جهت مشاوره در زمینه سایت هدایت تحصیلی پایه نهم www.ht.medu.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 33445

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم www.ht.medu.ir

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم www.ht.medu.ir

www.ht.medu.ir سایت هدایت تحصیلی پایه نهم مدارس کل کشور در سال 1401-1402 است. در این مقاله لینک مستقیم ورود به سامانه سایت هدایت تحصیلی نهم را در اختیار کاربرا گرامی قرار داده ایم. همچنین شماره تلفن پاسخگو برای ورود و استفاده از خدمات اینترنتی سایت هدایت تحصیلی پایه نهم را در اختیار دانش آموزا و مسئولین محترم مدارس قرار داده ایم.


سایت هدایت تحصیلی پایه نهم 1401-1402

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم در سال 1401-1402 به نشانی www.ht.medu.ir است.این سایت به منظور این سایت برای آشنایی با رشته ها و تکمیل فرم هدایت تحصیلی فعالیت می کند. سایت اصلی برای انجام مراحل هدایت تحصیلی “سایت همگام انتخاب رشته پایه نهم است”. برای ورود مستقیم به سامانه سایت هدایت تحصیلی نهم لینک زیر را انتخاب نمایید:

** سایت هدایت تحصیلی پایه نهم، برای ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره تحصیلی و آگاهی بخشی دانش‌آموزان اقدامات مختلفی فعالیت می کند. تهیه و تدوین اطلاعیه‌ها و مطالب مربوط به فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم در سال 1400-1399 در سایت اداره کل، سایت هدایت تحصیلی (www.ht.medu.ir)، کانال‌ها و گروه‌های ملی و منطقه‌ای شبکه شاد، (کانال پیام مشاور، بانک اطلاعات تحصیلی و شغلی)، رسانه‌ها و برگزاری نشست در این خصوص؛ تولید و ارائه محتوای آموزشی برای اطلاع رسانی هدایت تحصیلی به دانش‌آموزان و اولیای آنان در شبکه شاد در قالب (کلیپ،‌ اسلاید پوستر، بروشور و …)، بانک اطلاعات تحصیلی و شغلی و سایت هدایت تحصیلی (www.ht.medu.ir) است.


تلفن پاسخگو برای سایت هدایت تحصیلی نهم 1401-1402

دانش آموزان عزیز، اولیا و مسئولین محترم مدارس کل کشور، درصورتی که برای ورود و استفاده از خدمات اینترنتی سایت هدایت تحصلیی پایه نهم سال 1401-1402 با مشکل یا سوال روبرو شده اند، می توانند با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه صدای مشاور هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگو و راهنمای شما برای استفاده از سایت هدایت تحصیلی پایه نهم هستند:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه سایت هدایت تحصیلی پایه نهم www.ht.medu.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی