جهت مشاوره در زمینه ورود / عضویت سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51190

ورود / عضویت سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

ورود / عضویت سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح 1

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح | سایت پروژه mneb.ir

در این مقاله لینک ورود و عضویت سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی (مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح) سامانه جذب بنیاد ملی نخبگان به نشانی mneb.ir را راه اندازی کرده است:

ورود به سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

 برای ورود به سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:
ورود به سایت ملی بنیاد نخبگان
**اگر قبلا در سامانه بنیاد ملی نخبگان، ثبت نام کرده اید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می تواند به پنل شخصی خود در سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح، دسترسی پیدا کنید.
** در غیر این صورت می توانید برای ثبت نام اقدام کنید. نحوه ورود و عضویت در ادامه شرح داده شده است.
** اگر رمز عبور خود را گم کرده و یا فراموش کرده اید، روی عبارت ” رمز عبور را فراموش کرده ام” کلیک کنید تا بتوانید از طریق آدرس ایمیلی که قبلا هنگام عضویت، ثبت کرده اید، یک لینک بازیابی رمز دریافت کنید.

نحوه عضویت در بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

نحوه عضویت در سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح، بسیار ساده است. لینک ورود به سایت بنیاد ملی نخبگان را در این مقاله در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده ایم. بعد از ورود به صفحه اول این سایت به نشانی mneb.ir می توانید روی عبارت “ثبت نام” که در بالای صفحه سمت چپ، قرار دارد کلیک کنید:

در پنجره باز شده، یک فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد که با وارد کردن اطلاعات شخص شامل نام، نام خانوادگی، تلفن، میزان تحصیلات، آدرس ایمیل … می توانید عضو نبیاد ملی نخبگان شوید.

بعد از تکمیل اطلاعات مذکور روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. بعد از تکمیل فرایند عضویت در سایت بنیاد ملی نخبگان، می توانید وارد پنل شخصی خود در سامانه بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح شوید.

ورود / عضویت سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح 4

اگر در زمینه موارد زیر نیاز به کسب راهنمایی دارید نیاز به مراجعه به کافی برای انجام خدمات اینترنتی در سایت بنیاد ملی نخبگان را ندارید، می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید:
سایت بنیاد ملی نخبگان
عضویت در بنیاد نخبگان
نحوه عضویت در بنیاد ملی نخبگان
بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح
استعلام عضویت در بنیاد ملی نخبگان
سامانه جذب بنیاد ملی نخبگان
مزایای عضویت در بنیاد ملی نخبگان

سوالات متداول سامانه بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

در این قسمت، سوالات و پاسخ سوالات پرتکرار در زمینه انجام پروژه و سامانه بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح را می خوانید:

مراحل معرفی برای انجام پروژه جایگزین خدمت چگونه است؟

  • پس از احراز نخبگی توسط بنیاد ملی نخبگان، به سایت مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلّح (سایت حاضر) مراجعه کرده، درخواست تشکیل پرونده و معرفی به سازمان به‌کارگیرنده نمایید.
  • توجّه فرمایید که مراجعات حضوری به مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح محدود شده است، بنابراین برای تشکیل پرونده بایستی کلیه مدارک مورد نیاز را در قالب لوح فشرده به صورت پستی یا حضوری (تحویل به نماینده مرکز نخبگان مستقر در ورودی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملّی و تحقیقات راهبردی ساعات ۸ تا ۱۳ روزهای کاری) به مرکز نخبگان برسانید.
  • توصیه می‌شود شرح مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده را در صفحه وب مرکز نخبگان ملاحظه نمایید: ‌‌‌‌‌‌
  • برای معرّفی به سازمان به‌کارگیرنده نیز پس از گذشت ۱ هفته از تاریخ احراز نخبگی، در سایت مرکز (نوارابزار قرمزرنگ بالای سایت ← تسهیلات ← معرفی به سازمان به‌کارگیرنده) فرم مربوطه را تکمیل و ثبت فرمایید.

چگونه می‌توان محل انجام پروژه جایگزین خدمت را تغییر داد؟

  • تغییر محل انجام پروژه جایگزین خدمت (سازمان به‌کارگیرنده) امکان‌پذیر نیست. تنها در صورت عدم نیاز سازمان معرفی شده به تخصص شخص و نامه کتبی عدم نیاز آن سازمان و بررسی نامه توسط مرکز نخبگان، در صورت صلاحدید به سازمان دیگری معرفی صورت می‌گیرد.

سوال: نحوه واگذاری استعداد برتر یا نخبه وظیفه به سازمان های بکارگیرنده :

جواب:

  • همچنان که از نام طرح جایگزین خدمت سربازی پیداست، سرباز باید در نیروهای مسلح خدمت خود را انجام دهد، لیکن در خصوص استعدادهای برتر بمنظور ارج نهادن به تلاش علمی و ظرفیت‌هایی که داشته می‌توانند در سایر سازمان ها نیز بیشتر مثمر ثمر واقع شوند استثنا وجود دارد، لذا در تقدم یکم استعدادهای برتر با توجه به رشته و تخصص به سازمان های نیروهای مسلح (ارتش-سپاه- وزارت دفاع – نیروی انتظامی) اختصاص داده می شود.
  • بعضی رشته ها و تخصص ها که در نیروهای مسلح کاربرد ندارند به سازمان های کشوری واگذار می شود.

 سوال: من هنگام معرفی به مرکز نخبگان از سازمانی اعلام نیاز داشتم و آن را ارائه نمودم ولی مرکز نخبگان مرا به سازمان دیگری معرفی کرده است، ممکن است در این زمینه توضیح دهید؟

جواب:

  • چنانچه در سؤال یک پاسخ داده شده اختصاص استعدادهای برتر به سازمان‌ها براساس اولویت‌ها و سهمیه تعیین شده به سازمان‌ها اختصاص می‌یابد و ارائه نامه اعلام نیاز لزوماً قابلیت اجرا نمی‌تواند داشته باشد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 سوال : از کجا بدانم به چه سازمانی برای اجرای پروژه معرفی شده‌ام؟

جواب:

  • درصورت معرفی به سازمان برای اجرای پروژه توسط کارکنان مرکز نخبگان با شما تماس گرفته می‌شود. ‌‌‌‌‌

سوال: بعضاً برخی از سازمان‌های بکارگیرنده اعلام می‌نمایند جهت قطع ادامه همکاری ما به شما نامه عدم نیاز یا عدم همکاری می‌دهیم، معنای این دو مفهوم چیست؟

  • پاسخ: عدم نیاز به معنی تکمیل ظرفیت در رشته و تخصص مورد نظر، عدم توانمندی استعداد برتر معرفی شده جهت اجرای پروژه، ولی عدم همکاری یعنی اینکه فرد توانمند و می‌تواند پروژه را انجام دهد، لیکن بدلایل شخصی یا هر علت دیگری نمی‌خواهد با آن سازمان همکاری نماید. ‌‌‌‌‌‌


سوال: چگونه می‌توانم سازمان بکارگیرندۀ خود را عوض کنم؟

  • جواب: عوض کردن سازمان بکارگیرنده بایستی با نظر سازمانی که معرفی شد‌ه‌اید صورت پذیرد و شما دلایل و استندات لازم را به سازمان ارائه نمایند تا سازمان درصورت صلاحدید نامه عدم نیاز به شمار جهت اختصاص به سازمان دیگر صادر نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ورود / عضویت سایت بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی