جهت مشاوره در زمینه چگونگی دریافت کارنامه سبز کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 38954

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 1

در این مقاله نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ را شرح داده ایم، داوطلبان عزیز می توانند به سادگی کارنامه نهایی یا همان کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ را دریافت نمایند:

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۲

بعد از برگزاری کنکور سراسری، نتایج اولیه در دو مرحله اعلام شد، بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، داوطلبان نیاز دارند با نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری ۱۴۰۲ آشنا شوند. دریافت کارنامه سبز کنکور، از طریق ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org امکانپذیر است. در این لینک ورود مستقیم به صفحه دریافت کارنامه سبز نهایی کنکور را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار داده ایم. با کلیک روی تصویر زیر می توانید وارد صفحه کارنامه نهایی کنکور ۱۴۰۲ شوید. 

کارنامه سبز یا محرمانه پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری برای داوطلبانی که در یکی از کد رشته های انتخابی قبول شده اند صادر می شود، بین یک یا دو هفته بعد از دریافت نتایج نهایی کنکور لازم است داوطلبان به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارنامه کنکور سراسری اقدام کنند.

در کارنامه سبز رشته های که می توانستید در آن ها قبول شوید ولی بخاطر اینکه بعد از رشته قبولی آن را انتخاب کرده اید اعلام می شود، داوطلبانی که قصد دارند در رشته های قبولی در کارنامه سبز ادامه تحصیل دهند می توانند درخواست دهند ولی در صورتی که دانشگاه مقصد، ظرفیت داشته باشد، با درخواست شما موافقت خواهد کرد. اگر دانشگاه با درخواست شما موافقت کند از ترم دوم می توانید در رشته قبولی جدید شروع به ادامه تحصیل کنید و واحدهای عمومی خود را تطبیق بزنید.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 2برای نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور کنکور سراسری در مرحله اول لازم است که سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org مراجعه کنید: یا برای ورود مستقیم به سایت سنجش روی لینک زیر کلیک نمایید:

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 3

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 5سپس بر روی لینک فعال “کارنامه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ “ کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 6با استفاده از دو روش زیر می توانید کارنامه محرمانه کنکور(کارنامه سبز) را دریافت کنید.


روش های دریافت کارنامه سبز نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۲

 روش های دریافت کارنامه سبز نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۲ به سه صورت است،برای دریافت کارنامه از یکی از روش های پیشنهادی استفاده نمایید و راهنمای نحوه دریافت کارنامه سبز را در بالا بخوانید:

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7روش اول : جستجو بر اساس شماره پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7روش دوم : جستجو بر اساس شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و سال تولد

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7روش سوم: از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در این صفحه، می توانید فایل کارنامه خود را به صورت تلفنی دریافت کنید.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 10در صورت فراموشی شماره داوطلبی یا شماره پرونده می توانید به بخش سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه نموده و اطلاعات خود را به صورت اینترنتی بازیابی نمایید.

برای دریافت کارنامه از یکی از روش های پیشنهادی استفاده نمایید:

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 1402



بیشتر بدانید: بعد از اعلام شدن نتایج آزمون، نوبت به انتخاب رشته می رسد، شرکت کنندگان آزمون سراسری می توانند از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش استفاده کنند. 



کاربرد کارنامه سبز کنکور چیست؟

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7در کارنامه سبز مشخص می شود که شما در کدام اولویت پذیرفته شده و چقدر با آخرین نفر قبولی فاصله دارید

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7 در کارنامه سبز مشخص می شود که در انتخابهای پایین تر و بعدی در چه رشته های دیگری می توانستید قبول شوید

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7کسانی که از رشته قبولی خود رضایت نداشته باشند و علاقمند به رشته اولویت های پایین یا بعدی که با رتبه آنان همخوانی داشته باشد با نظر دانشگاه مبدا و دانشگاه مقصد می توانند تقاضای انتقالی کنند یا به سازمان سنجش درخواست دهند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7دانشگاهها و سازمان سنجش در قبول یا رد تقاضا اختیار تام دارند.

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 7پروسه تغییر رشته با استناد به کارنامه سبز بسیار محدود ، سخت ونیازمند پیگیری زیاد و رایزنی با دانشگاه مبدا و مقصد و سازمان سنجش هست و براحتی میسر نمی شود.

کارنامه سبز کنکور سراسری

نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 16

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور ۱۴۰۲ 17

مشاوره تلفنی چگونگی دریافت کارنامه سبز

در این مقاله نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری را بصورت تصویری شرح داده ایم، اگر برای در چگونگی دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کارشناسان سامانه مشاوره تلفنی شما را در نحوه دریافت کارنامه سبز کنکور راهنمایی کنند.



بیشتر بدانید:  زمان انتخاب رشته کنکور سراسری



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه چگونگی دریافت کارنامه سبز کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی