کد خبر : 11215

لیست مدارس پیش دبستانی تهران دخترانه – آدرس

سوال بسیاری از  و والدین دانش آموزان پیش دبستانی نیز  این می باشد که لیست  پیش دبستانی مدارس دخترونه  در هر منطقه تهران کجا می باشد. آنها مجاز به انتخاب کدامپیش دبستانی  می باشند؟ لیست مدارس پیش دبستانی دخترونه  به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدرسه پیش دبستانی  خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین مدارس پیش دبستانی تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدرسه های   پیش دبستانی غیرانتفاعی برای دانش آموزان و کودکان  در مقطع  پیش دبستانی و مهد کودک ها نیز   چگونه باشد؟؟  فرق بین  پیش دیستانی   مدرسه های عادی با پیش دبستانی  های غیرانتفاعی در  چیست؟؟

همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند  انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی  و حتی  نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین  د انش آموزان و بچه های  عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با مشاورهای ما در سامانه تلفنی تحصیلی  صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست پیش دبستانی دخترونه  خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس پیش دبستانی  در مناطق مختلف تهران   از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی  بگیرید.

لیست مدارس پیش دبستانی تهران دخترانه - آدرس 1 سایت پادا ثبت نام پیش دبستانی

لیست مدارس پیش دبستانی تهران دخترانه - آدرس 2




سامانه مشاوره تحصیلی  صدای مشاور

 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

    تماس از 8 صبح تا 12 شب    

                                  حتی ایام تعطیل                                 




 تعریف پیش‌دبستانی چیست؟؟ پیش‌دبستانی که با نام دوره پیش‌دبستان یا دوره آمادگی نیز شناخته می‌شود در نظام آموزشی ایران و همچنین  دوره‌ای است که کودکان در یک یا دو سال قبل از ورود به دبستان می‌گذرانند. این دوره جهت آماده ساختن کودکان پنج ساله برای ورود به دبستان است در  واحدهای مستقل یا ضمیمه دبستان‌ها تحت عنوان ((آمادگی)) تأسیس و توسعه یافته‌است. دراین واحدها در  کودکان پنچ ساله به مدت یک سال طبق برنامه خاصی برای ورود به دوره بعد آماده می‌شوند. تعیین سیاست‌های آموزشی و پرورشی دوره کودکستان و آمادگی با شورای عالی آموزش و پرورش بوده و مسئولیت برنامه‌ریزی و پیش بینی ضوابط و مقررات این دوره برعهده دفتر آموزش ابتدایی و راهنمایی تحصیلی کشور است. و همچنین حضور در پیش دبستانی مناسب و  قدم بسیار ارزشمند و مثبتی برای کسب تجربه کودک در زمینه محیط مدرسه و چگونگی رویارویی او با چنین شرایطی است. سن پیش دبستانی  مناسب ترین سن برای پرورش خلاقیت و  مهارت های اجتماعی و هنری  به حساب می آید که هرگز نمی توان هیچ برهه ای از سن کودک را جایگزین این دوران کرد.


مقطع پیش دبستانی



اهدف آموزش پیش دبستانی

عمده ترین هدف آموزش در این دوره آماده کردن کودکان برای ورود به دبستان است. آموزش مهارتهای اجتماعی نظیر بالا بردن سطح تعامل کودک با دیگر همسالان از جمله آموزشهای مهم دوران پیش دبستانی است. مهارتهای خودیاری شامل طرز صحیح غذا خوردن، پوشیدن و در آوردن لباس و رعایت نظافت هنگام رفتن به دستشویی به صورت مستقل، از دیگر مهارتهای زیربنایی است که کودک باید در این مرحله بیاموزد.

 همچنین از سوی دیگر آموزش اطلاعات عمومی مثل  مفاهیمی مانند ( بالا و  پایین- چپ، راست- کوتاه، بلند وغیره ) و مشاغل، حیوانات  میوه ها و رنگها و  وسایل نقلیه و… همچنین مهارتهای نوشتن مانند طرز صحیح گرفتن مداد از جمله مواردی است که کودک در این مرحله می آموزد.

ضمن آنکه  مهارت های حرکتی ظریف مانند قیچی کردن کاغذ، کپی کردن اشکال، رنگ آمیزی و وصل کردن نقطه ها به هم و نیز مهارتهای حرکتی غیرظریف نظیر دویدن و پریدن، لی لی کردن، از پله بالا و پایین رفتن و  چهار دست و پا راه رفتن و غیره  نقش اساسی و مهمی را در یادگیری کودک در تمام مراحل تحصیلی او خواهد داشت. دیگر اهداف مدارسه های مقطع پیش دبستانی به صورت زیر می باشد:

  • کمک به رشد جسمی و  ذهنی و عاطفی و  شخصیتی و اجتماعی کودکان
  • پرورش توانایی‌ها و استعدادهای کودکان
  • تقویت قوای جسمی کودکان و  به منظور آماده شدن آنان برای تحصیلات دوره ابتدایی
  • آماده کردن کودکان جهت فراگیری بیشتر و آسان تر مفاهیم آموزشی
  • فراهم کردن زمینه لازم برای آموزش بهتر در مناطق محروم و مناطقی که دارای گویش محلی هستند.
  • کمک به خانواده‌های کم درآمد، در استفاده از یک محیط سالم تربیتی برای پرورش کودکان آنها.



دانش آموزان  میتوانید  برای داشتن هرگونه سوال  در مورد لیست مدارس پیش دبستانی دخترونه   با مشاورهای ما در سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی