جهت مشاوره در زمینه نصب اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57435

سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023

ایستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر

اگر به دنبال برنامه نصب اینستاگرام فارسی برای موبایل آیفون و اندروید هستید و یا تمایل به استفاده از سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر دارید، در این مقاله شرح داده ایم که چطور می توانید به اینستاگرام فارسی دسترسی پیدا کنید. علاوه براین برنامه جایگزین اینستاگرام در ایران را نیز معرفی کرده ایم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا نحوه فارسی کردن اینستاگرام جدید را بدانید.


دانلود برنامه اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر

توجهبرای استفاده از برنامه اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر، نیاز به دانلود و نصب یک برنامه به زبان فارسی نیست.

توجه اینستاگرام خودش امکان تغییر زبان دارد، به این معنی که اگر می خواهید از برنامه اینستاگرام فارسی در کامپیوتر یا موبایل اندورید و آیفون استفاده کنید، لازم نیست که یک برنامه غیر رسمی و نامعتبر دانلود کنید، بلکه کافیست به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید و زبان را به فارسی تغییر دهید تا زبان اینستاگرام شما کاملا فارسی شود.

توجه بعد از آن می توانید تمامی تنظیمات و … را در اینستاگرام به زبان فارسی مشاهده کنید و هر زمان که بخواهید نیز می توانید مجددا به تنظیمات بروید و زبان را انگلیسی کنید.

توجه انجام این کار بسیار ساده و ما در این مقاله، به صورت تصویری، نحوه تغییر زبان اینستاگرم برای استفاده از اینستاگرام فارسی برای کامپیوتر و موبایل آیفون اندروید را شرح داده ایم.



سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 1 داوطلبان کنکور بدانند: نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش



برنامه جایگزین اینستاگرام در ایران چیست؟

توجه اگر به دنبال برنامه جایگزین اینستاگرام هستید که به زبان فارسی باشد می توانید از برنامه فارسی ویسگون استفاده کنید که ظاهری بسیار شبیه به اینستاگرام دارد و کاملا به زبان فارسی است. در واقع ویسگون یک سایت ایرانی است که امکان استفاده از خدماتی مشابه اینستاگرام را در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است.



ایستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر



نحوه فارسی کردن اینستاگرام

نحوه فارسی کردن اینستاگرام به چند شیوه امکانپذیر است. می توانید برای دسترسی به اینستاگرام فارسی در موبایل و کامپیوتر، از روش های زیر استفاده کنید:

سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 2 برای فارسی کردن اینستاگرام انگلیسی که در موبایل دارید، اگر گوشی موبایل اندروید دارید می توانید زبان گوشی را فارسی کنید، به این ترتیب زبان اینستاگرام شما به طور اتوماتیک فارسی می شود.

سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 3 اما اگر نمی خواهید زبان گوشی خود را فارسی کنید یا گوشی شما قابلیت زبان فارسی را ندارد، می توانید فقط زبان برنامه اینستاگرام را فارسی کنید. این کار بسیار ساده است، کافیست به تنظیمات برنامه اینستاگرام در موبایل بروید و زبان را به فارسی تغییر دهید.

سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 4زبان سایت اینستاگرام را نیز می توانید در کامپیوتر با نسخه وب، به فارسی تغییر دهید ما همه روش ها را به صورت تصویری شرح داده ایم:


اینستاگرام فارسی برای موبایل 

نکته : در صورتی که زبان گوشی خود را به فارسی تغییر دهید زبان برنامه اینستاگرام نیز به صورت خودکار فارسی خواهد شد

سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 2 وارد اینستاگرام شده و منوی  3 خطی بالای صفحه را انتخاب کنید.


سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 3 سپس از منوی کشویی باز شده، گزینه تنظیمات ( Settings ) را انتخاب کنید.

اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر



سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 4 در تنظیمات اینستاگرام گزینه Account را انتخاب کنید.


سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 8 سپس گزینه Language را انتخاب کنید.

اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر



سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 9 در این مرحله متیوانید زبان مورد نظر خود یعنی فارسی یا زبان دیگری مانند فرانسوی و آلمانی را انتخاب کنید.  هر زمان که بخواهید می توانید مجددا زبان را به انگلیسی تغییر دهید. برای استفاده از زبان انگلیسی، گزینه English را انتخاب کنید. برای استفاده از زبان فارسی گزینه Persian را انتخاب کنید

سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 10


توجه توجه داشته باشید که در صورت استفاده از زبان فارسی تمامی نظرسنجی های موجود در استوری کاربران برعکس نمایش داده می شود، علاوه بر این ممکن است بعضی از بخش های اینستاگرام به درستی عمل نکند. اگر بعد از استفاده از اینستاگرام فارسی با مشکل روبرو شده اید، می توانید برای رفع این مشکلات، زبان اینستاگرام را به انگلیسی تغییر دهید.



سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 1 اینترنت رایگان دانش آموزی: کد فعال سازی اینترنت رایگان برنامه شاد



اینستاگرام فارسی برای کامپیوتر


راهنمای تلفنی نصب اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر

جایگزین برنامه اینستاگرام در ایران، “ویسگون” نام دارد. می توانید از ویسگون که شباهت بسیاری به اینستاگرام دارد روی موبایل و کامپیوتر استفاده کنید. می توان گفت ویسگون به نوعی یک اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر است. اگر برای استفاده از این برنامه نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. آدرس سایت ویسگون که یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و فیلم است، https://wisgoon.com می باشد.


سایت اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر 2023 1 دانش آموزان دانلود کنند: دانلود نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد 



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نصب اینستاگرام فارسی برای موبایل و کامپیوتر

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی