جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه ساتا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 42865

راهنمای نحوه ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح

این مقاله راهنمای نحوه ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح است. با کمک این راهنمای تصویری می توانید وارد سایت ساتا نیروهای مسلح شده و از امکانات آن استفاده نمایید. علاوه بر این می توانید در صورت نیاز به کسب راهنمایی برای استفاده از سامانه ساتا، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:

راهنما ورود به سایت ساتا – esata.ir

برای ورود به سایت ساتا و دریافت فیش حقوقی نیروهای مسلح و استفاده از سایر خدمات سایت ساتا، می توانید مطابق با این راهنمای تصویری اقدام کنید.

  • دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح ممکن شده است و بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با مراجعه به سایت esata.ir برای دریافت فیش حقوقی ثبت نام کنند.
  • با ورود به سایت ساتا می توانید از اطلاعات مربوط به آخرین افزایش حقوق و کسورات خود مطلع شوید. برای این منظور لازم است ابتدا در سایت ساتا ثبت نام کرده باشید که نحوه ثبت نام را در این مقاله آموزش داده ایم:

راهنمای نحوه ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح 1

1- ابتدا وارد سایت ساتا تامین اجتماعی نیروهای مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان را انتخاب کنید.

راهنمای نحوه ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح 2

راهنمای نحوه ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح 3

2- در این مرحله لازم است برای ثبت نام وام بازنشستگان و دریافت فیش حقوقی نیرو‌های مسلح، کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید.

راهنمای نحوه ورود به سایت ساتا نیروهای مسلح 4

3- در این مرحله لازم است یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید و دکمه ذخیره را انتخاب کنید. هم اکنون امکان ورود به سایت ساتا و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح وجود دارد.

برای ورود به بخش اعضاء ،نیاز به وارد کردن نام کاربری است. برای اینکار می توانید از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی به عنوان نام کاربر استفاده کنید. رمز عبور برای ورود به سایت ساتا، عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.


نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از ساتا

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح با گوشی موبایل بسیار ساده است برای اینکار کافیست اپلیکیشن یا همان نرم افزار سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح را روی موبایل خود نصب کنید. این اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی های اندروید است:

تلفن پاسخگو برای ورود به سامانه ساتا

اگر در نحوه ورود ، یا دریافت و بازیابی رمز ورود به سایت ساتا با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید می توانید برای مشاوره تلفنی هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

کارشناسان این سامانه، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستندو می توانید فیش حقوقی خود را از کارشناس این سامانه بخواهید(این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره برحسب دقیقه است).

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه ساتا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی