جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پایه ششم ابتدایی در سایت مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70791

ورود به سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی 1402-1403

ورود به سایت ثبت نام پایه ششم ابتداییدر این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی، به نشانی my.medu.ir را در اختیار کاربران عزیز در سراسر کشور قرار داده ایم. این سایت، سامانه ای پرکاربرد برای دانش آموزان، والدین و معلمان است. از مهم ترین امکانات این سامانه می توان به ثبت نام اینترنتی مدارس، اشاره کرد. برای ورود به سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی 1402-1403، می توانید روی لینک ورود کلیک کنید، در همین صفحه، نحوه ثبت نام در  سایت ثبت نام پایه ششم را نیز شرح داده ایم.

سایت ثبت نام کلاس ششم

ورود

کلیک

ورود به سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی

با ورود به سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی که لینک آن را بالای همین صفحه قرار داده ایم، می توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری به مدارس، مراحل ثبت نام دانش آموزان را انجام دهید. البته در مناطق محروم که دسترسی به اینترنت برای همه امکانپذیر نیست، امکان مراجعه حضوری برای ثبت نام پایه ششم ابتدایی امکان پذیر است. سایت ثبت نام پایه ششم برای کل کشور، سامانه مای مدیو است توجه داشته باشید که این سامانه در سالهای اخیر جایگزین سامانه پادا شده است. با مراجعه به سایت مای مدیو می توانید به راحتی مراحل ثبت نام پایه ششم ابتدایی دانش آموز خود را انجام دهید. در ادامه لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت نام کلاس ششم را قرار داده ایم:


نحوه ثبت نام پایه ششم ابتدایی

در این بخش، نحوه ثبت نام پایه ششم ابتدایی را شرح داده ایم. طی مراحل زیر می توانید اقدام به نام نویسی در سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی کنید. برای شروع مراحل ثبت نام ابتدا از طریق لینک بالا وارد سایت شوید:

1پس از ورود به سایت مای مدیو، گزینه “ورود از طریق دولت من” را انتخاب کنید و اطلاعات درخواستی را وارد کنید.

2در صفحه حساب کاربری خود در سامانه مای مدیو، گزینه “پیش ثبت نام” را انتخاب کنید و در مرحله بعدی، پس از انتخاب پایه تحصیلی گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

3پس از ورود و انتخاب پایه تحصیلی، تابعیت دانش آموز را انتخاب کنید.

4در مراحل بعد، نوع مدرسه را انتخاب کنید.

5سپس اطلاعات اولیه دانش آموز را وارد نمایید. در صورتی که دانش آموز فاقد اطلاعات هویتی می باشد، گزینه “فاقد اطلاعات هویتی هستم” را انتخاب کنید.

6در صورتی که گزینه فاقد اطلاعات هویتی هستم را انتخاب کرده اید در صفحه بعدی مقررات فاقد اطلاعات هویتی را تایید کرده و گزینه “مرحله بعدی” را انتخاب کنید.

7در این مرحله کد ملی یا فیدا کد(شناسه اختصاصی اتباع خارجی) والدین را وارد کنید.

8در مرحله بعدی اطلاعات شناسایی دانش آموز را وارد کرده و عکس او را بارگذاری نمایید.

9در این مرحله، لازم است مشخص کنید دانش آموز با چه کسی زندگی میکند. و در مرحله بعدی با توجه به انتخاب سرپرست، اطلاعات درخواستی را وارد کنید.

10در صفحه بعدی، اطلاعات تکمیلی دانش آموز را وارد کنید.

11سپس در این مرحله، اطلاعات محل سکونت دانش آموز را وارد نمایید.

12در مرحله بعد، برای انتخاب مدرسه لازم است استان، منطقه و جنسیت دانش آموز را وارد کنید و گزینه “جستجو” را انتخاب کنید، پس از مشاهده لیست مدارس بر اساس جستجو، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید

13در این مرحله مدارک درخواستی را بارگذاری کنید تا در مرحله بعدی اطلاعات ثبت شده را مشاهده کنید. در صورتی که اطلاعات وارد شده مورد تایید است گزینه “تایید اطلاعات و ادامه” را انتخاب کنید.

14ثبت نام با موفقیت انجام شد و در مرحله بررسی توسط مدیر قرار گرفت. با استفاده از کد پیگیری مندرج در صفحه می توانید ثبت نام دانش آموز را پیگیری کنید.



مدارک لازم برای ثبت نام پایه ششم ابتدایی

در این بخش، لیست مدارک لازم برای ثبت نام پایه ششم ابتدایی را قرار داده ایم. والدین لازم است این مدارک را برای ثبت نام نهایی به مدرسه مورد نظر ارائه دهند. مدارک مورد نیاز ثبت نام کلاس ششم ابتدایی شامل موارد زیر است:

توجهکپی و اصل شناسنامه دانش آموز

توجهکپی و اصل شناسنامه و کارت ملی والدین

توجه6 قطعه عکس 4*3

توجهپرونده تحصیلی و کارنامه سالهای گذشته دانش آموز

توجهکپی مدرک تحصیلی والدین

توجهکپی یکی از مدارک محل سکونت(سند،اجاره نامه یا یکی از قبوض)

توجهگواهی حضانت، در صورتی که دانش آموز با مادر خود زندگی می کند.

توجههزینه اولیه بیمه و کتاب های درسی


توجه

توجه داشته باشید، ثبت نام کتاب های درسی کلاس ششم ابتدایی، برعهده مدارس است و نیازی به مراجعه انفرادی والدین و دانش آموزان به سایت ثبت نام کتاب نیست. اما در صورتی که، والدین به هر دلیلی قصد داشته باشند، شخصا اقدام به ثبت نام کتاب برای دانش آموز خود کنند، می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir مراحل ثبت نام را انجام دهند. 

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

والدین دانش آموزان کلاس ششم که قصد دارند، مدرسه خود را تغییر دهند، لازم است با مراجعه به سایت ثبت نام پایه ششم ابتدایی به نشانی my.medu.ir اقدام به ثبت نام در مدرسه جدید کنند. برای ثبت نام نهایی مدارک شناسایی دانش آموز و والدین او نیاز است. در این مقاله لیست کامل مدارک و نحوه ثبت نام پایه ششم ابتدایی را قرار داده ایم.

لازم به ذکر است، ثبت نام کتاب های درسی کلاس ششم، توسط مدارس انجام می شود و نیازی به ثبت نام انفرادی والدین نیست؛ ولی در صورتی که دانش آموزان و والدین قصد داشته باشند شخصا مراحل ثبت نام کتاب را انجام دهند می توانن به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.

همچنین والدین و دانش آموزان گرامی، می توانند در صورت هرگونه سوال و ابهام در خصوص ثبت نام کلاس ششم در مای مدیو و یا نحوه ثبت نام کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه اتماس حاصل فرمایند. کارشناسان این سامانه، هرروزه از 8 صبح تا 12 شب، پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پایه ششم ابتدایی در سایت مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی