کد خبر : 63637

چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟

چگونه  کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم

یکی از سوالاتی که برای داوطلبان کنکور سراسری مطرح است این است که چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم، چطور و چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم… در این مقاله می خواهیم نحوه گرفتن گرفتن کارنامه کنکور سراسری و تحلیل آن را شرح دهیم، اگر می خواهید بدانید که چگونه کارنامه کنکور را دریافت کنیم،چگونه کارنامه کنکور را تحلیل کنیم، چگونه کارنامه کنکور را بخوانید و چطور کارنامه کنکور ساال قبل خود را ببینیم، پیشنهاد می کنیم تا آخر مقاله را بخوانید:

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم

 قبل از اینکه در مورد اینکه چگونه کارنامه کنکور سراسری با بخوانیم، در این قسمت راهنمای تصویری برای چگونگی دریافت کارنامه کنکور را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم، با مشاهده راهنمای تصویری می توانید به پاسخ سوال”چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و بخوانیم” برسید، همچین جواب چگونه کارنامه کنکور سال قبل خود را ببینیم را پیدا  می کنید:

چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 1برای دریافت کارنامه کنکور سراسری به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنید یا برای ورود مستقسم به سایت سنجش روی لینک زیر کلیک نمایید:

چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 2

چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 4بعد از ورود به سایت سازمان سنجش روی عبارت “سراسری” کلیمک نمایید:

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟





چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 5در مرحله بعد روی گزینه “كارنامه اعلام نتایج آزمون سراسری سال 1402″ کلیک نمایید:

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟





چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 6برای دیدن کارنامه کنکور خود لازم است به یکی از سه روش زیر که در تصویر مشاهده می کنید کارنامه خود را دریافت کرده و بخوانید:

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟


چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 7در پاسخ به این سوال که چگونه کارنامه کنکور سال قبل خود را ببینیم باید بگوییم که نحوه مشاهده کارنامه سال قبل همانند روشی است که در بالا شرح داده ایم و تفاوتی ندارد اما لینک مشاهده کارنامه سال قبل زمان اعلام نتایج جدید کنکور غیرفعال می شود.



چگونه کارنامه کنکور را بخوانیم و تحلیل کنیم 

 اگر به جواب چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم رسیده اید حالا نوبت تحلیل کارنامه کنکور است،در این قسمت به  سوال چگونه کارنامه کنکور را بخوانیم و تحلیل کنیم پاسخ داده ایم و راهنمای تصویری نحوه خواندن کارنامه کنکور را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

 وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف با آزمون، در تحلیل کارنامه کنکور سراسری

در این قسمت وضعیت مجاز به انتخاب رشته را نشان می دهد، مطابق با تصویر زیر داوطلب در رشته تجربی، در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، دوره های روزانه/نوبت دوم، دانشگاه مجازی و پردیس خودگردان، رشته های پیام نور و غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته شده است و می تواند دذر هنگام انتخاب رشته این دانشگاه ها را بر اساس علاقمندی خود انتخاب کند.

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟




رتبه و نمره کل در هر زیر گروه، در تحلیل کارنامه کنکور سراسری

در این بخش تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم، میزان تاثیر سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، رتبه کشوری(بدون سهمیه)، رتبه در سهمیه نهایی  و نمره کل نهایی را مشاهده می کنید:

همچنین نمرات داوطلب در هر یک از زیرگروه ها را نشان می دهد که بر اساس علاقمندی می توانید رشته مربوط به هر زیر گروه را بر اساس نمره کسب شده در آن زیر گروه بدست آورید.

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟




نمرات خام دروس امتحانی، در تحلیل کارنامه کنکور

در این قسمت نمرات خام داوطلب بدون اعمال سوابق تحصیلی در هر درس را مشاهده می کنید به عنوان مثال داوطلب در درس زیست شناسی 89/4 درصد پاسخ داده است.

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟




رتبه کل در سهمیه، در تحلیل کارنامه کنکور سراسری

در این بخش، رتبه کشوری(بدون اعمال سهمیه)، آخرین رتبه مجاز در سهمیه نهایی روزانه و نوبت دوم، رتبه کل در سهمیه نهایی و ماکزیمم نمره کل زیر گروه ها را مشاهده می کنید، داوطلبان توجه کنید که بر اساس رتبه کل در سهمیه نهایی باید رتبه خود را بسنجید.

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟




نمونه کارنامه کنکور را در زیر مشاهده می کنید:

چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم و چطور بخوانیم؟






تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور چگونه کارنامه کنکور سراسری را بخوانیم؟ 8

راهنمای تلفنی نحوه گرفتن کارنامه سبز 

در این مقاله چگونگی دریافت کارنامه www.sanjesh.org، نحوه تحلیل کارنامه کنکور سراسری را شرح داده ایم و به سوال چگونه کارنامه کنکور خود را ببینیم پاسخ داده ایم. اگر برای دریافت کارنامه سبز کنکور و  مهلت تغییر رشته با کارنامه سبز با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن های رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا کراشناسان سامانه تلفنی شما را راهنمایی کنند.

برخی داوطلبان این سوال را مطرح کرده اند که چگونه کارنامه کنکور جعلی درست کنیم؟در پاسخ باید بگوییم نیاز نیست که برای کنکور کارنامه جعلی درست کنید مشاوران در این زمینه شما را راهنمایی می کنند که بدون جعل کارنامه به بهترین نتیجه دسترسی پیدا کنید.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی