جهت مشاوره در زمینه نحوه نصب نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 60439

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان،مستمری بگیران و بازنشتگان نیروهای مسلح

در این مقاله نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح،مستمری بگیران و بازنشتگان نیروی های مسلح رابا سه روش شرح داده ایم، علاوه بر این لینک مستقیم ورود به سایت فیش حقوقی نیروهای مسلح را توضیح داده ایم.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح با کد ملی

روش اول 

ورود به سایت ساتا saba.esata.ir برای دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح

کارکنان نیروهای مسلح برای دریافت فیش حقوقی لازم است به سایت فیش حقوقی نیروهای مسلح مراجعه کنند. در ادامه راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی نیروهای مسلح را شرح داده ایم. علاوه بر ایننحوه ورود به سایت ساتا فیش حقوقی نیروهای مسلح توضیح داده شده و بازنشستگان نیروهای مسلح باید با ورود به سامانه ساتا به نشانی اینترنتی saba.esata.ir مراجعه نمایند تا بتوانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

بازنشستگان نیروهای مسلح کشوری برای دریافت فیش حقوقی خود میتوانند به آدرس زیر مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات خود در بخش مربوطه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 1

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 2

ورود مستقیم به ورود به سامانه فیش حقوقی بازنشتگان نیروهای مسلح


بعد از ورود سایت ساتا نیروهای مسلح فیش حقوقی،نام کاربری که همان شماره شناسایی 13 رقمی مندرج در فیش حقوقی است وارد کرده، سپس رمز عبور که پنج رقم سمت راست کد ملی است وارد نمایید تا دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح را انجام دهید.

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 3برای دسترسی به اطلاعات حقوق و مزایای بازنشستگان، کارکنان و مستمری­ بگیران نیروهای مسلح می توانید به دفاتر ساتا هم مراجعه کنید، یکی از روش های دسترسی به اطلاعات حقوق و مزایا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور می باشد ومشترکین محترم با مراجعه به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور می­توانند نسبت به دریافت برگه­ حقوق با عنوان برگه اصلی، که در هر ماه فقط یک­بار صادر می­گردد ضمن اطلاع از میزان حقوق و مزایای دریافتی، کسور و بدهی قانونی و اختیاری خود، برای دریافت خدمات، تسهیلات، ضمانت و … استفاده نمایند.


روش دوم

ورود به سایت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای دریافت فیش حقوقی

در این قسمت نحوه ورود به سایت سازمان تامین اجتماعی برای دریافت فیش حقوقی را شرح داده ایم.

برای دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح بازنشسته روش دیگری نیز وجود دارد می توانید برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلحاز طریق آدرس الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به نشانی www.esata.ir مراجعه کرده و فیش حقوقی با شماره پرسنلی بازنشستگان نیروهای مسلح را دریافت نمایند.

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 1

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 2

ورود مستقیم به ورود سایت فیش حقوقی نیروهای مسلح 


روش سوم

دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح با موبایل

در این بخش روش دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح با موبایل را شرح داده ایم، لازم است ابتدا نرم افزار دریافت فیش حقوقیرا دانلود و نصب کنید تا بتوانید دریافت فیش بازنشستگان کشوری با موبایل را انجام دهید.در ادامه راهنمای تصویری فیش حقوقی بازنشتگان کشوری با موبایل را شرح داده ایم.

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 6برا ی دریافت فیش بازنشتگان نیروهای مسلح با موبایل ابتدا با استفاده از کد 13 رقمی شناسایی خود ثبت نام کنید.

دریافت فیش حقوق بازنشتگان کشوری نیروهای مسلح با موبایل




  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 7 در این مرحله برای دریافت فیش حقوق نیروهای مسلح از طریق موبایل لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید فیش حقوقی را دریافت کنید.

دریافت فیش حقوق بازنشتگان کشوری نیروهای مسلح با موبایل



نرم افزار دریافت فیش حقوقی بازنشتگان نیروهای مسلح

نصب برنامه نرم ­افزاری (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندروید نیز سومین روش دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح محسوب می شود و مشترکین محترم با مراجعه به آدرس الکترونیک: www.esata.ir و دریافت و نصب نرم ­افزار (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح می­توانند نسبت به دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح اقدام کنند.

 روش دیگری برای نصب نرم افزار فیش حقوقی بازنشتگان نیروهای مسلح(نصب سایت ساتا نیروهای مسلح) وجود دارد ابتدا لازم است در مرورگر اینترنتی دانلود نرم افزار فیش حقوقی بازنشتگان نیروهای مسلح را انجام دهید، توجه داشته باشید که برای دانلود نرم افزار فیش حقوقی بازنشتگان کشوری اندروید، حتما فیلتر شکن گوشی خود را خاموش کنید در غیر این صورت برای دریافت نرم افزار فیش حقوقی بازنشتگان دچار مشکل خواهید شد.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

  نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان نیروهای مسلح 8
راهنمای تلفنی نحوه نصب نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح

 در این مقاله نحوه دریافت فیش حقوقی کارکنان و بازنشتگان نیروهای مسلح را بصورت کامل شرح داده ایم، اگر در نحوه نصب نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح با سوال یا ابهام روبرو شده اید، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب می توانید با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه شما را راهنمایی کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه نصب نرم افزار فیش حقوقی نیروهای مسلح

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی