جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در دانشگاه علوم قضایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 48030

میزان حقوق دانشجویان دانشگاه علوم قضایی 1401-1402

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

دانشجویان دانشگاه علوم قضایی به صورت ماهانه حقوق دانشجویی دریافت می کنند. در این مقاله می خوانید که حقوق دانشجویان دانشگاه علوم قضایی چقدر است. داوطلبان کنکور که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های دارای شرایط خاص و با حقوق دارند، کنجکاوند بدانند میزان حقوق دانشجویان دانشگاه علوم قضایی چقدر است و معمولا سوالاتی نظیر موارد زیر را می پرسند:

  • حقوق پایه دو قضایی چقدر است
  • حقوق پایه دو قضایی
  • ایا رشته علوم قضایی برای خانم ها مناسب است 
  • میزان حقوق دانشجویان دانشگاه علوم قضایی
  • فیش حقوقی دانشگاه علوم قضایی
  • معایب دانشگاه علوم قضایی چیست
  • مزایای دانشگاه علوم قضایی چیست

شرایط پذیرش و استخدام دانشگاه علوم قضایی در سال 1401

دانشگاه علوم قضایی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد حقوق دانشجویان در مقاطع بالاتر بیش تر از مقاطع پایین تر است.


میزان حقوق دانشجویان دانشگاه علوم قضایی

میزان حقوق دانشجویان دانشگاه علوم قضایی از مزایای ادامه تحصیل در این دانشگاه است. دانشجویان دانشگاه علوم قضایی از همان بدو ورود به دانشگاه مشمول دریافت حقوق دانشجویی دانشگاه علوم قضایی می شوند.

دانشجویان دانشگاه علوم قضایی به صورت ماهانه حقوق دانشجویی دریافت می کنند. با استفاده از بورسیه تحصیلی دانشگاه علوم قضایی نه تنها نیاز نیست بابت تحصیل شهریه پرداخت کنید بلکه حقوق نیز دریافت می کنید.

میزان حقوق برابر با حقوق پایه دو قضایی می باشد و با تغییرات و افزایش حقوق کارکنان قضایی، میزان حقوق دانشجویان در حال تحصیل نیز افزایش می یابد. اگر می خواهید بدانید  حقوق پایه دو قضایی چقدر است، پیشنهاد می کنیم با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی به شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و از حقوق و مزایای جدید این دانشگاه مطلع شوید. علاوه براین می توانید شرایط درمورد شرایط مصاحبه و سوالات مصاحله دانشگاه علوم قضایی برای پذیرش دانشجو نیز مطلع شوید.


دانشکده های دانشگاه علوم قضایی

 پس از ارتقاء دانشکده علوم قضایی به دانشگاه، به تناسب رشته های مورد نیاز، دانشکده های زیر راه اندازی شد:
۱-دانشکده حقوق

۲ -دانشکده پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح تربیت

۳- دانشکده ثبت و مدیریت قضایی

اکنون این دانشگاه با پذیرش دانشجو در چهار مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد پیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی در رشته های مختلف حقوق، تنها دانشگاه تخصصی حقوق در سطح کشور است که به صورت حرفه ای و پیشرفته به آموزش دانش حقوق و رشته های مرتبط با آن می پردازد.


رشته های دانشگاه علوم قضایی

دانشکده حقوق قضایی، دارای رشته های متنوع است. این دانشکده متشکل از گروه های آموزشی حقوق اسلامی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی و بین الملل، حقوق جزا و جرم شناسی، معارف اسلامی، کمیته زبان و گروه پژوهشی فلسفه حقوق است.

رشته های دانشگاه علوم قضایی عبارتند از:

 علوم قضایی (کارشناسی)  علوم قضایی (کارشناسی ارشد پیوسته)  حقوق خصوصی (کارشناسی ارشد و دکتری)  حقوق خانواده  فقه و حقوق خصوصی  حقوق شرکتهای تجاری  حقوق حمل و نقل  حقوق اسناد و قراردادهای تجاری  حقوق عمومی 10ـ حقوق بین ‏الملل 11ـ حقوق دادرسی اداری.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کتبی که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است و نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده اند، در صورت دارا بودن حد نصاب کد رشته های این دانشگاه، می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک و سوابق علمی برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. آدرس سایت دانشگاه علوم قضایی https://ujsas.ac.ir است.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در دانشگاه علوم قضایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی