جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست در سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 70139

جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

قبل از ورود به سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان و اقدام برای ثبت نام، لازم است بدانید امتیازات لازم برای ثبت نام امریه دانش بنیان چیست. در این مقاله، جدول امتیاز امریه دانش بنیان 14002-1403 را به همراه لینک ورود به سایت ثبت نام امریه دانش بنیان در اختیار متقاضیان امریه سربازی شرکت ها و موسسات دانش بنیان قرار داده ایم.

جدول امتیاز امریه دانش بنیان 

کاربرد جدول امتیاز امریه دانش بنیان این است که مشمولان خدمت سربازی می توانند از رتبه بندی سرباز فناور مطلع شوند و لازم است اکسل محاسبه امتیاز امریه دانش بنیان را مطالعه کنند. آخرین و جدیدترین جدول های امتیاز امریه دانش بنیان مربوط به سال 1402 است که در این صفحه در اختیار مشمولان عزیز قرار داده ایم:

1-

جدول امتیاز امریه دانش بنیان 1402


جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1 بیشتر بدانید: تفاوت لیسانس و دیپلم در خدمت سربازی



2-

جدول امتیاز امریه دانش بنیان 1402

3-

جدول امتیاز امریه دانش بنیان 1402

سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان

سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان

سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان (سایت ریاست جمهوری ، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان)، یک سامانه جامع دانش بنیان که با هدف ارائه خدمات شاخاص حقوقی در حال فعالیت است.

برای ورود به سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان می توانید به آدرس reg.daneshbonyan.ir مراجعه کنید و یا روی لینک مستقیم که همینجا در اختیار متقاضیان ثبت نام امریه در شرکت های دانش بنیان قرار داده ایم، کلیک کنید. مشمولان خدمت سربازی در سراسر کشور که واجد شرایط هستند، می توانند با ورود به سامانه ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان، درخواست خود را برای امریه سربازی ثبت کنند. در ادامه جدیدترین  جدول امتیاز امریه دانش بنیان را نیز در اختیار متقاضیان عزیز قرار داده ایم.


جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3 متقاضیان امریه دانش بنیان توجه داشته باشند که برای ثبت نام امریه سرباز شرکت های دانش بنیان، لازم است ابتدا مدارک لازم برای ثبت نام امریه دانش بنیان را در سامانه خدمات دانش بنیان به نشانی prs.daneshbonyan.ir بارگذاری کرده و فرم مشخصات فردی را در این سایت تکمیل کنند.

جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3 بعد از بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات شخصی توسط متقاضی، شرکت دانش بنیان مورد می تواند درخواست های ثبت نام امریه سربازی را در زمان تعیین شده ای که در ماه برای اعزام مشمولان در نظر گرفته شده است در سامانه دانش بنیان به آدرس reg.daneshbonyan.ir تایید کند.

جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3 متقاضیان معافیت سربازی شرکت دانش بنیان می توانند به دو روش، دوره خدمت سربازی خود را در شرکت های دانش بنیان طی کنند. یکی از این روش ها درخواست امریه در شرکت های دانش بنیان است و روش دیگر انجام پروژه جایگزین خدمت می باشد.

جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3 لیست امریه دانش دانش بنیان (لیست اولیه ماموران وظیفه دانش بنیان) از طریق سایت معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان به آدرس https://daneshbonyan.isti.ir اعلام می شود. افرادی که مشخصات ایشان در این لیست درج می شود، می توانند از تسهیلات امریه شرکت ها و موسسات دانش بنیان استفاده کنند.



جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1 بیشتر بدانید: مدت خدمت سربازی چند ماه است




تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 8

جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3اگر متقاضی امریه دانش بنیان هستید، می توانید برای مشاوره در زمینه موارد زیر از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 909071613 تماس بگیرید، علاوه براین کارشناسان این سامانه تمام مراحل ثبت درخواست امریه در سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان را برای متقاضیان ارجمند در سراسر کشور انجام می دهند.

  • لیست امریه دانش دانش بنیان چه زمانی منتشر می شود
  • جدول امتیاز امریه دانش بنیان 1402
  • شرط معدل امریه دانش بنیان
  • سایت امریه دانش بنیان
  • شرایط جدید امریه دانش بنیان
  • حقوق امریه دانش بنیان
  • دریافت رایگان نمونه پروپوزال امریه دانش بنیان
  • نحوه ثبت نام اینترنتی امریه دانش بنیان
  • و …


جدول امتیاز امریه دانش بنیان ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1در ادامه بخوانید: لیست معافیت های سربازی



5/5 - (1 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست در سایت ثبت نام امریه سربازی دانش بنیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی