جهت مشاوره در زمینه خرید از سایت آمازون در ایران

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57772

سایت آمازون فارسی

سایت آمازون فارسی

در این صفحه لینک ورود به نسخه فارسی سایت آمازون را برای ثبت خرید از سایت آمازون در ایران، اختیار کاربران فارسی زبان قرار داده ایم. علاوه براین نکات مهم در زمینه آموزش نحوه خرید از سایت آمازون در ایران را شرح داده ایم. توجه داشته باشید که سایت آمازون فارسی، همان سایت اصلی آمازون www.amazon.nl است که بیش از 50 درصد از محتوای آن توسط گوگل، به زبان فارسی ترجمه شده است. در ادامه راهنمای تصویری خرید از سایت آمازون را به همراه شماره تلفن پاسخگوی فارسی زبان، برای ثبت سفارش خرید از سایت آمازون را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سایت آمازون فارسی 1

اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید و یا امکان پرداخت ارزی در ایران را ندارید، می توانید سفارش خود را در سایت آمازون به صورت تلفنی ثبت کنید. برای خرید از سایت آمازون می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر ایران با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

ورود به سایت آمازون فارسی و انگلیسی

برای ورود به سایت آمازون فارسی و سایت آمازون انگلیسی، می توانید روی لینک مربوط به زبان مورد نظر خود، کلیک کنید. توجه داشته باشید که هنگام ورود به سایت فارسی آمازون، برای چند ثانیه این سایت، به زبان انگلیسی است، سپس متن سایت به طور اتوماتیک، به زبان فارسی ترجمه می شود:

ورود به سایت آمازون فارسی


راهنمای ورود www.amazon.nl :

توجهبعد از ورود به سایت فارسی آمازون روی گزینه “کوکی ها آماده می شود” که معادل انگلیسی آن “cookies aanvaarden” است، کلیک کنید:

ورود به سایت آمازون-1


سایت آمازون فارسی 2 بیشتر بدانید: سایت ثبت نام پاسپورت اینترنتی 


توجه سپس می توانید برای خرید، روی بخش مورد نیاز خود کلیک نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بیش از 50 درصد محتوای سایت آمازون انگلیسی، به طور خودکار به زبان فارسی ترجمه شده، این ترجمه توسط گوگل انجام شده است:

سایت آمازون فارسی- خرید از سایت آمازون در ایران

توجه نحوه خرید از سایت آمازون در ایران کمی پیچیده‌تر از کشورهای دیگر است. به دلیل این که امکان پرداخت ارزی با استفاده از شبکه‌های مالی ایران وجود ندارد و دریافت کالای خریداری شده از این سایت با استفاده از یک واسطه برای ارسال کالا و پرداخت از طریق شبکه‌های مالی خارجی امکان پذیر است. به همین دلیل جهت رفاه حال شما عزیزان، امکان خرید از سایت آمازون را از طریق تماس تلفنی فراهم کرده ایم. کافیست از سراسر ایران و بدون شماره گیری کد، با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و خرید خود را در سایت آمازون ثبت کرده و سفارش خود را در محل تحویل بگیرید.

بهترین مشاور انتخاب رشته در تهران

مهمترین نکاتی که هنگام خرید از آمازون لازم است بدانید:

  • هنگام ثبت خرید در سایت آمازون، با توجه به موقعیت مکانی که دارید، حتما به تاریخ تحویل کالا توجه کنید. اگر محل سکونت شما در ایران است، می‌توانید ثبت سفارش خرید از آمازون خود را از طریق تماس تلفنی انجام دهید، تا بتوانید به راحتی خرید کرده و کالای مورد نظر خود را درب منزل و …، تحویل بگیرید.
  • نکته مهم دیگری که هنگام خرید سریع از آمازون لازم است بدانید این است که، خواندن نظرات سایر کاربران در مورد کالای مورد نظر شما می تواند تا حدودی کمک کند تا انتخاب خوبی داشته باشید.
  • همچنین فراموش نکنید که شرایط بازگشت کالا را قبل از اینکه از خرید خود منصرف شوید، مطالعه کنید.

توجه با توجه به اینکه زبان اصلی سایت آمازون انگلیسی است و نسخه فارسی آن نیز به طور 100 درصد ترجمه فارسی را در اختیار کاربران نمی گذارد، پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید به راحتی خرید خود را ثبت کنید از راهنمایی مشاور تلفنی استفاده کنید.

توجه می توانید برای تماس با مشاور، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور سایت آمازون فارسی 5

راهنمای تلفنی برای خرید از سایت آمازون

چگونه می‌توانم با تماس تلفنی از آمازون در ایران خرید کنم؟

کارشناس مربوطه، با دریافت لینک محصول مورد نظر در آمازون، قیمت نهایی آن که شامل هزینه خرید و ارسال و … طبق فرمول‌های خاصی به دست می‌ آورد. سیستم ثبت سفارش شما به این شکل خواهد بود:

  1. لینک محصول مورد نظرتان در آمازون، دریافت می‌شود.
  2. هزینه محصول با توجه به قیمت ارز در ایران به تومان یا ریال تبدیل می‌شود.
  3. تعیین وزن و حجم محصول مورد نظر با استفاده از API فروشگاه اینترنتی آمازون انجام می شود
  4. تعیین هزینه محصول برای تحویل به اداره پست ایران.
  5. تعیین هزینه گمرک.
  6. تعیین هزینه پست در داخل ایران.
  7. اعلام هزینه نهایی ارسال کالا به نقطه مورد نظر در سرتاسر ایران.

برای خرید از سایت آمازون انگلیس و امارات می‌توانید از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنید و درخواست خود را در سایت آمازون ثبت کنید. کارشناسان این سامانه با تسلط به زبان انگلیسی و مراحل ثبت خرید از سایت آمازون، راهنمای شما عزیزان برای انجام مراحل خرید از سایت آمازون هستند؛ علاوه براین تمامی مراحل خرید را برای متقاضیان انجام می دهند. این سامانه، مراحل ثبت سفارش خرید از سایت آمازون را برای متقاضیان انجام می دهد. این تماس رایگان نبود و شامل هزینه مشاوره بر حسب دقیقه بر روی قبض تلفن ثابت است.

سایت آمازون

می توانید برای خرید از سایت آمازون در ایران، هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا  12 شب با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید و سفارش خود را به راحتی از طریق تماس تلفنی با این سامانه، ثبت نمایید.

آموزش نحوه خرید از سایت آمازون

همان طور که اشاره کردیم بدون داشتن حساب ارزی، راه مستقیم خرید از آمازون برای ایرانیان وجود ندارد. پیروی از سیاست‌های مربوط به تحریم ایران توسط دولت ایالات متحده دلیل اصلی این اتفاق است. راههایی که ایرانیان می توانند از طریق آن از سایت آمازون خرید کنند، شامل موارد زیر است:


سایت‌های واسطه‌‌ای

در طی سال های تحریم، سایت‌هایی به وجود آمدند که نقش یک واسطه برای خرید شما از سایت آمازون را فراهم می‌کنند و به نظر می‌رسد که این روش، بهترین روش خرید از آمازون برای ما ایرانی‌ها است.

سایت‌های واسطه‌ای چقدر قابل اعتمادند؟

دو خبر برای‌تان دارم. خبر خوش اینکه سایت‌های واسطه‌ای هیچ خطر خاصی برای شما نخواهند داشت و تهدیدی را متوجه شما نخواهند کرد. خبر نسبتاً بد هم این که ممکن است پول زیادتری بابت محصولات پرداخت کنید. بعضی از این وبسایت‌های واسطه‌ای، پول محصول نو و جدید را از شما دریافت می‌کنند و در عوض یک کالای مرجوعی را برای شما سفارش می‌دهند. کالاهای مرجوعی از قیمت پایین‌تری برخوردارند و همین باعث افزایش حاشیه سود این وبسایت‌ها می‌شود. بنا بر این بهتر است که برای انجام چنین خریدهایی از سایت‌های معتبر و با تجربه ایرانی استفاده کنید.

امکان پرداخت ارزی

امکان پرداخت ارزی برای خرید از آمازون در ایران وجود ندارد. بنا براین برای خرید، به یک سیستم واسطه‌ای نیاز دارید تا پرداخت سفارش خرید شما، خارج از دایره مالی ایران انجام شود.

سایت آمازون فارسی 1

اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید و یا امکان پرداخت ارزی در ایران را ندارید، می توانید سفارش خود را در سایت آمازون به صورت تلفنی ثبت کنید. برای خرید از سایت آمازون می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر ایران با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

گیفت کارت

یکی دیگر از روش‌های خرید از آمازون، استفاده از گیفت کارت است. برای این کار لازم است، یکی از دوستانتان که در کشوری غیر از ایران زندگی می‌ کند، برای شما گیفت کارت بخرند و ارسال کند. در نهایت پس از ثبت سفارش‌ها، محصولات به آدرس دوستتان می رود و او باید خرید را برای شما ارسال کند.

خرید از آمازون با پی پال

قبلا این امکان فراهم بود اما در حال حاضر خرید از فروشگاه آمازون از طریق پی پال امکانپذیر نیست.

خرید از آمازون بدون گمرک

هیچ راهی برای خرید از آمازون بدون گمرک وجود ندارد، هر کالایی به این طریق وارد کشور شود، مشمول پرداخت هزینه گمرک است.

نمایندگی آمازون در ایران

آمازون نه در ایران و نه در هیچ کشوری به غیر از ایالات متحده، دفتر مرکزی یا نمایندگی ندارد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه خرید از سایت آمازون در ایران

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی