جهت مشاوره در زمینه سایت خدمات الکترونیکی قضایی | resultcase.adliran.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51732

سایت خدمات الکترونیکی قضایی | resultcase.adliran.ir

سایت خدمات الکترونیکی قضایی ابلاغ

در این صفحه لینک ورود به سایت خدمات الکترونیکی قضایی را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم. سایت خدمات الکترونیکی قضایی همان سامانه ابلاغ قضائی است.

ورود به سایت خدمات الکترونیک قضایی (سامانه ابلاغ)

برای ورود به سایت خدمات الکترونیک قضایی یا همان سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی می توانید بروی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی سایت خدمات الکترونیکی قضایی ابلاغیه

نشانی و آدرس سایت خدمات الکترونیک قضایی، https://resultcase.adliran.ir است. این سایت که سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی است، جهت دریافت، مشاهده و چاپ ابلاغیه های الکترونیک قضایی مانند ابلاغیه های وقت رسیدگی، دادنامه/قرار نهايي/تصميم نهايي، اجرائيه، رفع نقص/تجديدنظرخواهي/فرجام خواهي، تبادل لوايح، تعيين مهلت جهت انجام کار و…،دریافت پیوست های ابلاغیه و چاپ گروهی آنها، جستجوی ابلاغیه براساس شماره و…طراحی گردیده است.

جهت استفاده از این خدمت ابتدا در سامانه ثنا ( ثبت نام الکترونیک ) ثبت نام نمائید.جهت ثبت نام در مراکز استان ها به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و در سایر شهرستان ها به دادگستری مربوطه مراجعه نمایید.برای سهولت امر ، می توانید قبل از مراجعه حضوری، از اینجا نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنید.

با هدف خدمات رسانی الکترونیکی شدن ارشال اوراق قضایی و اجرایی ساختن ماده 175 قانون آیین دادرسی کیفری، سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh.adliran.ir  و علاوه براین سامانه ها پشتیبان آن eblagh2، eblagh1 و eblagh3 طراحی شده است.

ابلاغ حضوری اوراق قضایی از طریق دفاتر خدمات قضایی دیگر انجام نمی شود و تمام ابلاغ ها و اطلاعات مربوط به پرونده ها از طریق  درگاه سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh.adliran.ir​ قابل دسترسی است.

امروزه دفاتر خدمات قضایی نیز از خدمات الکترونیک برای خدمات رسانی بهتر و گسترده استفاده می کنند. در همین راستا و به موجب ماده 175 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 درگاهی به نام سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh.adliran.ir​ توسط قوه قضاییه طراحی شده است.

اشخاص حقیقی و حقوقی با رود به سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh adliran ir می توانند به ابلاغیه ها و اطلاعات مربوط به پرونده های خود دسترسی پیدا کنند. تمامی ابلاغ های قضایی فقط از طریق این سامانه الکترونیکی انجام می شود و ابلاغ حضوری اوراق قضایی انجام نمی شود.


نحوه ثبت نام در سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh.adlira.ir

اگر در مورد نحوه ثبت نام  درسایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی eblagh.adliran.ir و سامانه های پشتیبان آن eblagh2، eblagh3، و eblagh1 با سوال و ابهام روبرو هستید، نیاز نیست به کافی نت مراجعه کنید می توانید با توجه به نکات ذکر شده در این قسمت از خدمات سامانه قضایی استفاده کنید و یا با شماره تلفن مندرج در این صفحه تماس بگیرید و انجام مراحل ثبت نام را به این کارشناسان این مرکز مشاوره تلفنی بسپارید.

برای استفاده از خدمات سامانه ثنا لازم است ابتدا مراحل ثبت نام سامانه ثنا را با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام دهید. سپس برای تکمیل فرآیند ثبت نام و دریافت رمز شخصی اقدام نمایید. در گذشته مراحل ثبت نام در سامانه ثنا به صورت الکترونیکی انجام می شد اما هم اکنون امکان انجام ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

لازم است برای ثبت نام حضوری به دفاتر خدمات قضایی نزدیک محل سکونت خود مراجعه نموده و برای دریافت رمز اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در نگهداری رمز شخصی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود کوشا باشید. این رمز در تمام مراحل مشاهده ابلاغیه و پرونده مورد نیاز است.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه سایت خدمات الکترونیکی قضایی | resultcase.adliran.ir

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدمهدی یکشنبه , 1 ژانویه 2023 - 16:10

سلام تو رو خدا من شوهرم فرزند شهید خودرو نداره تا حالا هم استفاده نکرده از خدمات بنیاد چرا می پرسیم از بنیاد میگه همچین چیزی نیست

پاسخ مشاور شنبه , 7 ژانویه 2023 - 11:40

سلام الویت با جانباززان50درصد به بالا ودارای مشکلات جسمی حرکتی هست

نصب اپ دانش آموزی