جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام میان پایه مدارس پایه اول، هفتم و دهم 1401-1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46224

زمان ثبت نام میان پایه مدارس پایه اول، هفتم و دهم 1401-1402

سامانه ثبت نام اینترنتی مدارس

زمان ثبت نام میان پایه مدارس پایه اول، هفتم و دهم 1401-1402 از هفته اول خرداد ماه آغاز شد. این ثبت نام مربوط به مدارس دولتی، غیردولتی، هیات امنایی است؛ برای ثبت نام میان پایه مدارس، نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام مراحل از طریق سایت پادا انجام می شود.

مدارس غیردولتی که هنوز شهریه آنها مصوب نشده است، موظف هستند که همان شهریه سال قبل را دریافت کنند، مدارس هیات امنایی و مدارس دولتی نیز اجازه دریافت شهریه و پول ندارند و والدین فقط هزینه کتاب و بیمه دانش آموزان را پرداخت کنند. در ادامه از جزئیات کامل خبر ثبت نام میان پایه مدارس برای مقاطع ابتدایی ،پایه اول و متوسطه اول و دوم، پایه هفتم و دهم سال تحصیلی 1401-1402 مطلع می شوید:


ثبت نام میان پایه مدارس پایه اول، هفتم و دهم 1401-1402

ثبت نام میان پایه مدارس پایه اول، هفتم و دهم 1401-1402، از هفته اول خرداد ماه آغاز شد:

با توجه به آغاز ثبت نام اولی‌ها، هفتمی‌ها و دهمی‌ها، والدین توجه داشته باشند که برای ثبت نام میان پایه‌، نیازی به حضور والدین نیست رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شرح داد:

  •  ثبت نام دانش آموزان همه پایه‌ها از هفته اول خرداد در مدارس آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ادامه دارد.
  •  برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم اولیاء با حضور در مدارس مورد نظر خود می توانند فرزندانشان را ثبت نام کنند اما برای ثبت نام میان پایه ها نیازی به حضور والدین نیست و سامانه‌ای که طراحی شده است ، دانش آموزان را پس از قبولی، به صورت خودکار در پایه بالاتر ثبت نام می کند.
  • محدوده بندی مدارس بر عهده ستادهای ثبت نام استانی و منطقه ای و احراز و تایید مدارک محل سکونت دانش آموزان هم بر عهده مدیران مدارس است.
  • در سازمان مدارس غیردولتی کار کارشناسی میزان شهریه در حال بررسی است و تا زمان اعلام نهایی، مدارس موظف به دریافت شهریه پارسال هستند.
  •  مدارس هیات امنایی و دولتی هم هنگام ثبت نام فقط باید پول کتاب و بیمه را از والدین دریافت کنند.

نحوه ثبت نام میان پایه مدارس در سامانه پادا

ثبت نام میان پایه مدارس در سامانه پادا انجام می شود، دانش آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه، می توانند برای ثبت نام به سامانه پادا مراجعه نمایند. تمامی مراحل ثبت نام در مهلت اعلام شده، فقط به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود. برای ثبت نام میان پایه مدارس به دو روش زیر می توان اقدام کرد:

روش اول:

ورود به سامانه پادا pada.medu.ir  و انجام مراحل ثبت نام اینترنتی مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم :

روش دوم:

ثبت نام مدارس میان پایه از طریق تماس تلفنی برای دانش آموزان کل کشور:

با توجه به اینکه اغلب اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز، برای ورود به این سامانه و انجام مراحل ثبت نام مدارس، با مشکل و ابهام روبرو می شوند، امکان انجام مراحل ثبت نام با تماس تلفنی برای دانش آموزان تمامی پایه ها در سراسر کشور فراهم شده است. برای اینکار کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی، به صورت تلفنی، تمام مراحل ثبت نام میان پایه مدارس در سامانه پادا، را برای متقاضیان عزیز در سراسر کشور انجام می دهند.

امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم است، این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره بر روی تلفن ثابت می باشد:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام میان پایه مدارس پایه اول، هفتم و دهم 1401-1402

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی