شده و از قسمت تنظیمات، رمز خود را تغییر دهید تا بتوانید پس از این با رمز جدید وارد مای مدیو شوید.

در این مرحله، به سادگی رمز خود را در سامانه مای مدیو، بازیابی کرده اید و می توانید با کلمه عبور جدید وارد پنل خود در سایت my.medu.ir شوید. فرهنگیان و معلمان عزیز می توانند بعد از دریافت رمز، از خدمات این سامانه نظیر دریافت فیش حقوقی، استفاده کنند:



راهنمای تلفنی تغییر رمز مای مدیو 

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی دانش آموزان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه نحوه بازیابی کلمه عبور سایت مای مدیو و دریافت رمز جدید سایت my.medu.ir جهت استفاده از کلیه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صففحه تماس حاصل فرمایند. برای تماس، از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد:

4.3/5 - (15 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 6 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدمتین رضایی شنبه , 15 می 2021 - 19:35

سلام من رمز سایت همگام رو میخواستم

الیاس سه‌شنبه , 26 ژانویه 2021 - 23:08

elyasabasi1386

راشد عبدی دوشنبه , 18 ژانویه 2021 - 16:07

بازیبی رمز عبور

ایلیا پناهنده دوشنبه , 11 ژانویه 2021 - 19:45

azmon portal

ایلیا پناهنده دوشنبه , 11 ژانویه 2021 - 19:44

ساری

نصب اپ دانش آموزی